Waky 975 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Biersdorf am see Have fun zondag! 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 @@Lefty of iemand anders die de streek daar goed kent. Enig idee welke van de 3 routes de leukste is op een zondagmorgen? route.jpg Ik zou B257 over Daun gokken Quote
gTa 28.028 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Echt kak dat StreetView in Duitsland zo pover is (en zal blijven). Anders kon je dat perfect van aan je PC scouten. 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 What's next, Laser-scanned streetview, Assetto corsa opstarten en knallen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Ik zou B257 over Daun gokken Thx! Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 30 oktober 2015 Geplaatst: 30 oktober 2015 Ik heb meestal gereden via Prüm en dan via Gerolstein. Ik denk zelf dat ik de rest niet echt ken. Ik zou op @@Lefty vertrouwen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Afgelopen weekend zat ik op 1u van de ring dus wilde ik de zondag eindelijk eens naar daar rijden. Plan was om er rond 10u te zijn maar op zaterdag was de VLN al uitgesteld door de mist en op zondagmorgen zag het er niet veel beter uit. Internet was een ramp waar ik zat dus twijfelde om te vertrekken. Rond 10u30 eindelijk wat webcam beelden te pakken gekregen en zag er redelijk uit dus vertrokken langs prachtige binnenwegen. Paar keer gestopt om wat foto's te nemen (volgt later) en tegen 12u aangekomen. Was uiteraard superdruk maar kon nog parkeren, wil uitstappen om tickets te gaan kopen en bedenk me net dat ik vergeten was om te gaan tanken. Kon nog 90km maar durfde niet dus 2 tickets gekocht en tegenstroom weer buiten gereden. Toen ik terugkwam was de ring dicht Na 45min wachten ging ze weer open maar stond al ver geparkeerd op dat veld net als iedereen dus na nog eens halfuur aanschuiven kon ik eindelijk mijn eerste rondje rijden. Zat op de GP track vast achter een moto maar gezien ik de omloop toch niet kende achtergebleven en de nordschleife rustig gereden. Nu versta ik bepaalde crashes al beter, soms toch verschieten met de bulten of asfalt die je naar buiten duwt. Kom dan af aan +50km/h en je kan idd in het gras zitten Anyway buiten een Berlingo heb ik niemand ingehaald en vooral veel plaats gemaakt voor de snelle mannen. Op 3/4de lag er links een moto in het gras en stonden er rechts 2 auto's dus voorspelde al niet veel goeds. Einde van de lap was de ring alweer dicht en ging de ambulance + polizei het circuit op. Nog eens 45min wachten dus, kloteboel met al die wannabees. Eén van die parkwachters zei het beter in het duits: "ze denken allemaal dat ze Verstappen zijn" Ronde 2 dan maar, nu stond ik nog op de parking dus was snel weg. Kwam op de GP track, die echt enorm breed is, zo'n rent4ring tegen dus gewoon achter gebleven want die ging toch wel wegrijden op het oude deel. Nu kon ik soms al eens voorzichtig een paar bochten volgen en dan weet je al beter wat er komt als er iemand voor je rijdt. In de carousel bovenaan gebleven, had geen idee hoe dat zat met grondspeling. (voorbumper) Dus ronde 2 erop en dan zie je 50% links verder gaan voor nog een rondje. Had ook wel zin maar had maar 2 rondjes gekocht en remmen geven niet veel vertrouwen (nog altijd die slechte erop, I know moet eens afspraak maken ) Sowieso redelijk verslavend en prachtige omloop. Chapeau als je dat zo 2u aan een stuk moet doen voor één of andere 24u race zenne. En dan nog 's nachts Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Nam jij die met je GT3 buitenom? Neen ik deed *krets krets krets* 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 *krets krets krets* Ok dan heb ik goed gegokt Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Niet echt iets gehoord maar met zo'n instructeurauto's weet je nooit wat er aan veranderd is. Was daar voor m'n plezier dus die bocht kon me gestolen worden en de bijhorende foto ook Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Haha hoogtijd dan om nog eens te gaan Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Was echt absurd materiaal aanwezig zondag. Zelfs een F40 gezien, kudos dat je dat nog buitenhaalt. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 op de parking of op de NS? Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 crash op de VLN lauf 10 Echt zot. Hier nog een filmpje van die VLN. Olie vanaf 2m20 en de crash van die GT3 op 2m50: Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 Was echt absurd materiaal aanwezig zondag. Zelfs een F40 gezien, kudos dat je dat nog buitenhaalt. En gij laat niets weten Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 T is zaterdag en zondag open, plus goed weer. Nog geen antwoord van de verzekering dus vant jaar alvast geen bezoek meer Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 op de parking of op de NS? Op de B257 En gij laat niets weten Had sowieso weinig tijd, bezig in m'n kot! Quote
Matthi 3.562 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 En gij laat niets weten William Blake en ik waren er ook, zag je kist nog staan! Niet meteen de link gelegd met jou. Inderdaad geschift druk. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 november 2015 Geplaatst: 2 november 2015 William Blake en ik waren er ook, zag je kist nog staan! Niet meteen de link gelegd met jou. Inderdaad geschift druk. Stond hier nochtans al in de week Was idd zeer druk maar om te rijden viel het goed mee Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.