Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand een goeie site voor het weerbericht aan de Ring?

Geplaatst:

Wat is dat touw in de cabine? Iets te maken met de intercom ofzo?

Geplaatst:

Daar hangt een van de gordels aan vast.

Geplaatst:

Hoe heet die bocht waar al die filmpjes die op youtube staan gefilmd zijn? En hoe kom je daar? Maw waar kan je best gaan kijken bij de ring?

Geplaatst:

Hoe heet die bocht waar al die filmpjes die op youtube staan gefilmd zijn?

Die heet "Elke Bocht"

Geplaatst:

Hoe heet die bocht waar al die filmpjes die op youtube staan gefilmd zijn? En hoe kom je daar? Maw waar kan je best gaan kijken bij de ring?

Grote kans dat het Brünchen is.

Op www.ring-world.nl kan je veel informatie vinden. Klikken op 'ringinformatie' en dan op 'kijkplaatsen'.

Geplaatst:

Het is adenauer forst. Iemand een idee hoe je daar met de motor geraakt?

Geplaatst:

Ok, thx. Iemand adres of gps coordinaten?

Geplaatst:

Sabine vanaf de laatste plaats. Je ziet duidelijk dat ze weet waar er grip is en waar ze later kan remmen maar nog altijd petje af, nice driving :D

Net gelezen dat dat blijkbaar op slicks is ...

wtf ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net gelezen dat dat blijkbaar op slicks is ...

wtf ...

Dat wist ik zelfs niet, dubbel petje dan. Hopelijk dan op warme banden gestart :D

Geplaatst:

Waanzinnig filmpje :inlove: slicks waren de goede keuze, baan lag echt niet 'nat'. Was 24 graden die dag en er stond een windje. De zware regen bleef gelukkig/jammergenoeg uit;

Geplaatst:

Die met zijn gele vlag doet al meer dan wat ge daar kunt verwachten. Daar zijn geen marshalls. Dat is toevallig iemand die zo een gele vlag bij heeft en nog tegen het verkeer in aan het lopen is om te gaan verwittigen. De echte idioten zijn die 2 die op de baan, naast mekaar, aan 20 per uur aan het rijden zijn.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Da scheelde niet veel :(

Geplaatst:

Sorry, zocht de link zodat er een filmfragment tevoorschijn kwam. :D

Geplaatst:

Meer beeldmateriaal van die benen?

:D

Proper, rustig gereden in elk geval. Volgende keer Carrousel pakken he. Die ophanging moet eraan! :P

Geplaatst:

Proper, rustig gereden in elk geval. Volgende keer Carrousel pakken he. Die ophanging moet eraan! :P

Ik haat de Carrousel! Die verdomde ESP laat me daar afremmen tot 30km/u bij het uitkomen ervan. Tenzij ik met de linkerkant op de asfaltering rijd, maar ik heb zo het gevoel dat dit mn wagen nogal doet torsen. Soms ga ik erin, soms niet B)

Geplaatst:

Toen ik daar met mijn eerste auto door donderde (een Audi TT van 2001) sloeg de ESP/TC daar compleet tilt op. Ik kon gewoon plankgas over die platen rijden, de auto vertraagde continu en je zag het toerental maar zakken en zakken :lolz:

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in