Ceke 2.733 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Hoe vlot jouw zoektocht naar een groene MX-5 NA ondertussen @@Ceke? Niet super degene die nu op marktplaats staan staan er al lang op en lijken mij niet super fris. Anderzijds werk ik nog maar 2 maand en zou ik liever een iets grotere buffer hebben. Heb ook echt geen auto nodig dus meer als tijd genoeg, ik kijk om de 2 dagen eens op marktplaats en Nederlands mx5 forum.. 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Update: Ik mag de MX-5 zondag ophalen als ik wil Godver, vrijdag had me beter gepast Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Niet super degene die nu op marktplaats staan staan er al lang op en lijken mij niet super fris. Anderzijds werk ik nog maar 2 maand en zou ik liever een iets grotere buffer hebben. Heb ook echt geen auto nodig dus meer als tijd genoeg, ik kijk om de 2 dagen eens op marktplaats en Nederlands mx5 forum.. Zeker ook af en toe op http://www.roadsterclub.be/index.php/forum-2/14-te-koop-mx-5kijken. En verder goede moed erin houden en blijven zoeken, maar geduldig zijn. Heb ook lang achter een echt - voor mij - perfecte MX-5 liggen zoeken en nu heb ik eindelijk prijs. Zit er al mee in mijn hoofd sinds de Ardennenrit van vorig jaar, na het heerlijke ritje in de Mighty Miata @@Denniske Zonde dat die groene 1.8 NA in Tilburg niet helemaal zuiver is want die kist was optisch zeer mooi imo. Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Zeker ook af en toe op http://www.roadsterclub.be/index.php/forum-2/14-te-koop-mx-5kijken. En verder goede moed erin houden en blijven zoeken, maar geduldig zijn. Heb ook lang achter een echt - voor mij - perfecte MX-5 liggen zoeken en nu heb ik eindelijk prijs. Zit er al mee in mijn hoofd sinds de Ardennenrit van vorig jaar, na het heerlijke ritje in de Mighty Miata @@Denniske Zonde dat die groene 1.8 NA in Tilburg niet helemaal zuiver is want die kist was optisch zeer mooi imo. Je bedoelt waar de jouwe hebt gekocht? Zijn ze daar ook zo eerlijk om je dat mee te delen, of heb je dat gemerkt aan ratelende motor ofzo? Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 @@Mayonaise http://www.roadsterclub.be/index.php/forum-2/31-te-koop-onderdelen/13973-verlagingsveren-na Wil zelf ook een setje eibachs, maar toch bedankt. Bilstein B6 heb ik al op de kop kunnen tikken intussen Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Je bedoelt waar de jouwe hebt gekocht? Zijn ze daar ook zo eerlijk om je dat mee te delen, of heb je dat gemerkt aan ratelende motor ofzo? Dat was in een ander bedrijf. We gingen daar naar kijken bleek dat het spel niet startte Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 3 februari 2015 Geplaatst: 3 februari 2015 Je bedoelt waar de jouwe hebt gekocht? Zijn ze daar ook zo eerlijk om je dat mee te delen, of heb je dat gemerkt aan ratelende motor ofzo? Die van Autobedrijf Hoebeke zijn echt hele vriendelijke, eerlijke mensen met goede kennis van zaken, zeker op vlak van Mazda. Die in Tilburg was meer een voddenmarchant. Wat @@Polygoon zegt klopt idd, speciaal naar Tilburg gereden om dan te moeten vaststellen dat die benzinepomp 9/10 kapot was en het spel dus niet in gang geraakte. En dan nog eens die ophanging die verlaagd was waarvan geen documentatie was + oppervlakteroest aan de onderkant. Maar zoals ik zei: die kist was optisch wel heel mooi. Lak was nog erg goed. Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Geplaatst: 3 februari 2015 Dat was in een ander bedrijf. We gingen daar naar kijken bleek dat het spel niet startte Ik heb er nog mee kunnen rijden niet top. Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Wil zelf ook een setje eibachs, maar toch bedankt. Bilstein B6 heb ik al op de kop kunnen tikken intussen Dat is natuurlijk nog beter, foto van ? Of topic? Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Dat is natuurlijk nog beter, foto van ? Of topic? Ze zitten er nog niet onder. Nog geen topic ook, moet er eens werk van maken. