Ga naar inhoud

2022 Honda Civic type r


mrbbs

Aanbevolen berichten

Ook heel benieuwd. Zou die graag eens een dagje mee hebben maar dat is blijkbaar een lastig iets om te regelen bij Honda dealers..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, mrbbs zei:

Ook heel benieuwd. Zou die graag eens een dagje mee hebben maar dat is blijkbaar een lastig iets om te regelen bij Honda dealers..

Here we go again? 😄 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de vorige misschien iets erover was, is deze net iets te duf. Honda is wel vaker een merk van extremen 🙂 maar nog steeds een zeer fraaie verschijning imo. Blijkbaar ook de laatste "echte" type R als ik zo door de lijnen lees.

Erg benieuwd naar de eerste reviews!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Benieuwd naar hoe dit rijdt, hopelijk nog even goed of zelfs beter als de vorige. Toffe daily dan. ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man ik wil dit. Wel bij thuiskomen die achterspoiler er af halen 🙂 

Of wachten tot ze een versie zonder maken zoals bij de vorige Type R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol zo nen tam tam maken dat die extra vermogen ging hebben, blijkt het maar 10 pk te zijn :D 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een rode civic Type R gepasseerd op de autostrade met een wat "oudere" man aan het stuur, en ik bedacht dat met de type R Honda niet de eerste keer is dat mij dat opviel dat daar oudere bestuurders mee rijden (in vergelijking met competitie).  Toch wel opvallend wegens het "wilde" uiterlijk van de huidige generatie (of nu net de vorige dus).  

Moest ze kunnen rijden zou mijn moeder die trouwens zeker ook kopen... als ze ne rode auto met ne spoiler ziet, en dan nog een mooi geluid erbij, is ze helemaal verkocht.... Onze X3 in bestelling vind ze maar niets denk ik 🤪 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, berengun zei:

Gisteren nog een rode civic Type R gepasseerd op de autostrade met een wat "oudere" man aan het stuur, en ik bedacht dat met de type R Honda niet de eerste keer is dat mij dat opviel dat daar oudere bestuurders mee rijden (in vergelijking met competitie).  Toch wel opvallend wegens het "wilde" uiterlijk van de huidige generatie (of nu net de vorige dus).  

Moest ze kunnen rijden zou mijn moeder die trouwens zeker ook kopen... als ze ne rode auto met ne spoiler ziet, en dan nog een mooi geluid erbij, is ze helemaal verkocht.... Onze X3 in bestelling vind ze maar niets denk ik 🤪 

Hier dezelfde vaststelling. Een bejaarde kerel die zo in zijn massa focused auto zit 😛 In t dorp rijdt er zo ene grond. Kvind het wel een cool zicht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid