Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

 

 

Er rijdt wat rond op de Ring :facepalm:

 

Fwd rijders die voor het eerst kennis maken met overstuur, heerlijk.

 

is dat een kleine jump misschien waar ze daar allemaal de achterkant verliezen en soms hard de vangrail in gaan? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat een kleine jump misschien waar ze daar allemaal de achterkant verliezen en soms hard de vangrail in gaan? :D

Er net voor zit er een dip, maar dit is vooral een bocht waar je op de gas door moet gezien hij wat off camber ligt. Als je daar nog op de rem staat komt de kont sowieso rond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kerel gaat er wel voor, knap gereden ... enkel zit hij wel vol op de limiet en gaat er zelfs over  :o

 

Dat dus.

Kerel kan ongetwijfeld aan een stuur draaien (zie ook andere filmpjes van hem op Monza in het natte etc.) maar zijn rijstijl is toch iets te fel voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Fak me!

 

Zwaar fan zijn rijstijl en de setup van de wagen!

 

Hij reed er wel de kantjes overal af en dan moet je maar een klein beetje fout zitten en je komt tarmac tekort op de ring ...

 

Ik heb dit jaar exact dezelfde fout gemaakt met de Mini. Ik heb er dan voor gekozen de eerst curb en het gras wat mee te pakken omdat het daar nog redelijk vlak ligt.

Bij mijn tweede rond was het, en ik wist dat het na de dip flatout kon van vroeger, ik probeer dat en kom gewoon weg tekort. Dan maar stukje door het gras ipv mee te maken wat hij nu meemaakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez Bert, blij da ge bijleert uit uw crashes :D

 

 

Twas 5 jaar geleden, en na 1 toer dacht ik dat ik het al terug kende :fp:

 

"ja, das hier flatout! GOOOOO" :D

 

en dat is ook flatout, alleen moet je die blinde rechtse correct insturen en daar wrong het schoentje :P

 

Nu, no harm done ze, kheb gewoon met mijn linker wielen door het gras gegaan op een vlakke zone. Ik denk zelf dat ze daar van die steentje gezet hebben omdat er daar veel couperen als ze er niet komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Er rijdt wat rond op de Ring :facepalm:

 

Fwd rijders die voor het eerst kennis maken met overstuur, heerlijk.

 

Damn, zoiets op 2:40.... Dan zou je daar toch wel effekes van beginnen wenen denk ik als je dat meemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Er rijdt wat rond op de Ring :facepalm:

 

Fwd rijders die voor het eerst kennis maken met overstuur, heerlijk.

 

 

Ik zie vooral idioten met rwd die eerst stoer gaan doen op een forum, maar dan blijkbaar toch geen kloten kunnen rijden met hun rwd  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over idioten met rwd die eerst stoer gaan doen op een forum gesproken, vrijdag door de Eifel geknald - wat een baantjes toch :inlove:

 

liftoff.jpg

Dat is een ... euhm ... klassiek geval van lift off oversteer.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   1 lid

    • zwoemba
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid