Jump to content

Varia oldtimers

tuscani

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Er zijn ook knappe onbekende auto's en als je niet de dure kant op wilt dan kun je best naar de kleinere merken gaan.

Ja een rondje Nordschleife zal wel over de 10 min duren maar dat vind ik niet zo erg ;) .

• Like 1

Regel blijkt wel te zijn: hoe duurder in aankoop, hoe makkelijker onderdelen te vinden. Hoe goedkoper in aankoop, hoe moeilijker onderdelen te vinden. Uitzonderingen niet inbegrepen natuurlijk.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

• johnslegers
      By johnslegers
      Mijn vader is ooit begonnen met sleutelen aan de Ford B die hij zo'n 25 jaar geleden gekocht heeft.
      Helaas is tijd toen ziek geworden en is hij in 2020 gestorven.
      Ik zou graag deze auto verkopen, maar weet niet zo goed of ik hem best in de huidige staat verkoop of eerst terug rijklaar laat maken.
      Voor welke optie kies ik best?
      Hoeveel aan reparatiekosten moet ik rekenen om deze auto terug rijklaar te maken?
      En wat zou in beide gevallen een correcte prijs zijn?
      Normaalgezien zouden alle onderdelen aanwezig moeten zijn, maar ik ben niet 100% zeker.

• ruben
      By ruben
      Beste leden, 
      Ik weet niet of het hier toegelaten is (indien niet, mijn excuses) maar wil ik wil jullie graag introduceren tot ons gloednieuw oldtimerplatform: classics online
      Samen met een aantal medestudenten met dezelfde grote liefde voor auto's (en specifiek oldtimers) hebben we dit platform opgericht. 
      Dit allemaal met 1 doel: De oldtimer in leven te houden. 
      Neem gerust een kijkje en alle feedback is welkom om dit nog een mooier platform te kunnen maken. 
      Alvast bedankt allemaal! 
    • Mich
      By Mich
      Een vraag die me de laatste tijd meer en meer bezighoudt... wat gaat de waarde van oldtimers en classics doen de komende jaren door de steeds beperkerende maatregelen?

Gaan bezitters van hun wagens vanaf willen omdat ze het opgeven? Of gaan ze net meer en meer gegeerd worden omdat ev’s door ons strot worden geduwd?

Ik ben tezeer petrolhead om daar nuchter over te kunnen oordelen. Bovendien zijn jongeren minder en minder geprikkeld door automobielen. Het zegt hen niet veel. Ik stam nog uit den tijd dat je een Golf Gti voor t cafe moest geparkeerd hebben of t werd een eenzame avond [emoji51]
    • Bram-walraet
      By Bram-walraet
      ik heb een vraagje !

Ik heb onlangs een 2dehands a klasse oldtimer gekocht. Het gaat hier over een Peugeot vogue uit het jaar 1988. Hij gaat rond de 45 kmp dit is ook de snelheid waar mee hij gebouwd werd. maar volgens mijn klasse zou ik er maar 25 mogen mee rijdt wat moet ik doen?      Ook is dit model zonder begrenzing ontworpen. 

alvast bedankt 
      Bram Walraet 
    • AxelP
      By AxelP
      Hallo

Onlangs heb ik een Suzuki Samurai aangekocht via een autohandelaar. De autohandelaar heeft de Samurai laten importeren uit Spanje. De wagen is reeds gekeurd en heeft een geldig inschrijvingsbewijs voor hier in België. 

Vervolgens heb ik het inschrijvingsformulier opgestuurd via mijn verzekering naar de DIV om mijn Oldtimer nummerplaat aan te vragen. Na enkele weken kreeg ik een brief terug dat het originele buitenlands kentekenbewijs aanwezig moet zijn om de inschrijving in orde te brengen. Het probleem is dat dit buitenlands kentekenbewijs ontbreekt.

Ik heb geen idee wat ik nu kan doen om er toch voor te zorgen dat ik met deze Suzuki hier in België kan mee rondrijden.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
      Alvast bedankt.
      Met vriendelijke groeten

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions