Lotuzzz 17.085 Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Geplaatst: 25 mei 2015 De 1.8 NA heeft standaard sper? Nope! Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 2 juni 2015 Geplaatst: 2 juni 2015 Het zou lukken. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m930431106-mazda-mx-5-1-6i-16v-limited-edition-bj-1992.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr 1 Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 2 juni 2015 Geplaatst: 2 juni 2015 Het zou lukken. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m930431106-mazda-mx-5-1-6i-16v-limited-edition-bj-1992.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Staat al even te koop, dorpels zijn rot. En de prijs dus ook te hoog. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 2 juni 2015 Geplaatst: 2 juni 2015 Staat al even te koop, dorpels zijn rot. En de prijs dus ook te hoog. Wordt uiteraard geen woord over gerept en is niet te zien op de foto's Zonde! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 3 juni 2015 Geplaatst: 3 juni 2015 Het zou lukken. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m930431106-mazda-mx-5-1-6i-16v-limited-edition-bj-1992.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Staat al even te koop, dorpels zijn rot. En de prijs dus ook te hoog. En is groen metallic, geen BRG. Denk dat deze dus al eens overspoten is, gezien die kleur enkel te krijgen was op de NB. Quote
mattn 1 Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 hey iedereen dit is mijn Mazda mx5 NA miata uit canada. http://www.kapaza.be/nl/mazda/mazda-mx5-miata-94867497.htm het is een 1.6l 85kW 5MT en was toen full option model met airco servo en cruisecontrol. er is ook nog een hardtop aanwezig in uitstekende staat. de wagen is 5 jaar in mijn bezig en mijn vader wilt dat ik hem verkoop nu ik heb er mijn twijfels over dit is en blijft een fantastische wagen. de wagen is volledig gerenoveerd nieuwe zetels nieuwe lak nieuwe radio en speakers motorisch perfect in orde niets van problemen meer gehad enkel jaarlijks onderhoud. (naargelang km) eerste inschrijving 09/1991 productie datum 03/1991. het liefste zou ik de wagen gewoon willen houden en dan ook een zuurbad geven om de wagen volledig roestvrij te maken en ook de motor volledig uitkuisen alle dichting vervangen en zo eigenlijk volledig in uitstekende staat te plaatsen. nu wil ik graag weten wat is de wagen waard? eventueel zelfs voor en na de zuurbehandeling groeten matthias Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 hey iedereen dit is mijn Mazda mx5 NA miata uit canada. http://www.kapaza.be/nl/mazda/mazda-mx5-miata-94867497.htm het is een 1.6l 85kW 5MT en was toen full option model met airco servo en cruisecontrol. er is ook nog een hardtop aanwezig in uitstekende staat. de wagen is 5 jaar in mijn bezig en mijn vader wilt dat ik hem verkoop nu ik heb er mijn twijfels over dit is en blijft een fantastische wagen. de wagen is volledig gerenoveerd nieuwe zetels nieuwe lak nieuwe radio en speakers motorisch perfect in orde niets van problemen meer gehad enkel jaarlijks onderhoud. (naargelang km) eerste inschrijving 09/1991 productie datum 03/1991. het liefste zou ik de wagen gewoon willen houden en dan ook een zuurbad geven om de wagen volledig roestvrij te maken en ook de motor volledig uitkuisen alle dichting vervangen en zo eigenlijk volledig in uitstekende staat te plaatsen. nu wil ik graag weten wat is de wagen waard? eventueel zelfs voor en na de zuurbehandeling groeten matthias Even serieus nu, je wagen is zodanig getuned dat je echt een koper zal moeten vinden die dat kan appreciëren. De waarde zal dus enorm subjectief zijn. Heb je de originele onderdelen niet liggen om terug te monteren? Mocht je hem terug origineel kunnen zetten zou hij in ieder geval makkelijker verkopen. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 juni 2015 Geplaatst: 4 juni 2015 Ik zou er idd ook een berg zuur over smijten Serieus: zet die auto mooi origineel. Al die spoilers, foorlichten, ...smijt al die zooi in de eerst voorbijrijdende vuilkar. Hoewel dat je auto dan weer te duur wordt...dus eigenlijk heb je al in je vel gesneden... Quote
