Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Twijfel om al rondes te kopen voor volgend jaar.

Heb een kaart met nog 18 rondes op gescoord op ebay, maar krijg geen contact met de verkoper >_< straks sluit het seizoen gdv.

Lefty, jij passeert geheel "toevallig" niet een van de komende langs 63937 Weilbach met some time to spare?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel om al rondes te kopen voor volgend jaar.

Heb een kaart met nog 18 rondes op gescoord op ebay, maar krijg geen contact met de verkoper >_< straks sluit het seizoen gdv.

Lefty, jij passeert geheel "toevallig" niet een van de komende langs 63937 Weilbach met some time to spare?

Helaas pindakaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, beetje triest ... wel racehandschoentjes aan doen, maar een beetje wagenbeheersing en op tijd tegensturen, ho maar ...

Iedereen doet natuurlijk wat hij wil maar ook al met 4 in de wagen en niemand met helm of bescherming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag aan de ring. Er was geen TF op de Nordschleife, maar wel op het F1-circuit. Dan daar maar eens gaan loeren. 39 euro per 20 minuten. Ik heb 2 stints gereden. De eerste stint was ik .... ALLEEN .... :shock: en de 2e stint waren we met 4.

Druk druk druk!!! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag aan de ring. Er was geen TF op de Nordschleife, maar wel op het F1-circuit. Dan daar maar eens gaan loeren. 39 euro per 20 minuten. Ik heb 2 stints gereden. De eerste stint was ik .... ALLEEN .... :shock: en de 2e stint waren we met 4.

Druk druk druk!!! :lol:

Zalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het aan de Ring druk is staat buiten kijf, maar meestal hoor je het van een stel Cpts Obvious die midden in de zomer twee keer een dag gaan, liefst in het weekend of op een feestdag. Ik heb alleszins minstens 100 rondjes gereden waarbij ik zo goed als niemand tegenkwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vandaag aan de ring. Er was geen TF op de Nordschleife, maar wel op het F1-circuit. Dan daar maar eens gaan loeren. 39 euro per 20 minuten. Ik heb 2 stints gereden. De eerste stint was ik .... ALLEEN .... :shock: en de 2e stint waren we met 4.

Druk druk druk!!! :lol:

Gefilmd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefilmd?

Nee da mag ni.

Alles hing wel in mijn auto en ik denk wel dat het gepakt zou hebben toen wegens toch geen kat. Ma bon :)

Eerste keer echt deftig kunnen rijden op de GP strecke, t zou toch ni om aan te zien geweest zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest deze ochtend iemand in de buurt afzetten dus ik was al rond 08:30 ter plaatse. Lekker ontbijtje tot mij genomen in Ringvilla, wat geluld met de uitbater en vervolgens de wagen ingesprongen. In Adenau was de lucht vrij, boven bij de Zufahrt / Döttinger Höhe bleef helaas echter hardnekkige mist hangen. Ben dan maar verder gegaan in m'n culinairheid en wat bij Pino gaan chillen met een schotel antipasti.

Op de webcam bleek het dan open, dus snel dat bord naar binnengewerkt en naar Breidscheid geknald.

Het bleek net als vorig weekend vooral in den beginne een gladde boel, zeker met koppelrijk FWD en semis die hun beste tijd al gehad hebben. Na een paar rondjes heb ik er de brui aan gegeven wegens de remschijven, afdraaien bleek dan toch niet geholpen te hebben. Echt erg vond ik het niet want het bleef op de talrijke schaduwplekken toch verraderlijk, en met die Renault wil ik graag alltheway gaan.

Ben in de namiddag dan maar met de A8 wat comfortrondjes gaan draaien, best wel leuk eigenlijk! Even kunnen "battelen" met een andere A8, moet wel een grappig zicht zijn geweest :lolz:

Helaas nul vertrouwen / uithoudingsvermogen in de remmen, dus ik moest 'm laten gaan - pijnlijk aangezien het volgens mij een 3 liter tdi was!

Ik wou het eigenlijk bij 1 rondje houden, maar ik zag een bekende fotograaf bij de Karussel dus heb er in totaal een 5-tal gedaan, in de hoop dat ik ergens in de Karussel geklikt ben. Op het einde helaas nog een paar ongevalletjes gezien, spijtige zaak voor sommigen zo kort voor de sluiting - maar volgens mij gelukkig wel zonder lichamelijke schade. Even netjes gemeld, dat wordt toch altijd geapprecieerd.

PJH ben ik on track nog tegengekomen, verder niet echt bekenden gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid