Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Op video ziet het er niet zo uit, maar die drop is niet van de minste. Is echt supersteil naar beneden. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik vind de uitleg logisch hoor, daar niet van. Maar om op basis van die beelden meteen te zeggen: 'zo is het fout', nee, dat kan ik alleszins daaruit niet afleiden. Kan me niet van de indruk ontdoen dat hij toch echt zeer snel weg is, misschien wat vettigheid op de baan of een combinatie van beide. Bad luck for the Czech dude Ivm dat stoppen, was maar een vraag hoor Mayo, kan me inbeelden dat je op dat moment al blij bent dat je er zelf niet ingeknald bent. Zeker geen verwijt... 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik vind de uitleg logisch hoor, daar niet van. Maar om op basis van die beelden meteen te zeggen: 'zo is het fout', nee, dat kan ik alleszins daaruit niet afleiden. Kan me niet van de indruk ontdoen dat hij toch echt zeer snel weg is, misschien wat vettigheid op de baan of een combinatie van beide. Bad luck for the Czech dude Ivm dat stoppen, was maar een vraag hoor Mayo, kan me inbeelden dat je op dat moment al blij bent dat je er zelf niet ingeknald bent. Zeker geen verwijt... Als je het slowmotion deel bekijkt van het filmpje zie je de achterkant echt in de lucht vliegen. 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Sprunghügel Bij iedere firsttimer zowat het grootste WTF moment. 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Als je het slowmotion deel bekijkt van het filmpje zie je de achterkant echt in de lucht vliegen. Klopt inderdaad! Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Die schnelle und nicht einsehbare Linkskurve (L-30) früh und von ganz außen in einem weiten Bogen einfahren. Im Scheitelpunkt bis zu den Kerbs hineinziehen und im Ausgang der Kurve weit bis zu den Rattersteinen heraustragen lassen. Im Ausgang der folgenden Linkskurve (L-31) befindet sich der große Sprunghügel. Die Linkskurve (L-31) daher so einfahren, daß man die Lenkung bereits im Scheitelpunkt wieder gerade stehen hat. Nach dem großen Sprunghügel im Stefan-Bellof-S (früher Pflanzgarten II) das Fahrzeug auf der linken Fahrbahnhälfte für die folgende schnelle Rechtskurve (R-36) stabilisieren. Die Rechtskurve (R-36) mit hoher Geschwindigkeit in einem langen Bogen fahren und dabei lange an den Kerbs bleiben. Die Kerbs dabei nicht überfahren. Aus dem Scheitelpunkt der Rechtskurve (R-36) direkt die inneren Kerbs des folgenden leichten Linksbogens in Richtung Schwalbenschwanz ansteuern. Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Jammer dat Schwalbenschwanz geen 8 karakters heeft 2 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ben daar waarschijnlijk al talloze keren op de foute manier doorgereden, net als op zoveel bochten op de Ring...shit happens there Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Niemand rijdt daar bijna perfect en dat hoeft ook niet, maar met de ene wagen tov de andere (FWD vs RWD ) moet je op bepaalde plaatsen al wat voorzichtiger/precieser zijn, nog zo'n lastige is bvb Schwedenkreuz... 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Op mijn andere filmpjes eens bekeken hoe snel ik daar normaal ga en 't was rond de 150. Die e46 zal zeker rond de 180 gezeten hebben aan het snelheidsverschil te zien. FAK.. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 I know, en daar is zelfs beeldmateriaal van in mijn geval (exit Brünnchen). Verklaringen zoeken is goed (want daar leer je immers zelf veel van), maar het vervalt al te veel (en ik bedoel niet dit geval) en al te snel in het beste-stuurlui verhaal. Terwijl het naar mijn mening bij iedereen kan gebeuren, en zeker op de Ring. Maar da's een kleine frustratie van mijnentwege, niet op letten....ik ben al blij dat jullie me kennen en bij mijn escapades de uitleg van mijn kant kunnen horen, ik zou niet willen weten wat er anders allemaal over me geschreven zou worden. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ben ooit eens aan Brunnchen 1 rond gegaan. Nooit geweten waarom of hoe, alleen wat vermoedens. het stond er vol met volk, maar ook nooit filmpje van gevonden Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ah maar ik heb het niet per se over u, gewoon in het algemeen... Het kan idd bij iedereen onverwacht gebeuren, wat ik nog het gevaarlijkste vind zijn de andere rijders die de regels niet kennen of buiten hun capaciteiten rijden en zo anderen in gevaar brengen. De reden dat ik minder ga, sinds 2 -3 jaar nog meer firsttime helden en supercars/bikes die denken dat ze de snelste zijn zonder in hun spiegels te zien. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 't Ziet er misschien niet zo uit maar ik heb alles moeten dichtsmijten. Ik hoor het aan de remmen Ik vind de uitleg logisch hoor, daar niet van. Maar om op basis van die beelden meteen te zeggen: 'zo is het fout', nee, dat kan ik alleszins daaruit niet afleiden. bwa, het feit dat hij frontaal de armco ingaat had toch een hint kunnen zijn. Sprunghügel Bij iedere firsttimer zowat het grootste WTF moment. Bij mij was dat fuchsrohre :s keihard schrikken toen de bora geen veerweg meer had en begon te ondersturen in lap 1. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Oei, ziet er ... euhm ... ongecontroleerd en als een 'chanceke' uit. Wat klinkt die Nissan Z trouwens lekker!! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 JAmmer dat de crashvideo op imanol zijn tjoeptjoep staat. Die vids trekken veel hits = money Quote
Matthi 3.562 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Oei, ziet er ... euhm ... ongecontroleerd en als een 'chanceke' uit. Wat klinkt die Nissan Z trouwens lekker!! Was nochtans wel uitgelokt. Kist rijdt supereasy, je voelt overstuur van ver aankomen. Maar ie heeft niet genoeg kracht om drifts aan te houden op hogere snelheden. Zeker niet op die nieuwe banden. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ja dat dat uitgelokt was is obvious. Matthi ziet een camera = matthi wil op de video. Maar doordat je 'n te kleine radius houdt en je naar binnenkant bocht glijdt lijkt dat abrupt afbreken op een "Uh-oh!"-driftje. Quote
Matthi 3.562 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ja dat dat uitgelokt was is obvious. Matthi ziet een camera = matthi wil op de video. Maar doordat je 'n te kleine radius houdt en je naar binnenkant bocht glijdt lijkt dat abrupt afbreken op een "Uh-oh!"-driftje. Ik ken de parameters niet! Ik zag geen camera, heb gewoon heel de ring proberen afdriften. Helaas blijkt die 535d niet echt ideaal te zijn. Volgende week maar een E39 M5 halen zeker? 6 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 JAmmer dat de crashvideo op imanol zijn tjoeptjoep staat. Die vids trekken veel hits = money 'k ging het nog op de mijne zetten ook. Alleen had ik Imanol zijn link hier nog niet mogen smijten Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 Ik ken de parameters niet! Ik zag geen camera, heb gewoon heel de ring proberen afdriften. Helaas blijkt die 535d niet echt ideaal te zijn. Volgende week maar een E39 M5 halen zeker? Now you're thinking straight !! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.