gTa 28.022 Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Ik ben op zoek naar iets zoals dit: Afstand tussen de centers zou maar 24mm mogen zijn. Met M5 of M6 boutjes. Waar kan ik ergens terecht waar ze zo'n dingen (en redelijk wat keuze) op stock hebben? 't Is zeer pover, qua shops waar ze stock hebben in zo'n dingen. CIS Models (Heusden) had dat in stock, maar is al even gestopt. Hobby Verborgh (Gent centrum) had dat in stock, maar is ook al even gestopt. Verschooten (Aalst) heeft zeer weinig R/C (in stock), ik ben bijna zeker dat je 'r niks zal vinden. Baillien (Schoten) zal wel eea in stock hebben, maar ik denk niet dat ze een "groot aanbod" hebben. ik denk dat de Hobbythek (Krefeld, D) wel eea in stock heeft, maar da's al wat verder 't Is kut maar omdat er nog zo weinig mensen echt voorraad inslaan, ben je bijna verplicht om online te kopen. Als ik geen andere keuze heb, doe ik dat dan ook. Via ebay.de of een specifieke site (pitstop-shop.nl b.v. voor bigscales, rc-car-online.de, ...) Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Van welke kanten ben je? Ik denk niet dat de winkels waar ik ga dit op voorraad hebben. Deinze 't Is zeer pover, qua shops waar ze stock hebben in zo'n dingen. CIS Models (Heusden) had dat in stock, maar is al even gestopt. Hobby Verborgh (Gent centrum) had dat in stock, maar is ook al even gestopt. Verschooten (Aalst) heeft zeer weinig R/C (in stock), ik ben bijna zeker dat je 'r niks zal vinden. Baillien (Schoten) zal wel eea in stock hebben, maar ik denk niet dat ze een "groot aanbod" hebben. ik denk dat de Hobbythek (Krefeld, D) wel eea in stock heeft, maar da's al wat verder 't Is kut maar omdat er nog zo weinig mensen echt voorraad inslaan, ben je bijna verplicht om online te kopen. Als ik geen andere keuze heb, doe ik dat dan ook. Via ebay.de of een specifieke site (pitstop-shop.nl b.v. voor bigscales, rc-car-online.de, ...) Het is niet dat ik niet online wil kopen hoor, veel gemakkelijker dan naar de winkel gaan uiteindelijk. Maar in een winkel kan je dat al eens vastnemen en kijken in hoeverre het zou passen. CIS models ging ik vroeger als tiener veel mijn tijd gaan slijten. Denk dat die kerel mij op de duur wel beu gekeken was. Er zijn wel leveranciers bij mij op het werk die iets in die aard kunnen leveren. Probleem is dat ik niet direct iets vind met de juiste center afstand. Bij RC accessoires is het dan eerder dat de bevestigingsboutjes te klein zijn. Altijd iets! Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Mn kast is al goed gevuld Boven naar onder: Losi LST XXL2 HPI Baja 5b flux Thunder Tiger EB4G3 DJI Phantom 2 - Blade Nano QX Batterijen: 2 x 2s - 2 x 4s - 3 x 6s - 4 phantom lipo's en wat klein prul Opladers: 2x gewone lipo charger/balancer - 4 phantom opladers en wat klein prul. Er mankeren nog 2 helicoptertjes en een zweefvliegtuig. 3 Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 (aangepast) Iemand ervaring met Arrma? Ik overweeg om de Arrma Kraton aan te schaffen, maar had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord. Een Hpi Trophy truggy is eventueel ook een optie. 17 juni 2016 aangepast door ScoobySteve Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Iemand ervaring met Arrma? Ik overweeg om de Arrma Kraton aan te schaffen, maar had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord. Een Hpi Trophy truggy is eventueel ook een optie. Zelf nog geen ervaring mee, maar op het circuitje waar ik soms rij zijn er al redelijk wat die een Typhon gekocht hebben (buggy). Ik heb die gisteren in mn handen gehad, en ziet er prijs/kwaliteit zeker niet slecht uit. Stevig gebouwd en blijkbaar geen probleem om snel stukken te bestellen. De winkel waar ik ga (Neverland) heeft er een stuk of 80 verkocht. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Zalige winkel wel. M'n Celica komt ook van daar. