Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

WTCC komt naar de ring :party:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

WTCC komt naar de ring :party:

Een wedstrijd van 3 rondes :party:

Geplaatst:

vreemde crash van de ring-taxi  :huh:

Geplaatst:

The hell, waarom is stuurt ie niet tegen?

Geplaatst:

Probeert hij wel maar volgens mij is er een probleem met het linkervoorwiel/ophanging dus daarom gebeurt er niks (te weinig).

Geplaatst:

'Ie stuurde tegen, maar te weinig en te laat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Probeert hij wel maar volgens mij is er een probleem met het linkervoorwiel/ophanging dus daarom gebeurt er niks (te weinig).

Moet haast wel. Zijn toch de meer ervaren bestuurders die niet anders doen dan hem dwars te zetten... tenzij er olie lag of een mechanisch probleem was zie ik niet in hoe zo'n bestuurder hem op zo'n manier in de vangrail kan zetten...  prestatie op zich :)

Geplaatst:

'Ie stuurde tegen, maar te weinig en te laat.

Dit, maar er kan ook iets op de baan gelegen hebben. Het wegdek is ook anders op de moment hij overstuur krijgt. Ook over de limiet gaan in een zware luxelimo met 4 man erin is niet te onderschatten.

Geplaatst:

Heb me niet uitgesproken over de oorzaak of oorzaken, want dat kunnen er veel zijn.

Geplaatst:

Even m'n eigen post crossposten van een ander forum:

Er wordt nogal veel 'afgeleid'...Net zoals BTG eerst post:

It's no failed drift attempt, as I wrongly reported earlier today

Er zijn tientallen mensen die de Ringtaxi een heel rondje chasen, niets abnormaal.
Uit dat beeldmateriaal alleen al afleiden dat hij voorbij wou is te kort door de bocht.

Nogmaals, het KAN zo geweest zijn (de kans is zelfs groot), maar ik durf die conclusie niet zo snel maken. Zeker niet als je weet dat de chauffeurs van de Ringtaxi niet zomaar achter dat stuur mogen gaan zitten, die gasten kunnen wel degelijk rijden.

Hier nog een voorbeeldje...dat is wachten op hé. Als ik er al voorbijkon met m'n R26R dan onderstaand sujet (en ik ken 'm goed) zeker.

Geplaatst:

vreemde crash van de ring-taxi  :huh:

idd heel vreemd, stuurt amper tegen en blokkeert dan de voorkant.

Was misschien even afgeleid hé waardoor hij te lang bleef sturen :(

Geplaatst:

gisteren naar de ring geweest. Heel veel volk.  

Ringtaxi, foutje, kous af.

Geplaatst:

Voilà. Kan gebeuren. Ook die mannen mogen eens een fout maken, lijkt me. M'n kop eraf als Sabine b.v. ook al niet eens achterstevoren gestaan heeft met een Ringtaxi, of de vangrail heeft gekust.

Geplaatst:

gisteren met Harry's laptimer gereden.. geweldig appke...

veel volk met als gevolg een rondetijd van 9.40.

ook de banden 300 gr afgelaten zoals hier gezegd is geweest. Veel beter.

Geplaatst:

Een hele dag rondjes rijden met zo'n lompe taxi zal idd niet te onderschatten zijn. Telkens met 4 nieuwe dol-enthousiaste toeristen die wss constant dezelfde vragen stellen "Is das Brünchen? Is das Brünchen? Driften sie diese karre einfach hier bitte!!" :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik had gedacht van dit weekend naar de ring af te zakken, om in de voormiddag wat te MTBen en in de namiddag een rondje te doen en wat te kijken, maar tis blijkbaar oldtimer gp.

https://www.avd.de/ogpracing/english/index.html

Op de site van de ring staat er wel dat touristenfahrten mogelijk zijn telkens in de namiddag vanaf 13u.

Iemand die meer weet van dat oldtimer gp gedoe? Zal je weer nergens rond de ring kunnen wandelen / MTBen zoals bij de 24h?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Staat deze hier al? Klinkt wel lekker :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat een kar, die GTS.... Zal nog een klassieker worden denk ik... V8 :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Serieus tempo!

Inderdaad, is nogal een job als je met die ring-taxi rijdt. Iedere "gek" op de baan komt je halen :lolz:

Nuja ze gaan beiden hard hoor, als je dat heel de dag door moet doen is een foutje snel gemaakt...

Geplaatst:

Bijna een hoopke boxergeweld op elkaar geknald met een E30 als beleg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Fack, da is in uwe broek pissen 

Geplaatst:

3 op een rij die te dicht op elkaar rijden... een marshall te weinig om het op te ruimen ongeval aan te duiden.

Ja, zo krijg ik echt weer zin om er te gaan rijden :-)

Geplaatst:

Ik zou toch eventjes niet meer weten wat nu links of rechts is. :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in