Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Machtig parcours en event. Door omstandigheden wat minder gereden dan voorzien maar vooral doen beseffen hoe leuk karten toch kan zijn!

volgend jaar?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was echt super plezant!! De vrijdagavond nog ingeschreven en de zondag samen met onze Lorenz de koers gewonnen . Goe geamuseerd

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
18 minuten geleden, Mich zei:

Was echt super plezant!! De vrijdagavond nog ingeschreven en de zondag samen met onze Lorenz de koers gewonnen . Goe geamuseerd

Moh! Dan hebben er 2 teams van AM gewonnen ! Congrats

Was leuk @Maxime S! Goed georganiseerd, geen simpele lay-out (het was serieus draaien aan't stuur!)

Toch wel een sterk team met @B3noît @bt. en @Alexanderr! Allemaal goed en snel gereden, maar het was potverdekke toch stressen in de laatste stint toen Alexanderr zijn stint reed. Amper 2,5s voorsprong op 2de team .

Als het volgend jaar terug is, kom ik terug af! Was de lange afstand meer dan waard

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
11 uren geleden, Fille zei:

Moh! Dan hebben er 2 teams van AM gewonnen ! Congrats

Was leuk @Maxime S! Goed georganiseerd, geen simpele lay-out (het was serieus draaien aan't stuur!)

Toch wel een sterk team met @B3noît @bt. en @Alexanderr! Allemaal goed en snel gereden, maar het was potverdekke toch stressen in de laatste stint toen Alexanderr zijn stint reed. Amper 2,5s voorsprong op 2de team .

Als het volgend jaar terug is, kom ik terug af! Was de lange afstand meer dan waard

Exact, was fijn rijden samen!

Deed nog eens deugd, de ‘winst’ pakken op zaterdagavond was kers op de taart

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid