PJH 21.059 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik kan al jaren niet melden... Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Jammer voor de mensen die een boete hebben of hun rijbewijs kwijt zijn door zo'n fratsen. Bedankt voor je medeleven. 1 Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 M'n v1 startte 3 dagen geleden niet meer op. Uiteindelijk verschillende laders gebruikt en nu vanmorgen teruggevonden, volledig opengebarsten en batterij ontploft. ImageUploadedByTapatalk1412119258.254494.jpg Gelukkig dat ik een proefabonnement heb op icoyote voor een maand want de laatste cijfers van ln device achterhalen lukt me dus ook niet meer... Idem! 't Was wel een Coyote Plus van mij, maar batterij ook ontploft (was al een tijdje wat opgezwollen door achter een warme voorruit te hangen - zegt men - maar dus nu helemaal). Hem eruit gehaald en dan geprobeerd zonder batterij, maar hij krijgt te weinig stroom door om deftig te werken in de auto. Ik ben dus op zoek naar een 2dehands Coyote Plus, de nieuwere versies moet ik niet hebben. Iemand die nog zoiets liggen heeft? Quote
toere 17.037 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Staat dit op het toestel als het een coyote plus is? Vermoed dat ik zo 1 heb liggen, ziet er mij toch dezelfde uit. Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Het verschil tussen de v1 en v2 is kleurenscherm En het verschil tussen de v2 en Plus zijn oa. de knoppen Dus deze met de zwarte knoppen heb ik nodig. V1 V2 Plus Vanaf dan zijn ze in de mist gegaan met hun touchscreen Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Dacht dat je een nieuwe V2 had voor iets van een 50 a 60 euro tegenwoordig... Quote
Spillies 1.596 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 https://www.coyotesystems.be/nl/product/71/86/Mini-Coyote-Plus.html#.VHTMeouG_jU 89€ En ge moet er dan nog een abbo bij nemen ook (iets wat ik al heb). Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 25 november 2014 Geplaatst: 25 november 2014 Heb het mijne laten overzetten, maar sindsdien is mijn vertrouwen wat weg. Als ik de autotest draai, staat aan het einde mijn vervaldatum in het rood. Is dat normaal? Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Sinds ik een nieuwe V1 heb staan mijn sterren er virtueel wel, maar meldingen die ik doorgeef worden nooit gemeld aan de achteropliggers Echt zonde, want dit weekend op de rally van kortrijk meermaals de nieuwe flitswagen zien staan van PZ vlas (of interim die ze gebruikten?) en ze werden niet doorgegeven Mail antwoord: Benoît, Dit gebeurt omdat je geen sterren meer hebt op je V1. Van zodra je opnieuw sterren zal hebben zal alles opnieuw correct functioneren.Met vriendelijke groet, Meilleures salutations, Hendrik_VANDESTEENE Wel chapeau voor snelheid van antwoord dit keer, want dit was reeds daags na mijn melding Quote
PJH 21.059 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Sinds de update van iCoyote houdt hij halverwege de trajectcontrole op de E40 er mee op om de gemiddelde snelheid bij te houden. Da's een functie dat ik elke dag nodig heb. Nog iemand met die probleem? Het doet zich in beide richtingen voor en het stopt na +- 3km. Op het viaduct op de E17 doet hij het wel perfect. Irritantigheid Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 26 november 2014 Geplaatst: 26 november 2014 Ik heb een V2 Plus en die die stopt er 200m voor het einde mee. Voor de rest geen probleem Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Sinds ik een nieuwe V1 heb staan mijn sterren er virtueel wel, maar meldingen die ik doorgeef worden nooit gemeld aan de achteropliggers Echt zonde, want dit weekend op de rally van kortrijk meermaals de nieuwe flitswagen zien staan van PZ vlas (of interim die ze gebruikten?) en ze werden niet doorgegeven Mail antwoord: Wel chapeau voor snelheid van antwoord dit keer, want dit was reeds daags na mijn melding Zonet nog eens gebeld omdat ik het eigenlijk serieus op m'n heupen krijg hiervan. Maandag nog ene als eerste gemeld: wordt gewoon niet opgenomen en ik kan evengoed dus niet afduwen want achterliggers krijgen ze toch niet. Wat voor zien heeft zo'n coyote dan eigenlijk nog als je met 'drie sterren' niets van meldingen kan doorgeven... @@Marjan Coyote Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ach je ziet van ver wat daar aan het gebeuren is. Die mensen verwachten volgens mij zelf dat dat binnen 5 jaar verboden gaat worden, dus elke euro die nu nog geïnvesteerd wordt is puur verlies. Het kan niet dat ze zelf al niet op de hoogte zijn van alle problemen met hun toestellen. 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Ach je ziet van ver wat daar aan het gebeuren is. Die mensen verwachten volgens mij zelf dat dat binnen 5 jaar verboden gaat worden, dus elke euro die nu nog geïnvesteerd wordt is puur verlies. Het kan niet dat ze zelf al niet op de hoogte zijn van alle problemen met hun toestellen. Dat verbod is eigenlijk idioot he. Je kan het gewoon vervangen door een app op je telefoon die, ik zeg maar wat, "mooie foto locaties" doorgeeft aan andere gebruikers die die foto locatie wel interessant zouden kunnen vinden voor hun fotografie les. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Dat verbod is eigenlijk idioot he. Je kan het gewoon vervangen door een app op je telefoon die, ik zeg maar wat, "mooie foto locaties" doorgeeft aan andere gebruikers die die foto locatie wel interessant zouden kunnen vinden voor hun fotografie les. Er is een stilleven gemeld op de ..... Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Zonet nog eens gebeld omdat ik het eigenlijk serieus op m'n heupen krijg hiervan. Maandag nog ene als eerste gemeld: wordt gewoon niet opgenomen en ik kan evengoed dus niet afduwen want achterliggers krijgen ze toch niet. Wat voor zien heeft zo'n coyote dan eigenlijk nog als je met 'drie sterren' niets van meldingen kan doorgeven... @@Marjan Coyote Die werkt er toch niet meer? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Klopt, had Asserti reeds gemeld. (of ik moet het verkeerd gelezen hebben) 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Dat verbod is eigenlijk idioot he. Je kan het gewoon vervangen door een app op je telefoon die, ik zeg maar wat, "mooie foto locaties" doorgeeft aan andere gebruikers die die foto locatie wel interessant zouden kunnen vinden voor hun fotografie les. Volkomen idioot inderdaad. Even idioot als de gezondheidswaarschuwingen op een pakje sigaretten waarvan de richtlijn zegt dat ze 65% van de voorkant moeten zijn ipv 35%. Om de week nadien een taksverhoging goed te keuren. Het is zoals je soms leest: Dat onaangepaste snelheid wordt aangepakt, daar kan niemand iets op tegen hebben. We wonen nu eenmaal in een deel met lintbebouwing. Maar om 6u 's morgens staan flitsen in het weekend, daar stel ik mij toch vragen bij (afhankelijk van de locatie). Die meldingen zorgen er trouwens voor dat mensen zich daar toch al aan de snelheid gaan houden. Dat de boete mislopen wordt, daar zit het probleem! Quote
ICM 24.968 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Ach je ziet van ver wat daar aan het gebeuren is. Die mensen verwachten volgens mij zelf dat dat binnen 5 jaar verboden gaat worden, dus elke euro die nu nog geïnvesteerd wordt is puur verlies. Het kan niet dat ze zelf al niet op de hoogte zijn van alle problemen met hun toestellen. Ik denk het ook. Heb een tijd terug Mbman style de jaarrekeningen eens bekeken. Die mannen hebben goed gecashed. En nog steeds. Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Dat verbod is eigenlijk idioot he. Je kan het gewoon vervangen door een app op je telefoon die, ik zeg maar wat, "mooie foto locaties" doorgeeft aan andere gebruikers die die foto locatie wel interessant zouden kunnen vinden voor hun fotografie les. ... http://jalopnik.com/french-heroes-banned-from-driving-for-posting-speed-tra-1666861224 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Tis te belachelijk voor woorden, er heeft een mobile paal 3 dagen in vorst gestaan. De derde dag werd hij nog niet gemeld. Quote
Simoni 6.180 Geplaatst: 5 december 2014 Geplaatst: 5 december 2014 Laatste tijd echt triestig. De passieve groep gebruikers wordt groter en groter Quote
thor 217 Geplaatst: 6 december 2014 Geplaatst: 6 december 2014 Gisteravond een mobiele flitser gemeld (heb 2 sterren) Ik kom daar een kwartier later terug voorbij, flitser staat er nog doch nog steeds geen melding via coyote???? Kutsysteem Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 6 december 2014 Geplaatst: 6 december 2014 Tis te belachelijk voor woorden, er heeft een mobile paal 3 dagen in vorst gestaan. De derde dag werd hij nog niet gemeld. Laatste tijd echt triestig. De passieve groep gebruikers wordt groter en groter Gisteravond een mobiele flitser gemeld (heb 2 sterren) Ik kom daar een kwartier later terug voorbij, flitser staat er nog doch nog steeds geen melding via coyote???? Kutsysteem Ok we zitten dus met een patroon: ook m'n schoonmoeder meldt dat ze haast niets meer doorkrijgt van meldingen dus ik vrees inderdaad dat ze er daar de brui aan het geven zijn. Al begrijp ik wel niet waarom ze dan in het laatste jaar nog enkele shops hebben geopend... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.