Ga naar inhoud

Fisker Ocean


BMWMB

Aanbevolen berichten

Precies het resultaat van een wilde nacht tussen een Peugeot 508SW, een Evoque en een Tesla

 

Serieuze afknapper nadat de verwennerij van een Fisker Karma.  De keren dat je zo eentje spot, is dat elke keer weer een koppendraaier

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ir_fuel zei:

't spel kost dan ook geen hol. Wat verwacht je.

Ik denk dat 40.000 euro voor veel gezinnen al erg veel geld is voor de gezinswagen eerlijk gezegd.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat al een definitieve vorm of nog een prototype? ( want staat in nieuwe ev´s)

Dan is de afwerking van de stuurkolom toch. 🥴 je ziet daar precies alle mechanische onderdelen zitten? 

Voor de rest wel knappe buitenkant en dashboard doet me direct aan tesla denken.  Groot scherm in het midden en de ventilatiesleuven over de gehele lengte. ( extra klein scherm kan je dan bij Tesla ook naplaatsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...
25 minuten geleden, Polygoon zei:

Ze hebben nog wat taalproblemen:

May be an image of 1 person and text that says 'https:/wikerinki.com/nb/ocan ESSS HEGE De Fisker Ocean is van Jouw EIVE "Het is tijd voor een elektrische auto, die fraai, duurzaam, innovatief en functioneel is, en dat voor deze prijs." -Henrik Fisker'

Denk dat jij eerder een comp van west-vlaanderen hebt. want hier staat het goed. :D

Naamloos.thumb.jpg.ae63a08f6908226c7bdc3fc8f1d314e9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tuscani zei:

Denk dat jij eerder een comp van west-vlaanderen hebt. want hier staat het goed. :D

 

Ze hebben drie dagen gehad om het op te lossen 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, tuscani zei:

Ze zijn wel gezakt in prijs. Volgens mij ga je ze veel zien rijden, want qua looks zeker niet lelijk, en ze zitten heel goed qua prijs.

Als dat waar is, is 't nu de moment om aandelen van FSR te kopen. 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Logic zei:

Als dat waar is, is 't nu de moment om aandelen van FSR te kopen. 🙂

gisteren een artikel gelezen dat ze ongeveer 4000€ goedkoper geworden zijn. Hun topversie met grootste batterij en 707km bereik, komt op een 70K. De sport met 460km bereik op een 50K. Gaat de id4, enyaq en dergelijke heel goed voelen volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die deze zomer van wat dichter bekeken in hun showroom in Munchen.  Ik vond dit er wel leuk uitzien.  Kwaliteit van de gebruikte materialen voelde niet zo top aan.  

Maar het is een wereld van verschil met de Fisker Karma.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Fisker Center+ Rumst heeft officieel zijn deuren geopend 

Kom langs om de Fisker Ocean persoonlijk te ervaren en maak een proefrit! Reserveer uw proefrit hier: bit.ly/FiskerTestdriveRumst

 

Er is een toonzaal in Rumst dus.  😉

Wel benieuwd of je ze veel gaat zien, want zeker geen lelijke wagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, tuscani zei:

Fisker Center+ Rumst heeft officieel zijn deuren geopend 

Kom langs om de Fisker Ocean persoonlijk te ervaren en maak een proefrit! Reserveer uw proefrit hier: bit.ly/FiskerTestdriveRumst

 

Er is een toonzaal in Rumst dus.  😉

Wel benieuwd of je ze veel gaat zien, want zeker geen lelijke wagen.

 

Dikke kar. Vraag me wel af hoe groot dat die is? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb daar in het weekend ingezeten op de "autoshow". Kreeg zeer sterke Tesla-vibes van die kist.

Ziet er wel niet slecht uit. Qua grootte binnenin best wel ok, eerder XC60 gok ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid