Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 8 minuten geleden, ir_fuel zei: En zijn NS licentie kwijt. Dikke streep door de rekening. Dan sta je daar als Bilstein. Leuke PR Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 rode vlag vanwege hevige mist. Pas opnieuw informatie vanaf 7u morgenvroeg...jammer. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 Amai... wat was me dat. Sowieso ging ik de race moeilijk kunnen volgen hebben... maar veel heb ik niet gemist. Is de winnende Audi een terechte winnaar? Ik bedoel: stond ie door geluk omwille van pitstops toevallig op P1 toen men de race heeft stilgelegd of deed ie echt mee voor de winst op dat moment? Had de indruk dat het voornamelijk tussen de BMW's en de Manthey Porsche ging, nee? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 Die Audi draaide goed mee vooraan toch. Reed bigin vd koers lang in p3 en dan beginnen de stops. komt hem natuurlijk mooi uit dat de koers wordt stilgelegd op een moment dat hij in p1 rijdt. Maar met de wissels is het een beetje russische roulette 1 Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 26 minutes ago, Maxime S said: Amai... wat was me dat. Sowieso ging ik de race moeilijk kunnen volgen hebben... maar veel heb ik niet gemist. Is de winnende Audi een terechte winnaar? Ik bedoel: stond ie door geluk omwille van pitstops toevallig op P1 toen men de race heeft stilgelegd of deed ie echt mee voor de winst op dat moment? Had de indruk dat het voornamelijk tussen de BMW's en de Manthey Porsche ging, nee? Onmogelijk te zeggen. De Manthey Porsche was na die frats op de foute banden compleet out of sync qua pitstops tov de rest, dus die konden zowel P1 als P7 zijn geweest op het einde van de koers. 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 En de BMW die op P1 reed was tijdens de race gecrashed bij inhalen van andere klasses. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 Die frats met de banden heb ik gemist. Binnengekomen en terug op slicks vertrokken toen het begon te regenen? Of wat is er gebeurd? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 Zojuist, Liquid Li0n zei: En de BMW die op P1 reed was tijdens de race gecrashed bij inhalen van andere klasses. Ja de Rowe BMW, dat heb ik gezien. Maar die rode met oa Weerts deed ook nog mee voorin dacht ik? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 Frank Stippler is op zijn 50ste toch maar mooi 3de keer winnaar in deze race op de Audi. Ik gun het hem wel. Reed dikke eerste stint in het nat Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 12 minutes ago, Maxime S said: Die frats met de banden heb ik gemist. Binnengekomen en terug op slicks vertrokken toen het begon te regenen? Of wat is er gebeurd? Gegokt dat de regen niet ging blijven duren, en Vanthoor met een bruine streep in zijn broek op de piste gelaten. Dat leek te werken en er kwam een droge lijn tot het ineens zo erg werd dat hij op het rechte stuk zelfs niet meer volgas durfde rijden. Je hoorde hem echt lossen op een gegeven moment. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 3 minuten geleden, ir_fuel zei: Gegokt dat de regen niet ging blijven duren, en Vanthoor met een bruine streep in zijn broek op de piste gelaten. Dat leek te werken en er kwam een droge lijn tot het ineens zo erg werd dat hij op het rechte stuk zelfs niet meer volgas durfde rijden. Je hoorde hem echt lossen op een gegeven moment. ow. Vanmiddag eens beelden op zoeken daarvan Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 juni 2024 Geplaatst: 3 juni 2024 2 minuten geleden, Maxime S zei: ow. Vanmiddag eens beelden op zoeken daarvan deel ze dan maar hier voor de rest Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 juni 2024 Geplaatst: 4 juni 2024 Niet meteen beelden gevonden helaas. Was er eigenlijk een probleem met die Audi A3's? Zijn er geen twee spontaan beginnen fikken? Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 4 juni 2024 Geplaatst: 4 juni 2024 2 hours ago, Maxime S said: Niet meteen beelden gevonden helaas. Was er eigenlijk een probleem met die Audi A3's? Zijn er geen twee spontaan beginnen fikken? Eentje heb ik in brand zien vliegen. Tweede geen idee. Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 4 juni 2024 Geplaatst: 4 juni 2024 De eerste was in de kwalificatie aan de motor, de tweede was in de race zelf aan de brandstoftank. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 juni 2024 Geplaatst: 4 juni 2024 3 uren geleden, Luv4DLM zei: De eerste was in de kwalificatie aan de motor, de tweede was in de race zelf aan de brandstoftank. inderdaad! Toch opmerkelijk dat het twee keer zelfde type auto is en leek telkens zelfde kant... Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Zwaar accident op Adenauer Forst…. Alweer door de “Ringking” Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Ben eens benieuwd naar de uitleg deze keer Quote
Fille 798 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Ziet er idd naar uit dat het Misha is. Kerel kan rijden, daar niet van.. maar pusht die niet té hard met andermans auto?? Ie heeft nu toch al paar crashes gehad met andermans auto, niet? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Inderdaad. Wetende dat die per jaar met honderden auto's van wildvreemden over de Ring knalt... Alles voor de views zeker? Quote
Jochen 6.085 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 1 minuut geleden, Fille zei: Ziet er idd naar uit dat het Misha is. Kerel kan rijden, daar niet van.. maar pusht die niet té hard met andermans auto?? Ie heeft nu toch al paar crashes gehad met andermans auto, niet? Dat is net het concept? Quote
Fille 798 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 6 minuten geleden, Jochen zei: Dat is net het concept? Ik bedoel over de limiet, vanaf de 1ste gereden meter alles geven. Ik zou toch eerst een ronde rustig opbouwen moest ik iemand anders zijn wagen rijden.. my 2 cents. 1 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 1 minuut geleden, Fille zei: Ik bedoel over de limiet, vanaf de 1ste gereden meter alles geven. Ik zou toch eerst een ronde rustig opbouwen moest ik iemand anders zijn wagen rijden.. my 2 cents. En van een genre Lotus/GT3 in een boot te stappen en dan de eerste bocht moeten "aanpassen" aan de remmen en stuurgevoel. Heb er ook wel mijn bedenkingen bij. Al zou hij de schades wel altijd correct vergoed hebben, en meer. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.