Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dien aap dat staat te claxoneren mogen ze voor mijn part kletsen geven

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Het is mij vrijdag ook opgevallen veel meer volk naast dan op de ring.

Zijn deze trouwens hier bekend?

13948430685_b8aede85b0_b.jpg

13948466983_bfa30885fe_b.jpg

Geplaatst:

deze heeft trouwens vrijdag de meeste rondjes afgelegd. :lol:

13948879894_c1a5d4bc84_b.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

deze heeft trouwens vrijdag de meeste rondjes afgelegd. :lol:

13948879894_c1a5d4bc84_b.jpg

Ging behoorlijk snel. Hilarisch moment toen die ons voorbijstak. 

"Schat, er steekt een bestelwagen ons voorbij. Moet ik u er aan herinneren dat het pedaal waarmee ge uw paardjes wakker maakt rechts zit?"

Geplaatst:

edit:

marcheert niet hoor beau, wat moet 'k nog doen :D

Geplaatst:

Lol, ik heb letterlijk uwe link gekopieerd en de s eruit gehaald en bij mij werkt het. :D

Geplaatst:

Youtube link kopiëren, dan rechtermuisklik en plakken als tekst zonder opmaak.

Geplaatst:

Youtube link kopiëren, dan rechtermuisklik en plakken als tekst zonder opmaak.

Merci! :D

Geplaatst:

repost!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

damn, zouden z'n banden wat vuil geweest zijn van de binnenkant te nemen of puur lift-off oversteer? :(

Geplaatst:

damn, zouden z'n banden wat vuil geweest zijn van de binnenkant te nemen of puur lift-off oversteer? :(

Sowieso geen lift off, kerel ging er vol voor.

Verkeerde lijn waardoor hij nogal veel moest sturen net op de bump waar de auto licht wordt..

Geplaatst:

Op die "bult van de afdaling" moeten je wielen recht staan en links houden of je hebt dit voor...

Geplaatst:

How man, die gaat er serieus vanaf  :o, was dat een Belg?

Geplaatst:

Op die "bult van de afdaling" moeten je wielen recht staan en links houden of je hebt dit voor...

Heb de indruk dat er veel zo'n plaatsen zijn dat je het circuit moet kennen of dat je de muur invliegt :s

Geplaatst:

Fokk dat is pijnlijk! Hou mijn hart vast dat ik zoiets nooit hoef mee te maken.

Natuurlijk moet ik daarvoor eerst ringen.. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik kan met de beste wil v/d wereld niet direct iets zien wat die kerel verkeerd doet....iets met beste stuurlui en een wal enzo.

Niet even gedacht om te stoppen @@Mayonaise ?

Geplaatst:

Ik kan met de beste wil v/d wereld niet direct iets zien wat die kerel verkeerd doet....iets met beste stuurlui en een wal enzo.

Eerlijk gezegd stond ik daar niet bij stil op die moment. De adrenaline pompte nog iets teveel door mijn lijf. 't Ziet er misschien niet zo uit maar ik heb alles moeten dichtsmijten. En door die aarde en bandenrookwolk kon je echt heel even niks zien.

Achteraf gezien ook tevreden dat ik niet gestopt ben, als je ziet wat voor lunatics er achter jou komen...

Zie:

Geplaatst:

gas + snelheid + stuurhoek + drop, lijkt me logisch als je met een rwd kist met gedraaid stuur een put induikt, al ferm gas gevend, dat uw kist rond gaat.

Vind het ook gigantisch zot hoe in dat eerste filmpje iedereen meteen door rijdt, sommigen passeren dan nog aan redelijk tempo ook :s

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik moet voortgaan op Jerain zijn uitleg inderdaad lichte auto door de bump. Als je van de ring de E40 oprijdt richting kust heb je daar ook zo'n knik/bump. Aan 80 gaat er niets gebeuren maar doet dat aan 150-200 en je bent de achterkant kwijt :( Toont nog eens hoe snel het gedaan kan zijn...

https://www.google.be/maps/place/Brussels/@50.877674,4.272131,3a,75y,298.49h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sRD_lh0tHKR1L_0fj7tjoOg!2e0!4m2!3m1!1s0x47c3c486740f9fff:0x10099ab2f4c8030

Geplaatst:

Dat moet je daar met een RWD nooit doen of je hebt altijd dit als resultaat. Te snel, verkeerd (te laat) ingestuurd juist op de bult. Die bult moet je links pakken en je moet rechtdoor rijden, sturen moet je ervoor al gedaan hebben. :D Maar die gast zal dat zelf ook wel weten, zal gewoon "in the moment" gebeurd zijn omdat hij Mayo nog snel voorbij wou op dat stuk...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in