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Zalige winkel wel. M'n Celica komt ook van daar. Ik heb daar al een goed gevulde klantenkaart. Sympathieke gasten en ik ben daar altijd goed geholpen Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Voila, een 2016 Arrma Typhon gekocht, zit nog te wachten op een stom kabeltje om de batterij op te kunnen laden en dan kunnen we hem eens uittesten 1 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Voila, een 2016 Arrma Typhon gekocht, zit nog te wachten op een stom kabeltje om de batterij op te kunnen laden en dan kunnen we hem eens uittesten Ziet er ook wel mooi uit, met die canopy. €400 betaald? Laat eens iets weten wat je ervan vindt Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Maandagavond waren we aant racen met onze HPI's toen mijne opeens de geest gaf. Stond net klaar om weer een paar rondjes te racen tegen mijn kameraad en met vertrekken *kr* en niets meer. Reageerde niet meer op het gas, wel op sturen. Gaf geen geluid meer bij aanzetten en ledje van de regelaar knipperde rood. Dacht dat het de regelaar oid zou zijn, maar kvond niet meteen een oplossing. Gisteren naar de modelbouwshop geweest en diagnose was motor op. Nieuwe motor (identiek aan de originele) kwam op 20 eur. Ander type motor die reviseerbaar is, maar qua specs gelijk aan de originele kwam op 37, maar was nog niet binnengekomen. Ze hebben dan een motor uit een showroom model gehaald om me verder te helpen. Motoren en mij gaan precies niet goed samen, maar gelukkig komt het me deze keer goedkoop uit Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Mn losi was ook terug immobiel. Blijkbaar een clutch plaatje dat volledig 'verteerd' was. Nadeel van snelheid en gewicht is dat er rapper brokken zijn blijkbaar... Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Klopt. Als ik zie hoevaak ik stukken had met mijn Marder in vgl met nu... Nu peren we die electro dingen continu af, zitten er ook soms rake klappen tussen en tot nu toe heb ik enkel een kapotte fusee en een versleten motor er aan overgehouden Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Nieuw clutch pads, bearing, ... Kwam op 50€ in totaal. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Had je dan niet beter een racekoppeling gestoken? Hier over 2 maand op de E Maxx dat gedaan en geeft geen kick meer. Was 40 euro wel in US besteld. Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Voila, een 2016 Arrma Typhon gekocht, zit nog te wachten op een stom kabeltje om de batterij op te kunnen laden en dan kunnen we hem eens uittesten Kan je al eerste indrukken geven? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Ja, eerste testwerk heeft uitgewezen dat er toch zo'n 7,5 à 8,25% te weinig nopjes op de banden staan. Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Op t gras echter wel 200% in zijn nopjes. 1 Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 Op 27-7-2016 om 18:55 zei manneke: Kan je al eerste indrukken geven? Ja hoor, allereerste ritje was geen goed voorteken, want na 5 minuten was het al gedaan met de pret door een afgebroken achterschokdemper, wss een tak die geblokkeerd zat of zo, maar via Arrma forum meteen 2 nieuwe toegestuurd gekregen. De volgende ritten waren super, wagen kan zonder problemen hoge sprongen aan, heb de originele pinion steken en dan is de acceleratie op 6s zeer agressief, maar nog vrij controleerbaar. Alle gebruikte onderdelen zijn ook zeer stevig en van super kwaliteit, zeker gezien de prijs van de Arrma wagens. Gisteren nog wat gaan spelen in het zand en spijtig genoeg ook effe de modder ingedoken met 2 uurtjes kuistherapie als gevolg 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 Wat is onroad toch heerlijk op dat gebied, rijden, batterijen wisselen, rijden, opbergen en volgende keer weer hetzelfde doen En tussen 2-3 ragsessies in eens zuiver maken 1 Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 Haha, mooi. Daar dienen ze voor en die is redelijk waterdicht geloof ik? Quote
ScoobySteve 866 Geplaatst: 31 juli 2016 Geplaatst: 31 juli 2016 1 uur geleden zei manneke: Haha, mooi. Daar dienen ze voor en die is redelijk waterdicht geloof ik? Is idd goed beschermd tegen water Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 1 augustus 2016 Geplaatst: 1 augustus 2016 Dirty Stang with battlescars 4 Quote
tuscani 11.792 Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Iemand een idee wat ik het beste koop voor onze Jitse? 7j, dus neen geen marder of ander spul dat 50km/u knalt. hij speelde enorm graag met zijn eerste telegeleide, maar de tandwieltjes hebben de geest gegeven, en aangezien het ver zijn verjaardag is, begin ik al wat uit te kijken. als er dus iemand tips heeft.... @gTa elke keer als ik in oostende ben zit ik te kijken naar een winkel waar nog nieuwe tamiya's staan. zitten die nog steeds in hype qua prijs, of is de rage over. wat moet mij telkens inhouden om zo eentje te kopen, en eventueel direct door te verkopen (ik vermoed dat die tamiya's bouwpakketten zijn, dewelke toch nog te moeilijk zijn voor Jitse) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.