Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

18.04 t/m 21.04 open van 8u tot 19u. Zijn er die gaan?

19-04 ben ik hele dag aanwezig.

Vertrek om 08u om dan een ritje binnendoor doorheen de eifel te maken tot aan de Nürburgring.

Aankomst Nürburgring rond +/-10u30.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind dat Porker en Lefty de Manthey trackday moeten doen :P

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ga vrijdag of zaterdag eens wat foto'kes trekken en de streek wat verkennen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stort maar!

Geplaatst:

Vrijdag tot zondag met een maat en the misses naar de Ring.

Al heel de week zin in pizza van Pinocchio. :ninja:

Geplaatst:

Heel het weekend vanaf vrijdag tem maandag aanwezig op & naast de Ring :D

Geplaatst:

Vrijdag tot zondag met een maat en the misses naar de Ring.

Al heel de week zin in pizza van Pinocchio. :ninja:

Ik weet dat pino traditie is, maar persoonlijk vind ik die pizza's crap. Ik ga nu altijd hier: http://www.acquarossa.be/

Eerst de B258 nog afknallen tot in Spa terwijl de rest nog aan het eten is, een veel betere pizza eten op belgisch grondgebied en dan rustig verteren op de E40 richting kust. Just a perfect day :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een goeie steak in Pistenklause is ook wel een dikke aanrader!

Pino is niet slecht maar ook niet bijzonder goed, wel veel pizza voor zeer weinig geld. Ideaal voor mensen met wat minder budget. :)

Geplaatst:

Iemand die een mooie route weet om vanuit Brugge richting de Ring te rijden?

Wil eens via een andere kant toekomen, misschien een stuk door Luxemburg/Frankrijk?

Geplaatst:

Een goeie steak in Pistenklause is ook wel een dikke aanrader!

Pino is niet slecht maar ook niet bijzonder goed, wel veel pizza voor zeer weinig geld. Ideaal voor mensen met wat minder budget. :)

Stort maar!

Nu snap ik waarom Lefty daar kind aan huis is!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Stort maar!

Voor de herstellingskosten nadien of voor de inschrijving? :)

Geplaatst:

Nu snap ik waarom Lefty daar kind aan huis is!

B)

Denniske heeft wel gelijk, Pino is niks bijzonder. Zijn gewoon sympa mensen, goeie bang for the buck (the food, that is) en het is leuk om naar de voorbijrijdende auto's te staren als je op het terras zit.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

B)

Denniske heeft wel gelijk, Pino is niks bijzonder. Zijn gewoon sympa mensen, goeie bang for the buck (the food, that is) en het is leuk om naar de voorbijrijdende auto's te staren als je op het terras zit.

Ik ga daar graag.

Ik ben dan ook gene moeilijke als het op eten aankomt.

Inschrijvingsformulier al gedownload? :D

Geplaatst:

Inschrijvingsformulier al gedownload? :D

Nee ik heb die KW nog niet onder m'n E36 zitten :roll:

Geplaatst:

tsss...

Is geen geld man, als je ziet wat je er voor in de plaats krijgt. Hoeveel keer ga je de kans krijgen van een piloot van Manthey Racing mee te pakken als instructeur?

Geplaatst:

Hoeveel keer ga je de kans krijgen van een piloot van Manthey Racing mee te pakken als instructeur?

Als je genoeg biljetten op tafel legt, vaak genoeg denk ik!

Nee man, too much for me to handle at present. Moet eerst wat meer vertrouwen opbouwen.

Geplaatst:

Als je genoeg biljetten op tafel legt, vaak genoeg denk ik!

Nee man, too much for me to handle at present. Moet eerst wat meer vertrouwen opbouwen.

t is pas in augustus normaal gezien. Tijd zat :D

Geplaatst:

Ben daar gisteren een dagje geweest ,welgeteld 1 keer smorgens kunnen rijden ,baan lag er half nat en zeer vettig bij

Waren meer baan afsluitingen dan wat anders , geprobeerd om op een paar plaatsen te gaan kijken zonder resultaat intotaal 5 u in de file gestaan en km gewandeld om toch maar even een kijkje te kunnen gaan nemen

Tot nu toe de goedkoopste trackday die ik deed

Geplaatst:

Ben daar gisteren een dagje geweest ,welgeteld 1 keer smorgens kunnen rijden ,baan lag er half nat en zeer vettig bij

Waren meer baan afsluitingen dan wat anders , geprobeerd om op een paar plaatsen te gaan kijken zonder resultaat intotaal 5 u in de file gestaan en km gewandeld om toch maar even een kijkje te kunnen gaan nemen

Tot nu toe de goedkoopste trackday die ik deed

Met Paasweekend altijd wegblijven :-)

Geplaatst:

Net terug van de ring, zalig dagje gehad.

Super weertje, prachtige karren gezien en de drukte viel veel beter mee dan ik de voorbije jaren gewoon ben.

Ring is open gebleven tot 19u, en heb 4 sluitingen van +/-20min. meegekregen.

Viel dus al bij al goed mee.

Geplaatst:

Dacht vanmorgen bij het zien van deze foto dat ze al meteen voor groot geld zijn gaan spelen :) Gran Turismo Nurburgring in mei

post-102-0-50697500-1397934566_thumb.jpg

Geplaatst:

Afgelopen vrijdagavond en zaterdagvoormiddag respectievelijk 3 en 5 ronden gereden. 't Was tegen alle verwachtingen in zeer goed te doen van 't volk op de baan. Vooral naast de baan waren er gigantisch veel 'supporters' aanwezig.

Voorlaatste ronde van zaterdag wel zeer veel geluk gehad. Net voor pflanzgarten 1 zag ik een e46 M3 snel naderen. Ik wou mijn lijn afwerken en hem voorlaten in de eerstvolgende linkse. Hij zat hard te pushen en kwam snel over mij zodat hij binnenkant bocht zat in pflanzgarten 2. Op de 'bump' zat hij +- 15 meter voor mij en brak zijn kont genadeloos uit, vangrail binnen. Op Weeze genoeg ondervonden dat een spinnende owtow normaal niet zo snel stil staat dan een remmende, maar 't was toch extreem hard verschieten toen die terug de baan werd op gekatapulteerd met banden -en aarderookwolk tot gevolg. Gelukkig geen contact gemaakt, maar 't scheelde volgens mij niet veel.  :unsure: 

Het slechte nieuws: de batterij van mijn Gopro was leeg

Het goede nieuws: ik had toevallig een Spaanse e30 fanaat gesproken aan de zufahrt die een rondje mee wou, en hij had een Gopro lopen. :)  Intussen al per mail vernomen dat hij het filmpje zal uploaden bij thuiskomst. :)

Op youtube al een filmpje gevonden uit een Porsche? 2 auto's na mij... Benieuwd naar de footage van mijn co. En of het in het echt ook zo zot was als dat het in mijn geheugen gegrift staat.. :ninja:

https://www.youtube.com/watch?v=dwWpmaMlF4w

Geplaatst:

Moet inderdaad een harde klap geweest zijn.. Shit zeg. 

Geplaatst:

Het was leuk. 535 aardig de sporen gegeven.

1069122_10202656759154731_81221882621370

Geplaatst:

Dat zullen wel spectaculaire beelden worden en veel geluk gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in