Timo 16.072 Geplaatst: 24 oktober 2025 Geplaatst: 24 oktober 2025 Op 18/10/2025 om 20:49, tuscani zei: @Ugeken Op 4-5 is een 50kwh batterij normaal gezien al vol. Als je dus, prive, groter rijdt en je zou echt moeten opladen tot hij volledig vol is, dan betaal je dus makkelijk 2-3 uur extra bij. Gaan de werkgevers dit ook zomaar willen betalen? Quote
Super95 410 Geplaatst: 24 oktober 2025 Geplaatst: 24 oktober 2025 Ze hebben terug geld voor extra burocratie in Gent. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 Amai mijne frak Ik was net naar de Delhaize en de parking stond afgeladen vol. Aangezien ik geen zin had om daar tussen 2 randoms te parkeren en blutsen in mijn deur te hebben me maar gezet op de EV plaatsen en mijn auto ingeplugd. Dat spel heeft daar staan DC laden aan 22kW. Ik krijg net (dat is nieuw trouwens, @Ugeken, die mails), een afrekening van die laadsessie: Als ik goed kan tellen durven die meer dan 1 euro / kWh aanrekenen voor een laadsessie aan 22kW. Wat een dieven Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 27 minuten geleden, ir_fuel zei: Als ik goed kan tellen durven die meer dan 1 euro / kWh aanrekenen voor een laadsessie aan 22kW. Wat een dieven Je spaart er wel punten mee https://www.delhaize.be/nl/ev-laden 2 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 24 minutes ago, dragonfly said: Je spaart er wel punten mee https://www.delhaize.be/nl/ev-laden Dat zijn geen Electra palen. Die hebben niks met Delhaize te maken denk ik. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 De website die op die palen staat werkt zelfs niet Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 De snelladers van Electra zijn goedkoper! Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 2 hours ago, ir_fuel said: Amai mijne frak Ik was net naar de Delhaize en de parking stond afgeladen vol. Aangezien ik geen zin had om daar tussen 2 randoms te parkeren en blutsen in mijn deur te hebben me maar gezet op de EV plaatsen en mijn auto ingeplugd. Dat spel heeft daar staan DC laden aan 22kW. Ik krijg net (dat is nieuw trouwens, @Ugeken, die mails), een afrekening van die laadsessie: Als ik goed kan tellen durven die meer dan 1 euro / kWh aanrekenen voor een laadsessie aan 22kW. Wat een dieven Wees blij dat het maar aan 22kW was Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 4 minutes ago, janvkn said: Wees blij dat het maar aan 22kW was 5 euro parkeerticket voor 12 minuten is toch ook stevig Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 1 december 2025 Geplaatst: 1 december 2025 2 minutes ago, ir_fuel said: 5 euro parkeerticket voor 12 minuten is toch ook stevig Het had zomaar 34 euro kunnen zijn aan 150kW (al haal je dat niet constant natuurlijk) Quote
Super95 410 Geplaatst: 2 december 2025 Geplaatst: 2 december 2025 5 uren geleden, ir_fuel zei: Amai mijne frak Ik was net naar de Delhaize en de parking stond afgeladen vol. Aangezien ik geen zin had om daar tussen 2 randoms te parkeren en blutsen in mijn deur te hebben me maar gezet op de EV plaatsen en mijn auto ingeplugd. Dat spel heeft daar staan DC laden aan 22kW. Ik krijg net (dat is nieuw trouwens, @Ugeken, die mails), een afrekening van die laadsessie: Als ik goed kan tellen durven die meer dan 1 euro / kWh aanrekenen voor een laadsessie aan 22kW. Wat een dieven Onbegrijpelijk dat die prijzen zo ontransparant zijn. De gemiddelde nachtwinkel doet beter. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 koperdiefstal proof https://www.autovisie.nl/nieuws/spijtig-genoeg-is-dit-de-laadpaal-van-de-toekomst-duits-bedrijf-heeft-uitvinding-tegen-koperdieven/#utm_term=Autofeed&utm_medium=FacebookEchobox&utm_content=imagepost&utm_source=Facebook Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 Denk dat ik vorige week zo iets heb gespot hier in de buurt. Camionette met buitenlandse platen gecrasht op de snelweg, langs alle kanten geblutst, de achteras doorgebroken (lag echt op zijn gat), en het ganse eerste rijvak bezaaid met doorgeknipte kabels. 