Ga naar inhoud

Fisker Ocean


BMWMB

Aanbevolen berichten

zelfs de achterruit kan open.

 

Ik heb die deze zomer gezien in München, waar ze een showroom hadden in Motorworld, en ook eentje in het centrum.   Fisker is toch een geniale ontwerper (al vond ik de Karma en Z8 net iets spectaculairder dan deze SUV).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De laatste maanden zijn dramatisch, met een laattijdig earnings report, een CFO die z'n ontslag gaf, het nieuws dat ze zoveel cash verbranden dat ze 't einde van het jaar niet meer halen ... Ze gaan er zonder zo'n partnership met Nissan (zoals gefluisterd wordt) of andere constructeur, effectief niet geraken. Vandaar ook al de voorbereidingen op een potentieel falen. Dit was aangekondigd. Zo zie je maar hoe 't sentiment toch weer alles dicteert. Het verloopt zo knullig dat ik me afvraag of er manipulatie aan de gang is.
Als je nu instapt met het geloof dat ze eruit geraken en het lukt hen om boven de dollar uit te stijgen: $$$$$!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ooit dit gezegd:   

Op 27/10/2023 om 14:49, Logic zei:

Als dat waar is, is 't nu de moment om aandelen van FSR te kopen. 🙂

:noparty:

mijn advies ZEKER NIET volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Momenol zei:

De triestigste bak waar we ooit al mee gereden hebben 🥲

https://www.ev-olution.be/2024/03/17/onderweg-met-de-fisker-ocean-extreme/

 

Wat een rampzalige review.... Kansloze auto :lolz: 

Het is blijkbaar al zover... https://www.tijd.be/ondernemen/auto/zieltogend-e-automerk-fisker-legt-productie-stil/10534166.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten onder gegaan in de oceaan

Badum tsss

Toch wel zonde. Hoe snel kan je weer failliet gaan, op een half jaartje den dieperik in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde, want de looks waren toch wel knap. En toevallig gisteren eentje zien rijden, ook gezellig voor die eigenaars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid