Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik volg @@ir_fuel, er was simpelweg geen plaats genoeg om de inhaalbeweging uit te voeren. Zelf al waren ze competitief aan het rijden dan was de beweging nog altijd niet veroorlooft.

Geplaatst:

Ik volg @@ir_fuel, er was simpelweg geen plaats genoeg om de inhaalbeweging uit te voeren. Zelf al waren ze competitief aan het rijden dan was de beweging nog altijd niet veroorlooft.

Misschien reed die BMW al 200m linksachter hem hé. Dan moet die Lotus niet zo stoer insturen :)

Geplaatst:

Mogelijks, maar echt slim is het niet van de BMW, er zijn beter momenten/plaatsen om zoiets te doen.

Geplaatst:

BMW zit ook keihard in de dode hoek, als je al in je spiegels kijkt op zo'n moment

Geplaatst:

Op wat je van die beelden kan afleiden lijkt de BMW me toch ook in fout te zijn. 

Hoe regelen ze dat dan tijdens TF? Elk z'n deel dokken? Dan komt die BMW er mooi vanaf, op 't filmpje zie ik zelfs bijna niks aan z'n kist. 

Geplaatst:

Op wat je van die beelden kan afleiden lijkt de BMW me toch ook in fout te zijn. 

Hoe regelen ze dat dan tijdens TF? Elk z'n deel dokken? Dan komt die BMW er mooi vanaf, op 't filmpje zie ik zelfs bijna niks aan z'n kist. 

De politie komt daarbij en het ongeval wordt dan getoetst aan het verkeersreglement om te zien wie er in fout is.

Geplaatst:

Komen die bij elk ongeval op de ring ter plaatse?

Bij mijn weten wel ja.

Geplaatst:

De politie komt daarbij en het ongeval wordt dan getoetst aan het verkeersreglement om te zien wie er in fout is.

Owla dat wist ik zelfs niet, dus kans dat die Lotus niets moet betalen?

Geplaatst:

Dan zou die Lotusrijder nog wel eens pech kunnen hebben, omdat hij niet rechts hield.

Er zijn toch geen rijvakken? In hij werd links ingehaald.

Redelijk absurd dat ze doen alsof dat openbare weg is. Voor bestuurders, politie en verzekeraars.

Geplaatst:

Comments eens gelezen, geen idee als dat betrouwbaar is maar de Lotus zou fout toegegeven hebben aan politie. "rijvak" wissel zonder kijken al zat die BMW wss in zijn dode hoek

Geplaatst:

Dan zou die Lotusrijder nog wel eens pech kunnen hebben, omdat hij niet rechts hield.

En de BMW rijder inhalen in een bocht?

Geplaatst:

Allez, dus voortaan: als je de apex naar links pakt, eerst in je spiegels kijken.

Misschien voor sommigen eerst beginnen met wat vaker in de spiegels te kijken, en al zeker als je van richting verandert. Ik vind dat beide in fout zijn. 

-Had vermeden kunnen worden als de Schirmer wat defensiever had gereden, maar ik snap het, hij zal vol in de achtervolging van die Exige V6, dus dan durf je al eens meer 'risico' nemen. 

-Had vermeden kunnen worden als de Exige in zijn spiegels had gekeken.  

Piloot van de Schirmer is mij niet onbekend, is een belg. Zal zeker eens horen naar de afloop. Toch wel een interessante case. 

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Serieuze patat. Die zal ook wel wat kop en nekpijn hebben

Geplaatst:

Ge ziet dat ge niet aan hoge snelheid moet crashen om 't pijnlijk te maken...

Geplaatst:

Da's toch een serieuze (laterale) snelheid als je 't mij vraagt! Dat nekske :wacko:

Geplaatst:

Jammer genoeg zijn er weinig tot geen van de rijders op voorbereid. Het enige wat je daar kan tegen doen lijkt mij een helm met HANS? Of zie ik iets over het hoofd. Misschien zij-airbags?

Geplaatst:

Niet crashen werkt ook goed

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in