Ga naar inhoud

Varia oldtimers


tuscani

Aanbevolen berichten

Toevallig gisteren drive bekeken op tv, en er kwam reclame in over autoworld. Er is precies een mooie tentoonstelling over sportwagens in het algemeen voor het moment.  Deze loopt tot 23 januari dacht ik. 

Eens kijken of deze open zijn tijdens corona, lijkt me nog een leuke uitstap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/12/2021 om 12:46, tuscani zei:

Toevallig gisteren drive bekeken op tv, en er kwam reclame in over autoworld. Er is precies een mooie tentoonstelling over sportwagens in het algemeen voor het moment.  Deze loopt tot 23 januari dacht ik. 

Eens kijken of deze open zijn tijdens corona, lijkt me nog een leuke uitstap.

't Is open, we zijn vandaag geweest. Miljaar, staat wel wat bijeen op die supercars tentoonstelling ook 😮 Beland in een levensgroot kwartet :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was nog aan het twijfelen om vandaag te gaan. Was gesloten vandaag en zal minder druk geweest zijn dan op een zondag.  

De moeite dus? Tzag er alleszins goed uit op tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/1/2022 om 20:15, Lotuzzz zei:

't Is open, we zijn vandaag geweest. Miljaar, staat wel wat bijeen op die supercars tentoonstelling ook 😮 Beland in een levensgroot kwartet :D

Ik ben er vandaag ook geweest met mijn jongste. Wel teleurgesteld in mijn zoon, hij keek alleen naar "kwartet" cijfers en alles ouder dan 10 jaar bekeek hij ook niet :D Hij keek maar heel raar toen ik hem probeerde te overtuigen dat zo een E-type veel mooiere lijnen heeft dan zo een Lambo 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, josenjef zei:

Ik ben er vandaag ook geweest met mijn jongste. Wel teleurgesteld in mijn zoon, hij keek alleen naar "kwartet" cijfers en alles ouder dan 10 jaar bekeek hij ook niet :D Hij keek maar heel raar toen ik hem probeerde te overtuigen dat zo een E-type veel mooiere lijnen heeft dan zo een Lambo 🙂

En nu? Je zoon afstaan? 

Ja de jeugd heeft geen oog in die oude spullen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, mrbbs zei:

En nu? Je zoon afstaan? 

Ja de jeugd heeft geen oog in die oude spullen :(

Het museum mist voor mij ook wel een beetje de tussenperiode, er staat niet veel van de jaren '70 en '80 naar mijn gevoel.

Sowieso is hij wel gek van het geluid, ook van die oude dingen, dus die prikkel mistte hij daar wel merkte ik.

Hij heeft maar 1 keer Enzo Knol vernoemd, dus ik ben al blij :D Hopelijk ontdekt hij via Youtube ook nog wat andere kanalen om hem te voeden van die autokriebels 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9a81e3823cb41dbefe6a29f1d3cb8810085228a2

240684904e8d8c4e7c018ddc718b62060b9bf48c

ATS 2500 GT / GTS (1963-65), made by Italian company ATS (Automobili Turismo e Sport) in Bologna, designed by former Bertone designer Franco Scaglione. Powered by a V8 engine, it was the first Italian and one of the first GT or sports car in the world to have a mid-engine layout.

0bea85332b97f61a2d2d2cf66904971dcde3e901

02f75d3f1ba06e165aa0760ee46a67ca4cc7ab4e

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/12/2021 om 18:56, Soul zei:

7e8ed49842aa31f152515b29f2c0d4f763f07389

6e351a9790b4f1518755325b5501bfa6cbb0d9e3

1968 Bizzarrini 5300 GT Strada Alloy

 

Extreem dik, dit. ❤️

Ik dacht even dat die de achterlichten leende van de eerste Opel Manta ... maar gezien 't bouwjaar kan dat niet. En de Manta had ook maar 1 van de 2 (per kant) met zo'n "1/3e volgelopen met vuil water" achterlichtglas.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid