Ga naar inhoud

BMW G42 2 Reeks Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

7 minutes ago, Martini Racing said:

Is die 40i RWD beschikbaar?

Geen idee. De M440i Coupé wel en de 2 is nog meer een rijdersauto, dus laat ons hopen van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto zou ik zeggen dat ik het maar niets vind, maar mogelijks is het IRL beter.
Ik heb dat wel vaker dat ik een model gaandeweg begin te waarderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een frisse en scherpe verschijning, en tegelijk echt een old school BMW.
Normale nieren, normale Hofmeister-knik, normale proporties, compact, RWD,... :inlove:

image.png.eaa23d3b65e44c2a6bfaccf36da898ea.png

image.png.b67f41382aba750350500bb5770c4bfc.png

image.png.9753a0ae67396d0a7904c2e7d712d5d5.png

image.png.2d4bbc7e59d4fb2bb19a9c4b730bdaba.png

image.png.69c3946ba24239718ab8070684efc285.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verder ook opvalt: wielkassen à la E30 M3, de verbreding begint nl. vanaf de deur (vooraan zelfs al op de deur zelf) tot aan de voor- en achterkant van de auto.
Daarnaast ook een subtiele ducktail en dito powerdome. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorkant zag er zot belovend uit eigenlijk, een verademing. Maar die achterkant: WHY guys, why...

Ik heb bmw lange tijd het meest consequente merk gevonden in hun designtaal. Het was een familie van wagens, maar toch nog net verschillend genoeg, in tegenstelling tot wat Audi en Benz deden, waar je de wagens van ver niet meer uit elkaar kon houden.

Nu heb ik het gevoel dat ze maar wat proberen, en we zien wel. DIe achterkant is toch iets nieuws , dat is nergens mee gerelateerd qua designtaal.

Deze auto met de koplampen van de F20 pre LCI. Dan ware het een heel varkentje geweest voor en achter 😅

Maar we gaan zien hoe t in het echt mee valt, misschien is het wel een leuk ding.

The saga continues

Proton planning for Saga facelift? | Zigwheels

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel wat moeite met de achterlichten en de afrondingen van de achterkant. Best eens zien IRL, hoe het oog erop reageert. Ik zit tussen 2 stoelen momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Tiep zei:

Toch wel wat moeite met de achterlichten en de afrondingen van de achterkant. Best eens zien IRL, hoe het oog erop reageert. Ik zit tussen 2 stoelen momenteel.

Hopelijk een met elektronische handrem 😝

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk. Ik vind hem er leuk uitzien. Beetje retro coupé gevoel bij...Soort van Eurpese Dodge Challenger :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieren zijn alvast niet te groot, dat is al goed nieuws. Aan de rest van de wagen moet ik wennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterlichten zijn speciaal, maar zal wel wennen.

Verder wel fan.. classic BMW in general

R6 + RWD + handbak M2 incoming ..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook best fan van!

14 uren geleden, Phil zei:

Ik vind het een frisse en scherpe verschijning, en tegelijk echt een old school BMW.
Normale nieren, normale Hofmeister-knik, normale proporties, compact, RWD,... :inlove:

Dit, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie van de BMW-boys heeft er (binnenkort) eentje in de showroom staan? Ik denk dat Coupés niet uitgesloten zijn in de car policy van mijn nieuwe werkgever :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid