Vanni 1.628 Geplaatst: 14 februari 2016 Geplaatst: 14 februari 2016 Wa heb je betaald voor die set,@@manneke ? Wij hebben ze nu binnen à 100€ Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 Ik heb nog niets gekocht. Die revel set stond aan 110€ dacht ik. Heb in een andere winkel wat info gevraagd en die schijnt niet te goed te zijn, geen double action... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 En ik ben er niet meer geraakt Vorige afspraak was wat uitgelopen.... Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 15 februari 2016 Geplaatst: 15 februari 2016 Ik wel Potje verf en een tang gekocht bij Vanni. Xf85: rubber zwart, in mn winkel waar ik normaal ga hadden ze die niet. Beurs was ok, maar die in Varsenare vond ik meer de moeite. Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 17 februari 2016 Geplaatst: 17 februari 2016 Jabbeke bedoel je? Is dan ook enkel civiele modelbouw hé, militair & vliegtuigspul vind je er niet. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 26 maart 2016 Geplaatst: 26 maart 2016 Van de week deze gaan halen voor de zoon, wat een beest [emoji33] 2 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Nice! Al mee gereden? Ik heb gisteren op offroad parcours gereden met de losi xxl. Beetje te veel misbruikt en er is iets van mn schokdemper gebroken. Ik heb gisteren hem volle bak over een jump gestuurd, en op de gas blijven hangen terwijl hij in de lucht ging, hij maakte een perfecte backflip en landde mooi op zn 4 wielen. Jammer genoeg stond ik daar alleen en heeft niemand het gezien 1 Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Ja, er zit een aluminium bumper (upgrade) op en de 2de x al geplooit , nu rijd ik wel nog maar met 2 2s lipo's maar dat ding stopt voor niks. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 En die "rem" die erop zit, als je zwaar in de ankers gaat maakt hij een dubbele frontflip, er zou ook een soort van.esp opzitten maar daar moet ik me nog is in verdiepen. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Nice! Al mee gereden? Ik heb gisteren op offroad parcours gereden met de losi xxl. Beetje te veel misbruikt en er is iets van mn schokdemper gebroken. Ik heb gisteren hem volle bak over een jump gestuurd, en op de gas blijven hangen terwijl hij in de lucht ging, hij maakte een perfecte backflip en landde mooi op zn 4 wielen. Jammer genoeg stond ik daar alleen en heeft niemand het gezien Zo typisch van zodra e daar met camera of anderen staat lukt het net niet meer. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 20 april is er een modelbouw beurs in Dortmund. Ik heb al verlof gevraagd schijnt wel goed te zijn 1 Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Daarstraks de koppeling doen smelten en met dit als gevolg :[emoji4] Dan maar een upgrade besteld in de US. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Hoe heb je dat gedaan? 20 april is er een grote beurs over modelbouw in Dortmund: http://www.intermodellbau.de/ Ik zal gaan met mn pa en nog een paar van de vliegclub. Zal wel de moeite zijn denk ik. Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Hoe heb je dat gedaan? 20 april is er een grote beurs over modelbouw in Dortmund: http://www.intermodellbau.de/ Ik zal gaan met mn pa en nog een paar van de vliegclub. Zal wel de moeite zijn denk ik. Hmmm, interessant. Ik zou daar nog wel 'es heen durven gaan met de moto. 1 Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Hoe heb je dat gedaan? 20 april is er een grote beurs over modelbouw in Dortmund: http://www.intermodellbau.de/ Ik zal gaan met mn pa en nog een paar van de vliegclub. Zal wel de moeite zijn denk ik. Geen idee, misschien m'n zoon teveel achteruit en full throttle vooruit ofzo, maar ze staan erom gekend blijkbaar dat ze moeite hebben met de Monster Mamba icm met lipo's, er is een upgrade kitje van Traxxas zelf maar ik zie er niet veel verschil aan daarom dit maar genomen. Wel duurder maar zou bullet proof zijn en ook een stalen tandwiel ipv plastic. Quote
jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Dat is omdat de slipper clutch te zacht staat, waardoor die te veel doorslipt bij optrekken en zo te veel warmte genereert. Gewoon je slipper clutch wat harder aandraaien. Heb het exact zelfde probleem ooit ook al gehad lang geleden. Je kleine tandwiel kan je best in metaal nemen, maar dit grote kan je best in kunststof laten. Ook belangrijk is de 2 tandwielen instellen op elkaar, niet vastzetten met de 2 tandwielen volledig zonder speling tegen elkaar. Altijd lichtjes speling tussen laten, en tijdens monteren tandwiel ook met de hand wat ronddraaien om te kijken wat de positie is met de minste speling en daar naar afstellen, want zulke tandwielen zijn nooit perfect axiaal gecentreerd. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Ik zou wel eens gaan kijken. Op de website vermelden ze dat ze geen monster trucks of truggys toelaten (schade aan het parcours). De baja en losi laat ik dus best thuis... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Alle, tof, hier in de buurt dus. Zal ook eens proberen te passeren. Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Hopelijk is z'n vergunning in orde. Absurd hoe intolerant de samenleving is ten aanzien van zo'n activiteiten. Zelfs electromodelletjes maken "veel te veel lawaai", dat "stoort heel mijne zondag kapot". En daarna doen ze lustig verder met hun bladblazer op benzien of gaan ze wat slijpschijven aan een DIY velorek, ofzo. Den tijd dat ge ongestoord met een 2-takt bigscale in 't vrije kon rondcrossen is al lang voorbij. Als ge dat nu doet bellen ze de flikken. 1 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Je kan nergens meer met verbrandingsmotoren rijden, jammer genoeg. Ik mis soms wel het geluid en de geur van mn nitro, maar niet de miserie ervan Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 Nitro kan me niet bekoren, tweetakt wel. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Ik had vandaag een ingeving: waarom eens geen 2x4 cellen lipos in de baja flux steken? 8s dus, enigste veilige plaats leek me het strand. Rechtdoor (met zandbanden) gaat heel hard bochten zijn zn sterktse kant niet... http://youtu.be/sheXVnujY9g https://youtu.be/qGNwvaLLPwQ https://youtu.be/QUETPi1O6hU Youtube links heb ik met iphone gepost, vergeef me als het niet zichtbaar is. 3 Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Ik ben op zoek naar iets zoals dit: Afstand tussen de centers zou maar 24mm mogen zijn. Met M5 of M6 boutjes. Waar kan ik ergens terecht waar ze zo'n dingen (en redelijk wat keuze) op stock hebben? Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Ik ben op zoek naar iets zoals dit: Afstand tussen de centers zou maar 24mm mogen zijn. Met M5 of M6 boutjes. Waar kan ik ergens terecht waar ze zo'n dingen (en redelijk wat keuze) op stock hebben? Van welke kanten ben je? Ik denk niet dat de winkels waar ik ga dit op voorraad hebben. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.