Ga naar inhoud

Kidskarting: IAME Benelux Series / Rotax Challenge

Aanbevolen berichten

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Motorsport kan hard zijn. Kop op en veel succes in 2025!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat komt inderdaad wel goed. Hij heeft steun van jullie en een goede support vanuit het team. Reken daar zijn talent nog bij en via een leercurve gaat hij dat ook kunnen waar maken bij de juniors.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het ticket dat hij ni mogen verzilveren heeft 🥹

1f351a13-9900-45c0-b686-5380fdb82ba1.thumb.jpeg.96206100bff7cf22da96ded1dba1c7dc.jpeg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
16 uren geleden, Mich zei:

Het ticket dat hij ni mogen verzilveren heeft 🥹

1f351a13-9900-45c0-b686-5380fdb82ba1.thumb.jpeg.96206100bff7cf22da96ded1dba1c7dc.jpeg

dat gaat inderdaad een mentale opdoffer geweest zijn; maar 't is dat wat je sterker maakt

succes!!

Geplaatst:
Op 9/1/2025 om 08:47, flupke73 zei:

dat gaat inderdaad een mentale opdoffer geweest zijn; maar 't is dat wat je sterker maakt

succes!!

Inderdaad… we hebben er ni te lang bij stilgestaan 😉

Rond maart doen we een voorstelling van zijn seizoen en verdere toekomstplannen. 
Je ziet het wel verschijnen 👍

• Vind ik leuk 3
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Je ziet duidelijk dat Lorenz de juiste genen geërfd heeft.

• Grappig 1
Geplaatst:

Misschien had em beter de juste portemonnee geërfd 😅😆

Geplaatst:
3 uren geleden, Mich zei:

Misschien had em beter de juste portemonnee geërfd 😅😆

dan toch beter het talent😃

• 9 maanden later...
Geplaatst:

Mooi Mich! Hopelijk heeft hij er vooral heel veel plezier in. Jammer dat het motorsport wereldje eentje is waar je toch heel wat budget moet voor meebrengen en best ook de juiste mensen kent. Hoe dan ook een schitterend resultaat op zijn leeftijd tussen jongens die hoogstwaarschijnlijk veel meer rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb de races gevolgd via livestream en amai dat is nu nog eens close racing .... 1 (half) foutje en je kan 1 plaats kwijt zijn, maar even goed 4-5 plaatsen. Heel tof om die races te zien, er waren weinig heats bij waar er echt iemand bovenuit stak en zich kon los rijden van de rest. P20 is dus een heel mooi resultaat op 112 deelnemers zeker gezien zijn leeftijd tov de rest.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 uren geleden, mrbbs zei:

Mooi Mich! Hopelijk heeft hij er vooral heel veel plezier in. Jammer dat het motorsport wereldje eentje is waar je toch heel wat budget moet voor meebrengen en best ook de juiste mensen kent. Hoe dan ook een schitterend resultaat op zijn leeftijd tussen jongens die hoogstwaarschijnlijk veel meer rijden.

Merci 😉. We doen ons best. Weet wel wat hoe het wereldje werkt en ik kan ni meer dan mijn best doen voor hem dan proberen met de juiste mensen in contact te brengen. Geld is een grote factor inderdaad maar daar gaan we ni verder over uitweiden, dat weten we allemaal he. 

3 uren geleden, Capitol zei:

Ik heb de races gevolgd via livestream en amai dat is nu nog eens close racing .... 1 (half) foutje en je kan 1 plaats kwijt zijn, maar even goed 4-5 plaatsen. Heel tof om die races te zien, er waren weinig heats bij waar er echt iemand bovenuit stak en zich kon los rijden van de rest. P20 is dus een heel mooi resultaat op 112 deelnemers zeker gezien zijn leeftijd tov de rest.

Thanks makker. Ja jij volgt het allemaal al wat langer en kent het ook wel.

Het is gek om te zeggen maar daar zitten een paar sterren van morgen tussen, sowieso. Wereldtop en die X30 IAME is zéér competitief!! De motoren worden gehuurd bij diverse tuners die allemaal aan mekaar gewaagd zijn. Mooi. Organisatie is zwitsers dus dat is echt wel vrij correct

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dit weekend ook op InterClassics Brussel

altijd welkom om es te passeren 😎

IMG_0646.thumb.jpeg.60feba43852f953fbe36d6284857fdd1.jpeg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Zalig. Enkele herkenbare sponsors ook 🙂 

Dit zinnetje lijkt me nog een klein tweakje te kunnen gebruiken?

2025-11-16 12_08_42-Club Lorenz De Cock — Mozilla Firefox.jpg

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Op 12/11/2025 om 21:52, mrbbs zei:

Inderdaad, dat zijn toch best meteen aardige bedragen. Lars kart ook graag maar het zal blijven met af en toe eens een huurkart te rijden.
Zou dat nochtans heerlijk vinden om samen meer tijd te spenderen op die manier, maar als je dat moet bekostigen als simpele arbeider moet je jezelf heel veel ontzeggen. En dat zien we - ook Lars - niet zitten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 16/11/2025 om 12:12, gTa zei:

Zalig. Enkele herkenbare sponsors ook 🙂 

Dit zinnetje lijkt me nog een klein tweakje te kunnen gebruiken?

2025-11-16 12_08_42-Club Lorenz De Cock — Mozilla Firefox.jpg

Inderdaad, ik laat t corrigeren. 😉

Beheerder is franstalig en al wat op ouderdom vandaar

Geplaatst:

Knap Mich!
Fijn om bijv. Valencia samen als gezin te kunnen beleven 👍

benieuwd naar seizoen 2026! Succes!

• Vind ik leuk 1
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Dat is een ZEER sterke prestatie ! 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Chapeau! Weer een mooi doel om naartoe te werken, dat volgend WK in Italië.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid