Ga naar inhoud

2022 Honda Civic type r


mrbbs

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Krikkie zei:

30k zelfs, heb er nog naar gekeken voor ik mijn m140i kocht.

Nu niet meer.. zijn serieus in prijs gestegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat menig fabrikant ook niet de grote aantallen wil verkopen. Het is eerder een prestige model die de verkopen van de normale serie wagens moet boosten.  Hoofdreden is wellicht dat deze auto's geen goed doen voor het algemene CO2 cijfer van het merk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Speedhunter zei:

Op den duur gaan al die wagens toch niet meer verkopen aan die prijzen...

Misschien op lange termijn, maar momenteel is de Civic wel uitverkocht in Japan en verkopen ze hem in Amerika met een markup van 20k en meer. Dus je kan ze momenteel geen ongelijk geven als je puur naar de cijfers kijkt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55k is veel geld, maar alles wordt duurder en dit is nog altijd een machtige rijdersauto. Voor dat geld koop je (quasi) niks waarmee je recht van de dealer naar het circuit kan knallen. 

Topuitvoering van de MX5 2.0 komt ook van 30k bij introductie en kost nu 39k.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/12/2022 om 19:05, mrbbs zei:

Ik denk dat menig fabrikant ook niet de grote aantallen wil verkopen. Het is eerder een prestige model die de verkopen van de normale serie wagens moet boosten.  Hoofdreden is wellicht dat deze auto's geen goed doen voor het algemene CO2 cijfer van het merk.

En dan verkopen ze elektrische fietsen om die CO2 cijfers verder naar beneden te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Denniske zei:

55k is veel geld, maar alles wordt duurder en dit is nog altijd een machtige rijdersauto. Voor dat geld koop je (quasi) niks waarmee je recht van de dealer naar het circuit kan knallen. 

Topuitvoering van de MX5 2.0 komt ook van 30k bij introductie en kost nu 39k.. 

Je kan idd de lijn doortrekken naar meerdere karren dat die te duur geworden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Denniske zei:

55k is veel geld, maar alles wordt duurder en dit is nog altijd een machtige rijdersauto. Voor dat geld koop je (quasi) niks waarmee je recht van de dealer naar het circuit kan knallen. 

Topuitvoering van de MX5 2.0 komt ook van 30k bij introductie en kost nu 39k.. 

Zou je nog steeds een MX5 kopen wanneer die 39k kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, mrbbs zei:

Zou je nog steeds een MX5 kopen wanneer die 39k kost?

Nee ik zou een BMW 120d zonder opties kopen denk ik. 

Ja natuurlijk, wat is het alternatief? 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/12/2022 om 12:54, Krikkie zei:

Wat heb je nog onder de 50k met wat poeier?

Cupra Leon met 300pk voor 48k, Ford Focus St voor 44,5k, 128TI voor 48k, Mini JWC voor 50k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Dante said:

Cupra Leon met 300pk voor 48k, Ford Focus St voor 44,5k, 128TI voor 48k, Mini JWC voor 50k.

En is dat met opties? Op een Japanner valt meestal niet veel te speccen, die zijn redelijk compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/12/2022 om 10:14, ir_fuel zei:

En is dat met opties? Op een Japanner valt meestal niet veel te speccen, die zijn redelijk compleet.

Dat is heel raar soms. Mijn vrouw haar Volvo, die van wij zijn super in veiligheid, komt zonder dode hoek waarschuwing. Maar dan sta je bij een basic Civic die in de basis al heel veel heeft, maar dan zou een zwarte dakhemel het afmaken in mijn ogen en dat kan je dan weer niet krijgen.

De afwerking in de nieuwe Civic is echt wel knap, ik weet niet hoe dat bij de Type R gaat zitten maar als je dat naast een "premium" model zet is dat wel meer dan een inhaalbeweging dat ze gemaakt hebben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid