Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

brengt geld op é. Sommige mensen leven van youtube hits en crashes brengen nu eenmaal op :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Thank god geen CSL maar een E46 M3 met tupperware..  

Ik ben eerder voor alle camera's dan ertegen. Altijd leuk om achteraf jezelf eens vanuit een ander perspectief te zien passeren.

Kan er wel inkomen dat je je eigen crash video liever niet ziet verschijnen. :roll:

Geplaatst:

Zo beu al die cameras rond de ring en dan alles nog op youtube zetten bah.

't is wreed, zeker die ramptoeristen die de achterkant filmen terwijl ze wat rondtuffen :D

Geplaatst:

Zaterdag was een RAMP! Nog nooit zoveel drukte en chaos gezien. Maar ons toch geamuseerd :)
603679_10152188827096137_760370828680548

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

De M3 die er ook af ging :( :( :(

Heb die op de takelwagen zien staan, zag er niet zo goed uit :(

Gast Kraftrad
Geplaatst:

Spare parts komen ook niet uit de lucht gevallen ;)

Geplaatst:

Binnenkort enkel TF voor motorrijders lees ik net.

Goeie zet denk ik dan

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Binnenkort enkel TF voor motorrijders lees ik net.

Goeie zet denk ik dan

Bron?

Geplaatst:

Mocht iedereen een beetje verantwoord rijden zou er geen probleem zijn maar velen denken dat ze een wedstrijd aan het rijden zijn.

En als je geen flauw benul hebt wat de rijlijnen van een moto zijn of er geen rekening mee houd dan gebeuren er ongelukken.

Aangezien een mentaliteit verandering zo goed als onmogelijk is zou het inderdaad veiliger zijn om beiden te scheiden.

Geplaatst:

Motorcycle only?

Denk dat ik eens ga kijken of 24 juni in mijn agenda in te passen is :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Motorcycle only?

Denk dat ik eens ga kijken of 24 juni in mijn agenda in te passen is :)

Moet je moto dan inschreven zijn of niet? Op het gemak zou ik dat ook wel nog eens zien zitten want ken het circuit niet dus niet de held uithangen :)

Geplaatst:

Moet je moto dan inschreven zijn of niet? Op het gemak zou ik dat ook wel nog eens zien zitten want ken het circuit niet dus niet de held uithangen :)

Het is openbare weg, moet dus ingeschreven zijn en voorzien van straatlegale banden etc :)

Uiteraard op het gemak. Twaalf jaar geleden heb ik er een rondje of tien gereden, ook met een uitstapje door het gras bij Adenauer Forst (geen valpartij). Met auto's die langszij komen zie ik het niet meer zitten om daar te gaan rijden. Maar motor only, direct!

Geplaatst:

Met de nieuwe ga ik daar niet op, die andere kan me niet veel schelen :)

Geplaatst:

Mocht iedereen een beetje verantwoord rijden zou er geen probleem zijn maar velen denken dat ze een wedstrijd aan het rijden zijn.

En als je geen flauw benul hebt wat de rijlijnen van een moto zijn of er geen rekening mee houd dan gebeuren er ongelukken.

Aangezien een mentaliteit verandering zo goed als onmogelijk is zou het inderdaad veiliger zijn om beiden te scheiden.

Ik heb ooit 3/4e van een ronde vastgehangen achter een moto. Kerel had zelfs geen spiegels op zijn machine. En ja ik was een pak sneller maar het slingert daar zo dat veilig inhalen zeer moeilijk is als hij denkt dat hij alleen op de piste zit. "Uitremmen" is gewoon levensgevaarlijk dan en het sop is de kool niet waard (had toen toch een abonnement, dus rondje uitgereden en dan maar opnieuw beginnen he). 

@@Wax-it.be zal het zich nog wel herinneren als passagier :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Los daarvan is het een goeie zaak. Zelfs met goede piloten op beide types voertuigen blijft het gevaarlijk. Je hebt altijd een jojo-effect. De moto schiet weg na de bocht. De auto kan harder remmen en harder door de bocht. En dan hebben we het idd nog niet over vloeistoffen die op de baan kunnen vallen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Je hebt altijd een jojo-effect. De moto schiet weg na de bocht. De auto kan harder remmen en harder door de bocht.

Dat dus. Heb nog ergens GoPro-filmpje van afgelopen zomer waarbij ik met Dolf bijna een volledige ronde achter een motard hang. Op Aremberg bijna nog die kerel aangetikt omdat hij ineens zo fel remde. Frustrerend voor beide partijen denk ik.

Geplaatst:

Wat mij vooral stoort is dat die motards soms denken dat ze zowiezo sneller zijn en daardoor geen rekening (willen) houden met achterkomend verkeer.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat mij vooral stoort is dat die motards soms denken dat ze zowiezo sneller zijn en daardoor geen rekening (willen) houden met achterkomend verkeer.

Dat is op de openbare weg precies hetzelfde. Niets zo vervelend als een groep motards in willen halen. Ze hebben je vrijwel per definitie niet aan zien komen.

Geplaatst:

Plus het feit dat ze vaak een heel andere lijn nemen.

Zo verschillend zijn die lijnen nu ook niet hoor.

Geplaatst:

Ik heb ooit 3/4e van een ronde vastgehangen achter een moto. Kerel had zelfs geen spiegels op zijn machine. En ja ik was een pak sneller maar het slingert daar zo dat veilig inhalen zeer moeilijk is als hij denkt dat hij alleen op de piste zit. "Uitremmen" is gewoon levensgevaarlijk dan en het sop is de kool niet waard (had toen toch een abonnement, dus rondje uitgereden en dan maar opnieuw beginnen he). 

@@Wax-it.be zal het zich nog wel herinneren als passagier :lol:

Ik denk dat je van voor Brunchen op de claxon stond ja ... en je bent pas gestopt toen we op de rechte lijn kwamen en meneer het kot nog eens opentrok ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mss me dan toch met de moto eens op de ring wagen? @@bmwm-optic

Ik wacht dan wel eerst een paar uur, zodat de plekken met olie al aangeduid zijn door anderen die onderuit gaan :oops:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mss me dan toch met de moto eens op de ring wagen? @@bmwm-optic

Ik wacht dan wel eerst een paar uur, zodat de plekken met olie al aangeduid zijn door anderen die onderuit gaan :oops:

Het is een avondsessie, dus een paar uur wachten wordt lastig :)

Ik weet nog niet of ik dan in het land ben..

Geplaatst:

Het is een avondsessie, dus een paar uur wachten wordt lastig :)

Ik weet nog niet of ik dan in het land ben..

Zal wel niet eenmalig zijn zeker, hopelijk.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in