Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blij dat ik er dus dit jaar geen geld meer aan gegeven heb. Waze doet het al bijna even goed.

Geplaatst:

De toegelaten snelheid lijkt het enige alternatief... :(

Geplaatst:

Tijd om terug een kist te kopen waarbij 100 per uur lijkt alsof je je leven riskeert!

Geplaatst:

Downloaden en wegwazen!

Geplaatst:

Allemaal waze'en jongens ;)

Voila, Waze werkt echt goed (met uitzondering van trajectcontrole functie)..

Ik heb een Coyote plus en een new Coyote. Die liggen beide stof te vangen ergens op een vergeten plek..

Een 7" Nokia 1520 met Waze, Charge-map (lol) & Spotify doet hier vandaag al het werk...

Geplaatst:

Moest ik even opzoeken, dat Charge Map. :D:lol:

Geplaatst:

En inderdaad, godverdomme toch wat een brolapparaat blijft die nieuwe Coyote toch. Touchscreen die maar BLIJFT haperen bij de bevestigiinigsschermen (anders niet hoor, maar dán wel), voice control die me in 8 van de 10 gevallen niet hoort (ongeacht welk accent ik probeer te spreken, misschien straks eens Frans proberen...), en idd steeds minder betrouwbare meldingen. Enige dat 'm nog z'n plaats doet houden is de trajectcontrole-functie. Benieuwd hoe 'ie zich straks in F gedraagt, hopelijk blijft dat OK.

Hoe zit dat met Waze in F? Geeft die ook zones aan van 4 km (autoroute) of de exacte locatie?

Geplaatst:

Hoe zit het eigenlijk met Waze en trajectcontroles?

Geplaatst:

Geeft het begin aan als flitspaal

Geplaatst:

Me dunkt dat dat toch niet lang meer kan duren eer Waze ook dat aanbiedt, op een goede manier? Als het zo ver is, vliegt mijn Coyote buiten.

Enige nadeel misschien nog, bij Waze: je kan de geluiden voor waarschuwingen niet aanpassen, dacht ik? Vind de akoestische waarschuwing voor flitspalen e.d. zeer stil...

Geplaatst:

Misschien eens met een paar een mailtje sturen, weet niet of ze het systeem kennen in US

Geplaatst:

Coyote is dus echt niet meer de moeite om te kopen? Mijn schoonmoeder had dat in gedachten voor mijn schoonvader met kerstmis

Geplaatst:

Ik blijf toch fan van coyote momenteel. Daarnet nog gered geweest op de E313 :) Waze zei niks, de sloeber

Geplaatst:

Ik denk dat op de moment de community van Coyote nog steeds een pak sterker is. Enige nadeel (als ik dit topic mag geloven want heb zelf enkel waze) is dat de hardware en support niet je dat zijn.

Geplaatst:

Feit. Ik kan al 3 jaar niet melden :( ik krijg geen sterren.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

3 jaar

Jup, dat is wat er staat :o

Geplaatst:

Eigenlijk is dat toch geen handig systeem, het zou toch normaler zijn als elke gebruiker gewoon meldingen kan plaatsen.

Geplaatst:

Ik ga mijn double din veranderen door een Parrot Asteroid Smart. Android based, Software via apps: Spotify, Waze, TomTom, Coyote,.. 4G via USB module of tethering. En een deftige carkit die echt werkt :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ga mijn double din veranderen door een Parrot Asteroid Smart. Android based, Software via apps: Spotify, Waze, TomTom, Coyote,.. 4G via USB module of tethering. En een deftige carkit die echt werkt :)

*noteert*

Misschien nog een goed idee voor in mijn camionette.

Geplaatst:

*noteert*

Misschien nog een goed idee voor in mijn camionette.

Yeah! Binnenkort een "Parrot meet & greet" ergens op een snelwegparking? :lol:

Geplaatst:

Ik blijf toch fan van coyote momenteel. Daarnet nog gered geweest op de E313 :) Waze zei niks, de sloeber

Ik blijf ook fan.

Waze heeft voor mij niet het zelfde gebruiksgemak.

Geplaatst:

Ik rij nu niet zo erg veel km's meer, maar ik ben dit jaar toch al een héél wat gered door de coyote. Ik zou in bvb FR niet meer durven rijden zonder ... 

Geplaatst:

Bestaat er geen mogelijkheid dat we allemaal eens een e-mail sturen met ons ongenoegen omtrent dat melden als je geen sterren krijgt?!

Ze zullen het wel snel doorhebben dan veronderstel ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in