Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Stuk Döttinger Höhe

:lolz: :lolz:

fak

WTF. Zalig duelletje.

Het snelheidsverschil waarmee ze "gewone" 911's GT3 inhalen is ook indrukwekkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge-schift filmpje. De snelheid waarmee dat spel door de bochten knalt is ziek gewoon.

Tegen 8 minuten: effe lekker Cliotje langs beide kanten voorbij steken :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit weekend nog eens naar de 'Ring afgezakt. Ik had met Paul afgesproken dat ik een paar rondjes in zijn E30 mocht rijden. Helaas was het weer vreselijk druk... Zaterdag rond 13u gearriveerd in de hoop een paar rustige rondjes te kunnen rijden. Het was echter heel druk en constant baansluitingen. Is tussen 13u en 19u toch zeker 2-3 uurtjes open geweest. Tussen de baansluitingen door toch 2 rondjes kunnen afleggen.

Zondag dan maar vroeg opgestaan en in de voormiddag nog een 3-tal rondjes kunnen afleggen aan een vlotter tempo. Nog steeds redelijk wat verkeer maar veel minder (en minder storend) dan op zaterdag.

Was m'n eerste keer on track in de E30 en m'n allereerste ervaring met semi's. Damn, zo'n grip.. zalig! Heb nog steeds veel te leren zoals jullie wel zullen zien. (GoPro filmpje volgt nog eens)

644059_2423491082647_2020438881_n.jpg

418806_2423756929293_464029144_n.jpg

429948_2423784409980_2006223375_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferm gereden!

Eens door uw video's zitten bladeren, die close call op de ring was nogal verschieten zeker, damn :o

Tja, shit happens he. Hoofd koel houden en een uitweg zoeken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, shit happens he. Hoofd koel houden en een uitweg zoeken. :D

Kom je er nog regelmatig? Vorig jaar doken er vaker foto's en video's op?

Je had precies wel een rustig rondje. Dan is het toch super om te rijden.. volgend jaar eens wat minder op vakantie gaan en mijn dagen wat meer gebruiken om in de week eens naar daar te gaan. Als het rustig is zie ik dat nog wel zitten met de tweewieler, maar op die 'loaded' zondagen, no chance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom je er nog regelmatig? Vorig jaar doken er vaker foto's en video's op?

Je had precies wel een rustig rondje. Dan is het toch super om te rijden.. volgend jaar eens wat minder op vakantie gaan en mijn dagen wat meer gebruiken om in de week eens naar daar te gaan. Als het rustig is zie ik dat nog wel zitten met de tweewieler, maar op die 'loaded' zondagen, no chance

Ik weet niet of je niks speciaals is opgevallen aan de video?

Het rechte stuk was open he ;) Vandaar dat ik ook aangaf dat de tijd geen BTG is maar een volledige ronde.

Mij krijg je daar niet meer op tijdens de TF, tenzij hoogst uitzonderlijk. In de week 's avonds is de moeite niet, al meer dan een keer totaal niet kunnen rijden op zo een avond. In het weekend is het een gekkenhuis, zeker in juli en augustus. Blijft er nog maar 1 optie over -> trackdays.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt te vroeg geknipt :P. Had uw handgebaren in het voorbijgaan wel eens willen zien ^^

Viel nog wel mee.

Nuja, ronde later kom ik door de caroussel een staan die lui daar aan de binnenkant op het gras. Auto kapot.

Zal ze leren :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi gereden, Joris!

Hier ik in een voor mij vreemde kar. :) Tips/opmerkingen altijd welkom!

[/url]

Netjes!

Kan er eigenlijk niet op zeggen, de paar keer dat je van je lijn ging was om iemand door te laten. Wel opletten in Brünnchen bij het naar boven rijden, t was al redelijk nipt, en Kallenhard veel later insturen.

Als ik al zie hoeveel mensen jij daar moet inhalen op die ronde ... je kan je al voorstellen wat dat is met mijn kar op zo een dagen. Daar valt echt geen plezier meer uit te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je niks speciaals is opgevallen aan de video?

Het rechte stuk was open he ;) Vandaar dat ik ook aangaf dat de tijd geen BTG is maar een volledige ronde.

Mij krijg je daar niet meer op tijdens de TF, tenzij hoogst uitzonderlijk. In de week 's avonds is de moeite niet, al meer dan een keer totaal niet kunnen rijden op zo een avond. In het weekend is het een gekkenhuis, zeker in juli en augustus. Blijft er nog maar 1 optie over -> trackdays.