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 2 uren geleden, Liquid Li0n zei: koperdiefstal proof https://www.autovisie.nl/nieuws/spijtig-genoeg-is-dit-de-laadpaal-van-de-toekomst-duits-bedrijf-heeft-uitvinding-tegen-koperdieven/#utm_term=Autofeed&utm_medium=FacebookEchobox&utm_content=imagepost&utm_source=Facebook https://newsroom.porsche.com/en/2025/products/porsche-wireless-charging-inductive-charging-40421.html Dit zou zo'n goeie oplossing kunnen worden als ze daar wat meer vermogen kunnen doorjagen Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 1 minute ago, PJH said: https://newsroom.porsche.com/en/2025/products/porsche-wireless-charging-inductive-charging-40421.html Dit zou zo'n goeie oplossing kunnen worden als ze daar wat meer vermogen kunnen doorjagen Je gaat toch nooit draadloos kunnen laden aan 300kW Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Je gaat toch nooit draadloos kunnen laden aan 300kW Wss niet, maar meer dan 11 moet toch wel lukken. Ik vind het iig één van de grootste vooruitgangen naar gebruiksgemak toe. Gewoon parkeren en tegen dat je terug bent is er geladen. Geen gedoe met kabels enz. Ze zouden het alleen moeten kunnen upscalen.... mss meerdere pads die elk 11kw doen of iets anders. Het zou zoveel dingen zoveel beter maken. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 9 minuten geleden, PJH zei: Wss niet, maar meer dan 11 moet toch wel lukken. Ik vind het iig één van de grootste vooruitgangen naar gebruiksgemak toe. Gewoon parkeren en tegen dat je terug bent is er geladen. Geen gedoe met kabels enz. Ze zouden het alleen moeten kunnen upscalen.... mss meerdere pads die elk 11kw doen of iets anders. Het zou zoveel dingen zoveel beter maken. zoals ze vroeger al zegden dat er op de duur stroken in den asfalt wordt geplaatst van snelwegen en dat je eigenlijk constant oplaadt wanneer je rijdt. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 3 hours ago, PJH said: Wss niet, maar meer dan 11 moet toch wel lukken. Ik vind het iig één van de grootste vooruitgangen naar gebruiksgemak toe. Gewoon parkeren en tegen dat je terug bent is er geladen. Geen gedoe met kabels enz. Ze zouden het alleen moeten kunnen upscalen.... mss meerdere pads die elk 11kw doen of iets anders. Het zou zoveel dingen zoveel beter maken. Gedoe met kabels ... aan een snellader is dat minder gedoe dan aan een benzinepomp want je moet dat ding niet gans de tijd vasthouden. Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 16 december 2025 Geplaatst: 16 december 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Gedoe met kabels ... aan een snellader is dat minder gedoe dan aan een benzinepomp want je moet dat ding niet gans de tijd vasthouden. Bij mij past die slang in die opening en blijft die zitten. En de tankhendel blokeert in 90% van dr gevallen. En duurt mss max 5 min. Ik vul geen camion op. Zou proper zijn als je daar 20min met je laadkabel in je poten zou moeten staan. Maar eerlijk en ik heb nog geen elektrieken auto. Dat gezaag over die kabel, ben ik wat beu. Als dat het enige ongemak is, dan vind ik dat het allemaal best goed gedaan is. Mij stoort het meer dat de auto's steeds meer en meer witgoed worden dan dat ze auto's zijn. Maar elk hetzijne. 1 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 17 december 2025 Geplaatst: 17 december 2025 21 uren geleden, PJH zei: Wss niet, maar meer dan 11 moet toch wel lukken. Ik vind het iig één van de grootste vooruitgangen naar gebruiksgemak toe. Gewoon parkeren en tegen dat je terug bent is er geladen. Geen gedoe met kabels enz. Ze zouden het alleen moeten kunnen upscalen.... mss meerdere pads die elk 11kw doen of iets anders. Het zou zoveel dingen zoveel beter maken. Al eens het rendement van zo een inductie lader opgezocht? Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 On 12/16/2025 at 8:08 PM, gewoon ik said: . En de tankhendel blokeert in 90% van dr gevallen Die blokkeert NIET in 90% van de gevallen. Ze hebben al jaren geleden die systemen overal van de pompen verwijderd. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 10 minuten geleden, ir_fuel zei: Die blokkeert NIET in 90% van de gevallen. Ze hebben al jaren geleden die systemen overal van de pompen verwijderd. dan kom ik toch aan andere tankstations als gij ze... Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 18 december 2025 Geplaatst: 18 december 2025 12 minuten geleden, ir_fuel zei: Die blokkeert NIET in 90% van de gevallen. Ze hebben al jaren geleden die systemen overal van de pompen verwijderd. Deze ochtend aan de Total nog gewoon kunnen blokkeren met m'n pollen in mijn zakken kunnen wachten in de koude 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.