Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had het over het RDW kantoor ;)

<_< Dat wordt uitstellen naar volgende week zaterdag. Godver.

Geplaatst:

Ja?

Is een vereiste opdat je exportplaten zou krijgen.

Geplaatst:

<_< Dat wordt uitstellen naar volgende week zaterdag. Godver.

Zaterdag is de RDW niet open, was toch niet bij mij.

Op zaterdag = Travelex kantoor

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dichtstbijzijnde Travelexkantoor is in Roosendaal, ongeveer 30 km van Rilland af. En in de week heb ik helaas geen tijd om die zaken te regelen want stage.

Geplaatst:

Mooi man!

Goeie uitlaat ook op deze :P

Mx5parts is beter :ninja:

Vierde set velgen voor een kist die waarschijnlijk niet meer door de keuring raakt :D

Geplaatst:

Nog een foto van de motor van m'n MX-5, stootte er daarnet toevallig op  :) Ziet er allemaal propertjes uit.

2015-01-24%2012.56.16_zpsu4cmgzdl.jpg

Geplaatst:

Wat ik me nu net bedenk: kist moet ook APK gekeurd zijn opdat die geëxporteerd kan worden, right?

Jep, de mijne heeft gisteren in DE ook nig de TüV gepaseerd anders krijg je daar ook geen exportplaten. Maar weerom heeft de verkoper die TüV en platen geregeld. Ik 297€ betaald voor de platen met rode band 10 (15 dagen geldigheid) met een verzekering incl.

Geplaatst:

Daar links achteraan ...?

Je gaat duidelijker moeten zijn, want ik zie het niet hoor.

Geplaatst:

Je gaat duidelijker moeten zijn, want ik zie het niet hoor.

Ik denk dat hem met uwe bollewinkel aan het rammelen is, allé ben daar eigenlijk zeker van,

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Probleem: ik ga zaterdag naar Spurs - Arsenal dus kan m'n MX-5 niet gaan halen  :(  :(  :(

Maar wel een schoon matchke gezien algelijk :)

Geplaatst:

idwAW13.jpg

Hoeveel cooler zou dat wel niet zijn!
Geplaatst:

Maar wel een schoon matchke gezien algelijk :)

Het was een droommatch :)

Geplaatst:

Ok, dan moet ik zelf desnoods maar die verzekering - Car Assistance van GWK Travelex - zien te regelen - adhv alle nodige en geldige documenten. Heb echt geen goesting om die kist te laten staan... Ik wil daar alvast twee weken mee kunnen karren.

In principe mag je daar zelfs niet mee rondknallen met die verzekering.

Exportplaten mogen enkel om bij afhaling naar huis te rijden en naar de keuring.

Of ze daar echt moeilijk gaan over doen, I don't know. 'K geef het gewoon even mee ;)

Geplaatst:

Jaja, zonder verzekering op die platen ga ik niet liggen rondkachelen. Of je met die platen naar de keuring mag, daar ben ik ook nog niet zo zeker van. Eerst verzekeren is in ieder geval een must alvorens er mee naar de keuring te trekken.

Geplaatst:

Tuurlijk mag je daarmee naar de keuring.

Geplaatst:

Exportplaten met verzekering mag je hier in BE niet mee rondrijden. Toch niet officieel. Ik denk dat het dat is dat @@Beau wol zeggen.

Geplaatst:

Ge zult eerst sowieso naar de keuring moeten, dan inschrijven en verzekeren pas...

Geplaatst:

Exportplaten met verzekering mag je hier in BE niet mee rondrijden. Toch niet officieel. Ik denk dat het dat is dat @@Beau wol zeggen.

Waarom zou je hier niet mogen rondrijden met zo'n platen? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in