Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wel in Spa maar toch, verdomd veel geluk gehad...

Geplaatst:

shit man, gordels waren toen precies ook niet nodig en die auto's gingen al overkop als je er nog maar naar keek :)

Nu versta ik waarom er zoveel doden vielen toen m'n ouders nog jong waren en zot deden :P

Geplaatst:

is er al meer geweten over het 'format' vanaf 2015? Het enige wat ik kan vinden is het 1 april geintje van Dale Lomas

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nieuw, de Nordseeschleife!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Nieuw, de Nordseeschleife!

Haha hilarisch :lol:

Geplaatst:

Was iets te gretig om die Porsche terug te pakken :)

Geplaatst:

Sjansken!

Geplaatst:

Ziet er gemakkelijk uit zo  :oops:

• 3 weken later...
Geplaatst:

waarschijnlijk zondag voor de laatste keer dit jaar naar de ring... iemand interesse om mee te gaan?

Geplaatst:

Ik ga nog even op mijn tanden bijten en gokken op een prachtige en kalme najaardag in november/december.  

Geplaatst:

waarschijnlijk zondag voor de laatste keer dit jaar naar de ring... iemand interesse om mee te gaan?

En hoe ging het?

Geplaatst:

Heb proberen de hints van @@Jokke_vlo te volgen. Ging goed. Had het gevoel dat ik vlugger gereden heb.

GoPro had ik helaas vergeten op te laden, dus spijtig genoeg géén (amateur) filmpjes..

Geplaatst:

beetje chance hebben :o

Hoe doe je dat daar met een fwd ....

Geplaatst:

Hoe doe je dat daar met een fwd ....

Hij was sowieso geen gas aant geven met mss iets te veel entry snelheid. Mss ook vettig plekje. En fwd... dan heb je nog niet met een ITR gereden ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hij was sowieso geen gas aant geven met mss iets te veel entry snelheid. Mss ook vettig plekje. En fwd... dan heb je nog niet met een ITR gereden ;)

Dan zal hij idd gas gelost hebben. Anders zie ik geen andere reden. Is ook een bochtensectie die je op de gas moet pakken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in