Kan me dat levendig voorstellen. Vorig jaar had je een jaarkaart dacht ik? Een TF dag is leuk om wat sfeer te proeven, niet om te rijden. Ik speel daar graag eens voor toeschouwer, dat wel :-)

Een avondsessie in de week zie ik nog wel zitten, een dag rijden in de omgeving en 's avonds nog een TF rondje rijden (niet om t snelst, gewoon om te genieten van die track)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me dat levendig voorstellen. Vorig jaar had je een jaarkaart dacht ik?

De tijd gaat snel. Dat is ondertussen al 2 jaar geleden.... (2010, toen ik net de GT3 had)

Een TF dag is leuk om wat sfeer te proeven, niet om te rijden. Ik speel daar graag eens voor toeschouwer, dat wel :-)

Klopt. Alleen is mijn vrije tijd schaarser geworden en probeer ik die nu wat optimaler in te vullen. Naar ginder rijden om te kijken zit er niet meer in (tenzij voor de 24h :) )

Een avondsessie in de week zie ik nog wel zitten, een dag rijden in de omgeving en 's avonds nog een TF rondje rijden (niet om t snelst, gewoon om te genieten van die track)

Ja de omgeving is ook best de moeite, zeker met de moto. Met de auto zit je toch constant vast achter iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd gaat snel. Dat is ondertussen al 2 jaar geleden.... (2010, toen ik net de GT3 had)

Klopt. Alleen is mijn vrije tijd schaarser geworden en probeer ik die nu wat optimaler in te vullen. Naar ginder rijden om te kijken zit er niet meer in (tenzij voor de 24h :) )

Ja de omgeving is ook best de moeite, zeker met de moto. Met de auto zit je toch constant vast achter iemand.

Alweer 2 jaar terug... toen je nog geen papa was zeker :-)

Mijn tijd is ook schaars, maar als ik met de moto ga dan rijd ik in totaal 6uur en hang ik 2 uur de toeschouwer uit. Een hele dag 'Ring-hangen' is teveel van het goede :-) Voor jou is het ook minder dan 2uur rijden dacht ik? (met de optie om volledig secundair te rijden via mooie routes?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 2 jaar terug... toen je nog geen papa was zeker :-)

Dat heeft er eigenlijk vrij weinig mee te maken, eerlijk gezegd.

Mijn tijd is ook schaars, maar als ik met de moto ga dan rijd ik in totaal 6uur en hang ik 2 uur de toeschouwer uit. Een hele dag 'Ring-hangen' is teveel van het goede :-) Voor jou is het ook minder dan 2uur rijden dacht ik? (met de optie om volledig secundair te rijden via mooie routes?)

's morgens vroeg lukt het op 2 uur, E42 naar Spa, en zo verder tot Prüm, en daar nog 50km binnenbanen (250km in totaal). later op de dag 2:15-2:30 afhankelijk van de drukte.

Over Aken lukt ook in 2 uur (300km) 's morgens, want daar kan ik heelder stukken 250-300 rijden dan.

Secundair rijden kan ook maar doe ik eigenlijk nooit. Als ik ga is het om ginder te rijden. Bij "leuk rijden" op de baan fret ik enkel mijn kas op achter het stuur (net zoals met de moto vroeger). Ga dus niet de B258 van Aken tot ginder afrijden. Vroeger genoeg gedaan met de moto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes!

Kan er eigenlijk niet op zeggen, de paar keer dat je van je lijn ging was om iemand door te laten. Wel opletten in Brünnchen bij het naar boven rijden, t was al redelijk nipt, en Kallenhard veel later insturen.

Als ik al zie hoeveel mensen jij daar moet inhalen op die ronde ... je kan je al voorstellen wat dat is met mijn kar op zo een dagen. Daar valt echt geen plezier meer uit te halen.

Thanks Joris! Bij Brünnchen 2 was ik ff afgeleid door dat matje wat bijna door mijn ruit vloog. :D Kallenhard weet ik dat je heel laat in moet, maar ik moet m'n draai daar nog wat vinden. :) Is ook nog maar m'n 10e rondje ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10e? Dan heb je toch veel kennis opgedaan denk ik :)

En je merkt wel dat het je auto niet is, veel geknoei met de juiste versnelling vinden.

Ik heb het bij mijn eigen auto ook moeilijk om de juiste versnelling te vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid