Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

Ik ken toch mensen wiens schade aan de eigen wagen + aan de baan (vangrail) + andere kosten betaald is geweest door hun verzekering.

Aanwezig (Nordschleife). Een dikke 1.400 euro vangrailkosten en zo'n 6.000 euro eigen schade. Ik heb enkel m'n franchise op m'n omnium moeten dokken.

Geen idee of dat vandaag de dag nog het geval zou zijn. Zou eens de alg.vwdn. van m'n polissen moeten doorlezen.

Geplaatst:
18 minuten geleden zei utah:

Get a life gast. Simpele ziel. 

Leer gewoon eens je bek houden wanneer je niet weet waar het over gaat. 

Je komt hier in ieder circuitgericht topic de semi intellectueel uithangen, je bent nog steeds niet in staat om een tekst langer dan drie zinnen te produceren zonder schrijffouten en kan niet toegeven wanneer je geen gelijk hebt.

Mij dan verwijten dat ik een simpele ziel ben is des te meer een bewijs voor welk type onnozele snul jij bent

Geplaatst:

Lees trouwens ook @gTa zijn post hierboven eens en kom mij dan jouw uitleg nog eens doen :roll:

Geplaatst:

Destijds laten checken bij KBC, NS was gewone weg en Omnium was geldig
Ik heb daar enkele rondjese met de Aeromax gereden, no way dat ik dat zonder gedaan zou hebben
Wel geen idee of dat nog altyd zo is, zal het maar beter eens navragen, BA kunnen ze imho nooit onderuit

Geplaatst:

Dat is allemaal vroeger he. Ik zou het heden ten dage ook maar es laten checken wat er in de kleine lettertjes staat.
Verzekrringen kennen intussen ook wel de NS.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uur geleden zei ir_fuel:

niks skills.

100% geluk.

Ik ben zelf al 2 keer over een oliespoor gereden. 1 keer op de NS, 1 keer op Spa. Dat is zoals rijden op ijs. Je bent passagier tot je van die olie af bent. 

Maar over bananen zou het wel skills zijn !

Geplaatst:
Ik ken toch mensen wiens schade aan de eigen wagen + aan de baan (vangrail) + andere kosten betaald is geweest door hun verzekering.
En ik heb het van de verzekering zelf mogen betalen. Blijft wat grijze zone vrees ik ...
Geplaatst:

Jupke op de ring al brokken gemaakt? :) 

Geplaatst:
8 minuten geleden zei dragonfly:

Jupke op de ring al brokken gemaakt? :) 

Newbies weten dat niet he :P

Geplaatst:

Verschiet er inderdaad wel van. Alé vertel het nu maar :D 

Geplaatst:

Had pas nieuwe banden. Bandencentrale had achteraan de oude laten liggen en vooraan nieuwe gestoken. Ik had gevraagd andersom te doen maar die kerel wou niet luisteren, ik had toen op mijn strepen moeten staan natuurlijk.

Op de ring met droog weer vertrokken maar na een paar km begon het te regenen. Ergens in een bocht met wat hoogteverschil hielden mijn voorste gemakkelijk grip maar achteraan sloeg hij ineens helemaal weg. Was een dubbele bocht, eerste door geraakt maar de tweede was er te veel aan. Met de kont de vangrail in.

Gedeukte achterkant (en imago) maar kon nog wel naar huis rijden s'avonds. Was meteen het eind van mijn 206.

Geplaatst:

Dat is inderdaad pech hebben, lift-off oversteer dus :) 

Sindsdien nog op de ring gereden?

Geplaatst:

Achteraan altijd de nieuwste leggen. Gouden regel voor veiligheid.

Jammer

Gelukkig ni al te erg [emoji6]

Geplaatst:
Dat is inderdaad pech hebben, lift-off oversteer dus [emoji4] 
Sindsdien nog op de ring gereden?
Nee was de laatste keer, niet meer gedurfd (en ik heb er geen gerief voor).
Geplaatst:
Achteraan altijd de nieuwste leggen. Gouden regel voor veiligheid.
Jammer
Gelukkig ni al te erg [emoji6]
Ik weet het en het erge is dat ik dat toen ook al wist maar me toch laten omlullun heb door die pipo van de bandencentrale. Nog steeds spijt van. :(
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

en belangrijk in deze discussie: zat er een omnium op je 206'je ?

Naar mijn weten staat er in geen enkele 'normale' Belgische polis een expliciete uitsluiting voor de NS.   In Nederlandse en Britse polissen is dat wel gemeengoed.  Veel Belgische (super)sportwagens hebben hun omniumdekking niet bij een Belgische, maar wel bij een NL of GB maatschappij.  Die polissen zijn immers veel goedkoper, maar koppelen een rits voorwaarden (slechts 1 of 2 bestuurders toegelaten, uitsluitingen allerhande, max. aantal km/jaar,...) aan de dekking.

Geplaatst:

Nee was geen omnium, enkel ba.

Geplaatst:

Ik heb ongeveer een 60 tal ronden gereden met mijn Audi erop (ging toen altijd een paar keer per jaar met een groepje vrienden). Eerste keer dat ik erop reed was ik 18 jaar en nog maar enkele maanden in bezit van een rijbewijs. Er is nooit iets gebeurd en heb geen ongeval gehad. Ik heb wel altijd rondgereden met het gedacht dat ik niet verzekerd was. Dat helpt al denk ik.

Nu ik de Skoda gekocht heb getwijfeld om te vragen of ik wel verzekerd ben. Maar uiteindelijk niet gedaan en besloten van niet erop te gaan rijden. Omdat ik een lening heb lopen voor mijn wagen vind ik dat niet verstandig. Wie weet ga ik er ooit wel eens op als hij afbetaald is.

Geplaatst:
15 uur geleden zei janvkn:

Tgoh ja, anders was je misschien ondersturend de vangrail ingeschoven.

Misschien had je ze beter alle vier vervangen, als dat ander paar dan toch al zo ver heen was...

Doe ik ook altijd, rubber wordt ook oud.

Geplaatst:
11 minuten geleden zei Krikkie:

Doe ik ook altijd, rubber wordt ook oud.

Euh, op dit forum in mindere mate.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Dat is allemaal vroeger he. Ik zou het heden ten dage ook maar es laten checken wat er in de kleine lettertjes staat.
Verzekrringen kennen intussen ook wel de NS.

Dat is het hem net..... vroeger, destijds.
Daar ben je niks mee.
Het gaat hem over nu.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in