mattn 1 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 dat was naar eigen smaak natuurlijk de voorbumber was gescheurt en ik vond deze wel iets hebben nu een originele bumber kan ik hier zo krijgen geen probleem en de spoilers zitten geplakt en gaan er zo weer af dit is allemaal voordien uitgedacht ook de voorbumber heb ik zodanig aangepast dat er geen nieuwe gaten moesten gemaakt worden alles is nog origineel eronder de achterlichten heb ik zo gekozen omdat ze beter uitkomen met de lak maar heb de originele ook liggen en hetzelfde van de velgen originele set is ook aanwezig ik heb momenteel een koper voor 3000€ in de staat dat hij nu is 1 Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 Ik denk dat dat een heel mooie prijs is Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 5 juni 2015 Geplaatst: 5 juni 2015 dat was naar eigen smaak natuurlijk de voorbumber was gescheurt en ik vond deze wel iets hebben nu een originele bumber kan ik hier zo krijgen geen probleem en de spoilers zitten geplakt en gaan er zo weer af dit is allemaal voordien uitgedacht ook de voorbumber heb ik zodanig aangepast dat er geen nieuwe gaten moesten gemaakt worden alles is nog origineel eronder de achterlichten heb ik zo gekozen omdat ze beter uitkomen met de lak maar heb de originele ook liggen en hetzelfde van de velgen originele set is ook aanwezig ik heb momenteel een koper voor 3000€ in de staat dat hij nu is gezien je wagen nogal specifiek getuned is en niet iedereen dit naar waarde weet te schatten zou ik precies niet te lang twijfelen om dat bod van drieduizend euro te aanvaarden vooraleer die potentiële koper met zijn centen elders heen gaat en wie weet misschien eventueel iets anders koopt want dit lijkt mij sowieso een normale prijs voor een MX5 NA in oké staat maar niet iedereen vindt die spoilers en tuning mooi dus je moet echt wel een liefhebber vinden die zoiets kan appreciëren dus met andere woorden ik zou niet te lang twijfelen en hem voor die prijs zeker laten gaan vooraleer hij alsnog van gedacht verandert en je dan misschien alsnog de spoilers en tuning zal moeten van je auto halen snap je 6 Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Vraagje: De British racing green kleur, kwam die echt enkel op de 'special edition' NA in 1991? Degene die ik gekocht heb is ook British racing green, uit 1991 en werd door de eigenaar omschreven als 'speciale editie'. @@Denniske, @@Lotuzzz : weten jullie welke opties hier in EU standaard kwamen op de SE? 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Vraagje: De British racing green kleur, kwam die echt enkel op de 'special edition' NA in 1991? Degene die ik gekocht heb is ook British racing green, uit 1991 en werd door de eigenaar omschreven als 'speciale editie'. @@Denniske, @@Lotuzzz : weten jullie welke opties hier in EU standaard kwamen op de SE? Lekker! Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Lekker! Thanks Ben wel een benieuwd, ben vorige vrijdagavond dus gaan kijken, maar aangezien de verkoper vrienden thuis had voor een BBQ, hebben we de wagen redelijk snel gecontroleerd en maar een klein testritje gemaakt. Onderkant zag er in ieder geval wel zeer goed uit, ik heb geen roest gezien, dus daar ben ik wel gerust in. Deze vrijdag ga ik hem ophalen. Heb wat meer info gevonden over de 1991 special edition. Van mx5-owners.nl: "1991 British Racing Green Limited Edition met 1.6 motor (115 pk), beige/tan lederen interieur, stuurbekrachtiging, elektrische ramen, 14 inch lichtmetalen velgen en genummerd met certificaat (49 plus 15 stuks)." De British Racing Green kleur is enkel geleverd op die versie in 1991. @@Denniske en @@Lotuzzz moeten dus ook een SE hebben? Hebben jullie daar nog een certificaat van? Ik denk niet dat mijn verkoper dat nog heeft. @@Mazdastruction, heb jij daar toevallig meer info over? Kan jij aan de hand van het chassisnummer kijken welke opties een NA heeft, want ik vind geen europese VIN-decoder, enkel voor miata's. 1 Quote
Mazdastruction 4.276 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Thanks Ben wel een benieuwd, ben vorige vrijdagavond dus gaan kijken, maar aangezien de verkoper vrienden thuis had voor een BBQ, hebben we de wagen redelijk snel gecontroleerd en maar een klein testritje gemaakt. Onderkant zag er in ieder geval wel zeer goed uit, ik heb geen roest gezien, dus daar ben ik wel gerust in. Deze vrijdag ga ik hem ophalen. Heb wat meer info gevonden over de 1991 special edition. Van mx5-owners.nl: "1991 British Racing Green Limited Edition met 1.6 motor (115 pk), beige/tan lederen interieur, stuurbekrachtiging, elektrische ramen, 14 inch lichtmetalen velgen en genummerd met certificaat (49 plus 15 stuks)." De British Racing Green kleur is enkel geleverd op die versie in 1991. @@Denniske en @@Lotuzzz moeten dus ook een SE hebben? Hebben jullie daar nog een certificaat van? Ik denk niet dat mijn verkoper dat nog heeft. @@Mazdastruction, heb jij daar toevallig meer info over? Kan jij aan de hand van het chassisnummer kijken welke opties een NA heeft, want ik vind geen europese VIN-decoder, enkel voor miata's. Stuur je VIN eens door per PM, zal je de informatie doorgeven die ik kan zien. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Thanks Ben wel een benieuwd, ben vorige vrijdagavond dus gaan kijken, maar aangezien de verkoper vrienden thuis had voor een BBQ, hebben we de wagen redelijk snel gecontroleerd en maar een klein testritje gemaakt. Onderkant zag er in ieder geval wel zeer goed uit, ik heb geen roest gezien, dus daar ben ik wel gerust in. Deze vrijdag ga ik hem ophalen. Heb wat meer info gevonden over de 1991 special edition. Van mx5-owners.nl: "1991 British Racing Green Limited Edition met 1.6 motor (115 pk), beige/tan lederen interieur, stuurbekrachtiging, elektrische ramen, 14 inch lichtmetalen velgen en genummerd met certificaat (49 plus 15 stuks)." De British Racing Green kleur is enkel geleverd op die versie in 1991. @@Denniske en @@Lotuzzz moeten dus ook een SE hebben? Hebben jullie daar nog een certificaat van? Ik denk niet dat mijn verkoper dat nog heeft. @@Mazdastruction, heb jij daar toevallig meer info over? Kan jij aan de hand van het chassisnummer kijken welke opties een NA heeft, want ik vind geen europese VIN-decoder, enkel voor miata's. Normaal kan je adhv bepaalde nummers in uw chassisnummer (heb je dat al?) wel zien of het een SE was! Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Stuur je VIN eens door per PM, zal je de informatie doorgeven die ik kan zien. PM verstuurd, thanks! Normaal kan je adhv bepaalde nummers in uw chassisnummer (heb je dat al?) wel zien of het een SE was! Inderdaad, heb de aanvraag tot inschrijving al meegekregen. Kan helaas pas vrijdag bij verzekeraar langsgaan Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Stuur je VIN eens door per PM, zal je de informatie doorgeven die ik kan zien. Kan jij eigenlijk op die manier meer info krijgen over een kist dan de gemiddelde mens? Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Vraagje: De British racing green kleur, kwam die echt enkel op de 'special edition' NA in 1991? Degene die ik gekocht heb is ook British racing green, uit 1991 en werd door de eigenaar omschreven als 'speciale editie'. @@Denniske, @@Lotuzzz : weten jullie welke opties hier in EU standaard kwamen op de SE? Het mx5 virus is precies goed op ronde, tof nog 1 erbij. Binnenkort een mx5 online meet. 2 Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Ik was al een paar maanden de zoekertjes in de gaten aan het houden in NL en BE, maar om een goede groene of zwarte te vinden is het wel niet makkelijk hoor Ofwel meer dan 200k km's, wat ik nu eens wou vermijden, ofwel vroegen ze 6k ervoor Quote
mattn 1 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Ik was al een paar maanden de zoekertjes in de gaten aan het houden in NL en BE, maar om een goede groene of zwarte te vinden is het wel niet makkelijk hoor Ofwel meer dan 200k km's, wat ik nu eens wou vermijden, ofwel vroegen ze 6k ervoor de mijne was origineel het britisch racing green maar wanneer ik de wagen had gekocht was de verf volledig aan het afpellen daardoor dat ik de blauwe lak er heb opgezet het groen is nog heel goed te zien onder de motorkap in de koffer en onder het tapijt Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Heiligschennis! Zo een mooie kleur en dan gooi je er blauw over ? Quote
Ian 511 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 gezien je wagen nogal specifiek getuned is en niet iedereen dit naar waarde weet te schatten zou ik precies niet te lang twijfelen om dat bod van drieduizend euro te aanvaarden vooraleer die potentiële koper met zijn centen elders heen gaat en wie weet misschien eventueel iets anders koopt want dit lijkt mij sowieso een normale prijs voor een MX5 NA in oké staat maar niet iedereen vindt die spoilers en tuning mooi dus je moet echt wel een liefhebber vinden die zoiets kan appreciëren dus met andere woorden ik zou niet te lang twijfelen en hem voor die prijs zeker laten gaan vooraleer hij alsnog van gedacht verandert en je dan misschien alsnog de spoilers en tuning zal moeten van je auto halen snap je i see what you did there Vraagje: De British racing green kleur, kwam die echt enkel op de 'special edition' NA in 1991? Degene die ik gekocht heb is ook British racing green, uit 1991 en werd door de eigenaar omschreven als 'speciale editie'. @@Denniske, @@Lotuzzz : weten jullie welke opties hier in EU standaard kwamen op de SE? Waaaaaaaaaat? 1 Quote
CharlesV 4.384 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 i see what you did there [emoji38] Waaaaaaaaaat? Yes, ik ben een mx5-owner nu [emoji14] Quote
Ian 511 Geplaatst: 15 juni 2015 Geplaatst: 15 juni 2015 Yes, ik ben een mx5-owner nu [emoji14] Waar komt dat ineens vandaan? Toeme, nu kan ik mijn 318is niet meer slijten aan jou. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.