PJH 21.018 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 brengt geld op é. Sommige mensen leven van youtube hits en crashes brengen nu eenmaal op 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Thank god geen CSL maar een E46 M3 met tupperware.. Ik ben eerder voor alle camera's dan ertegen. Altijd leuk om achteraf jezelf eens vanuit een ander perspectief te zien passeren. Kan er wel inkomen dat je je eigen crash video liever niet ziet verschijnen. Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Zo beu al die cameras rond de ring en dan alles nog op youtube zetten bah. 't is wreed, zeker die ramptoeristen die de achterkant filmen terwijl ze wat rondtuffen Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Zaterdag was een RAMP! Nog nooit zoveel drukte en chaos gezien. Maar ons toch geamuseerd 4 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 De M3 die er ook af ging :( Heb die op de takelwagen zien staan, zag er niet zo goed uit Quote
Gast Kraftrad Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Spare parts komen ook niet uit de lucht gevallen Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Binnenkort enkel TF voor motorrijders lees ik net. Goeie zet denk ik dan 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Binnenkort enkel TF voor motorrijders lees ik net. Goeie zet denk ik dan Bron? Quote
Waky 975 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Dat zou de beste zet ever zijn.. Ze hebben eindelijk ingezien dat de baansluitingen ten koste van motorrijders op drukke zondagen niet meer renderen dan de laptickets van de motorrijders zelf. Het is gewoon absurd onveilig dat gemengd verkeer. Bron: http://bridgetogantry.com/2/index.php/home/motorcycles/612-motorcycles-only-public-sessions-at-the-nuerburgring Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Mocht iedereen een beetje verantwoord rijden zou er geen probleem zijn maar velen denken dat ze een wedstrijd aan het rijden zijn. En als je geen flauw benul hebt wat de rijlijnen van een moto zijn of er geen rekening mee houd dan gebeuren er ongelukken. Aangezien een mentaliteit verandering zo goed als onmogelijk is zou het inderdaad veiliger zijn om beiden te scheiden. Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Motorcycle only? Denk dat ik eens ga kijken of 24 juni in mijn agenda in te passen is 1 Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Motorcycle only? Denk dat ik eens ga kijken of 24 juni in mijn agenda in te passen is Moet je moto dan inschreven zijn of niet? Op het gemak zou ik dat ook wel nog eens zien zitten want ken het circuit niet dus niet de held uithangen Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Moet je moto dan inschreven zijn of niet? Op het gemak zou ik dat ook wel nog eens zien zitten want ken het circuit niet dus niet de held uithangen Het is openbare weg, moet dus ingeschreven zijn en voorzien van straatlegale banden etc Uiteraard op het gemak. Twaalf jaar geleden heb ik er een rondje of tien gereden, ook met een uitstapje door het gras bij Adenauer Forst (geen valpartij). Met auto's die langszij komen zie ik het niet meer zitten om daar te gaan rijden. Maar motor only, direct! Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Met de nieuwe ga ik daar niet op, die andere kan me niet veel schelen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Mocht iedereen een beetje verantwoord rijden zou er geen probleem zijn maar velen denken dat ze een wedstrijd aan het rijden zijn. En als je geen flauw benul hebt wat de rijlijnen van een moto zijn of er geen rekening mee houd dan gebeuren er ongelukken. Aangezien een mentaliteit verandering zo goed als onmogelijk is zou het inderdaad veiliger zijn om beiden te scheiden. Ik heb ooit 3/4e van een ronde vastgehangen achter een moto. Kerel had zelfs geen spiegels op zijn machine. En ja ik was een pak sneller maar het slingert daar zo dat veilig inhalen zeer moeilijk is als hij denkt dat hij alleen op de piste zit. "Uitremmen" is gewoon levensgevaarlijk dan en het sop is de kool niet waard (had toen toch een abonnement, dus rondje uitgereden en dan maar opnieuw beginnen he). @@Wax-it.be zal het zich nog wel herinneren als passagier 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Los daarvan is het een goeie zaak. Zelfs met goede piloten op beide types voertuigen blijft het gevaarlijk. Je hebt altijd een jojo-effect. De moto schiet weg na de bocht. De auto kan harder remmen en harder door de bocht. En dan hebben we het idd nog niet over vloeistoffen die op de baan kunnen vallen. 3 Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Je hebt altijd een jojo-effect. De moto schiet weg na de bocht. De auto kan harder remmen en harder door de bocht. Dat dus. Heb nog ergens GoPro-filmpje van afgelopen zomer waarbij ik met Dolf bijna een volledige ronde achter een motard hang. Op Aremberg bijna nog die kerel aangetikt omdat hij ineens zo fel remde. Frustrerend voor beide partijen denk ik. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Wat mij vooral stoort is dat die motards soms denken dat ze zowiezo sneller zijn en daardoor geen rekening (willen) houden met achterkomend verkeer. 2 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Wat mij vooral stoort is dat die motards soms denken dat ze zowiezo sneller zijn en daardoor geen rekening (willen) houden met achterkomend verkeer. Dat is op de openbare weg precies hetzelfde. Niets zo vervelend als een groep motards in willen halen. Ze hebben je vrijwel per definitie niet aan zien komen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Plus het feit dat ze vaak een heel andere lijn nemen. Zo verschillend zijn die lijnen nu ook niet hoor. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Ik heb ooit 3/4e van een ronde vastgehangen achter een moto. Kerel had zelfs geen spiegels op zijn machine. En ja ik was een pak sneller maar het slingert daar zo dat veilig inhalen zeer moeilijk is als hij denkt dat hij alleen op de piste zit. "Uitremmen" is gewoon levensgevaarlijk dan en het sop is de kool niet waard (had toen toch een abonnement, dus rondje uitgereden en dan maar opnieuw beginnen he). @@Wax-it.be zal het zich nog wel herinneren als passagier Ik denk dat je van voor Brunchen op de claxon stond ja ... en je bent pas gestopt toen we op de rechte lijn kwamen en meneer het kot nog eens opentrok ... 1 Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Mss me dan toch met de moto eens op de ring wagen? @@bmwm-optic Ik wacht dan wel eerst een paar uur, zodat de plekken met olie al aangeduid zijn door anderen die onderuit gaan 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Mss me dan toch met de moto eens op de ring wagen? @@bmwm-optic Ik wacht dan wel eerst een paar uur, zodat de plekken met olie al aangeduid zijn door anderen die onderuit gaan Het is een avondsessie, dus een paar uur wachten wordt lastig Ik weet nog niet of ik dan in het land ben.. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 8 mei 2014 Geplaatst: 8 mei 2014 Het is een avondsessie, dus een paar uur wachten wordt lastig Ik weet nog niet of ik dan in het land ben.. Zal wel niet eenmalig zijn zeker, hopelijk. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.