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Maakt er eens werk van. Genoeg leuk beeldmateriaal intussen Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 4 februari 2015 Geplaatst: 4 februari 2015 Van mijn mag je binnen afzienbare tijd ook een topicje zien verschijnen. Dat uiteraard frequent zal worden aangevuld 1 Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Mailtje gehad ivm de exportplaten + verzekering voor de MX-5: "Inmiddels zijn de exportpapieren geregeld. De exportplaten zijn gemaakt. Voor de verzekering kan je het beste bij je eigen maatschappij vragen omdat dit tegen de 200 euro in NL gaat kosten, dit omdat de export ook naar landen als Polen gaat en het risico groter is door de langere afstanden. Helaas wordt er geen onderscheid gemaakt voor kleine afstanden. Wat betreft ophalen is voor mij Zondagochtend tot 10:00 uur mogelijk daarna moet ik weg om ’s middags op tijd elders te zijn. Het exportkenteken voor de verzekering is 70-DV-FP" Ben ik dan eigenlijk wel verzekerd als ik op die platen rijd komende zondag? Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Zoals ik het lees niet. Wij zijn allemaal via zo'n RDW/Travelex-kantoor gegaan. Daar kon ge perfect zo'n verzekering nemen. Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Gisteren een set velgen gekocht 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Zoals ik het lees heeft die hollander geen zin om naar dat RDW kantoor te gaan. Quote
Lotuzzz 17.096 Geplaatst: 6 februari 2015 Auteur Geplaatst: 6 februari 2015 Gisteren een set velgen gekocht Mooi man! Goeie uitlaat ook op deze Quote
gl3nn 9.425 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Zoals ik het lees heeft die hollander geen zin om naar dat RDW kantoor te gaan. http://www.gwktravelex.nl/NL/For-Individuals/Overige-diensten/Auto-export/Auto-export/ Hier de uitleg en kosten. Nu opgelet: wij hebben altijd particulier gekocht. Weet niet of dat scheelt met handelaar. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 http://www.gwktravelex.nl/NL/For-Individuals/Overige-diensten/Auto-export/Auto-export/ Hier de uitleg en kosten. Nu opgelet: wij hebben altijd particulier gekocht. Weet niet of dat scheelt met handelaar. Ik heb nog maar 1 keer gekocht in NL en dat was via een handelaar die dat allemaal netjes geregeld had. En op zondag gaat @@Tiep daar ook niet terechtkunnen lijkt me. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 http://www.gwktravelex.nl/NL/For-Individuals/Overige-diensten/Auto-export/Auto-export/ Hier de uitleg en kosten. Nu opgelet: wij hebben altijd particulier gekocht. Weet niet of dat scheelt met handelaar. Ik koop 'm van particulieren! De autohandelaar houdt die MX-5 eigenlijk gewoon onder dak voor die mensen. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Ik heb nog maar 1 keer gekocht in NL en dat was via een handelaar die dat allemaal netjes geregeld had. En op zondag gaat @@Tiep daar ook niet terechtkunnen lijkt me. Ik kan er terecht als ik voor 10u kom. Dus als ik slim ben stel ik het nog een weekje uit om 'm te gaan afhalen en zoek ik in tussentijd uit hoe ik die verzekering zelfs evt. nog kan fiksen. Want zonder verzekering zijn die exportplaten juist niets waard imo *_* Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Wat ik me nu net bedenk: kist moet ook APK gekeurd zijn opdat die geëxporteerd kan worden, right? Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Ik kan er terecht als ik voor 10u kom. Dus als ik slim ben stel ik het nog een weekje uit om 'm te gaan afhalen en zoek ik in tussentijd uit hoe ik die verzekering zelfs evt. nog kan fiksen. Want zonder verzekering zijn die exportplaten juist niets waard imo *_* Ik had het over het RDW kantoor Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 6 februari 2015 Geplaatst: 6 februari 2015 Ok, dan moet ik zelf desnoods maar die verzekering - Car Assistance van GWK Travelex - zien te regelen - adhv alle nodige en geldige documenten. Heb echt geen goesting om die kist te laten staan... Ik wil daar alvast twee weken mee kunnen karren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.