Ga naar inhoud

Vertragingen Nieuwe Wagens en Onderdelen


Le Capri Mauve

Aanbevolen berichten

Volvo XC90 T8 Recharge, gaan we bestellen halverwege juli. Toen we langs zijn geweest bij de dealer voor een offerte een drietal weken geleden zei hij rekening te houden met ongeveer 1 jaar leveringstermijn, kan eventueel ietsje korter zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

In het verlengde van de miserie met onderdelen die op zich laten wachten vraag ik me af of we een miserie krijgen van brol die niet werkt.

Iemand vertelde me dat het scherm van zijn nieuwe Mercedes niks doet wanneer het vriest. Eerst moet hij wat warmdraaien en dan herstarten. Hoe raakt dat door kwaliteitscontrole? Zelf zat ik pas met een nieuwe chauffageketel waar eerst een paar reparaties moesten gebeuren voor die deftig werkte. En dan lees ik dit onderhoudend stukje : https://www.thefp.com/p/an-elegy-to-all-my-crap en vraag ik me af of dat een trend wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffiemolentjes zijn toch al meer dan 10 jaar slechts goed voor 1 jaar gebruik, dat vertelde een maatje koffie-freak me toen al

”Ge koopt dat beter per 2 of 3 in den Traffic” zei die toen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid