Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ik zal beginnen.

Ben vandaag bij Coyote in Wavre geweest, en rij nu na 2 jaar met een V1 met een Plus rond.

Eerste indrukken: Aaibaarheidsfactor x2.

Hij ligt nu op m'n bureau om er eens mee te spelen en de setup goed te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal beginnen.

Ben vandaag bij Marjan in Wavre geweest.

Eerste indrukken: Aaibaarheidsfactor x2.

Zij ligt nu op m'n bureau om er eens mee te spelen.

Serieus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom precies de overstap gemaakt DDke?

Mijn v1 was ontploft :D

Woordje uitleg...

Mijn nieuwe wagen geeft constant stroom aan de 12V. Ik weet niet of het daaraan ligt, maar de batterij van mijn v1 is beginnen zwellen, en heeft 'm aan 1 kant opengeduwd. Schijnt een kwaaltje te zijn waar ze wel eens last van hebben.

Hij werkte trouwens wel nog, alleen was er nu ruimte tussen de knopjes en het binnenwerk, en dat trilde.

Verder was ik 100% tevreden van de v1.

Voorlopige verschillen:

De Plus is in kleur!

Meer details op het scherm, dus minder snel af te lezen (al zal dat wel een kwestie van gewoonte zijn).

Ik ben nog niet voorbij een mobiele gereden, dus kan niet zeggen hoe dat klinkt tov de v1.

Wel 1 nadeel: De ahcterkant van de houder is ofwel wit (sticker), ofwel lelijk (zonder sticker).

Als je de Coyote op de magneet zet op het dashboard, zoals ik doe, dan valt hij erg hard op zonder houder (witte letters).

Ben dus bang dat hij makkelijker gestolen zal worden als ik vergeet 'm weg te halen. Tenzij de dieven slim zijn en weten dat ze er niks mee kunnen doen...

DDke, die van mij valt compleet uit elkaar na 1 jaar...

Is dat ook garantie, anders mag Maverick een bezoeke verwachten van mij :D

Ik neem aan van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een V2 al meer dan een jaar denk ik.........in de kast liggen.

Dat ding wil met moeite opladen, in de auto al helemaal niet en via de computer zeer traag (lees 2 dagen opladen voor een volle batterij)

Wat doe ik best, terugbrengen naar mediamarkt of rechtstreeks met Coyote contact nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

DDke, die van mij valt compleet uit elkaar na 1 jaar.

Zou trouwens wel hetzelfde probleem kunnen zijn. Doe 'm eens op en kijk eens of de batterij gezwollen is?

Als je niet weet wat gezwollen is, kijk even in de spiegel :wink:

Serieus?

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu sinds een maand zo'n Coyote V2. Dat ding is ondertussen één met mijn auto. Ik heb het mooi kunnen positioneren naast het scherm van de iDrive, en het kabeltje steekt in in de USB poort in het handschoenkastje. ik heb dat kabeltje vastgeplakt tegen de flank van deze ruimte zodat het niet stoort als ik mijn handschoenkastje open doe. Mij stoort dat kabeltje geenszins. Ik zal er eens een foto van nemen.

Gisteren alweer 2x een mobiele aangegeven. Ik ben er alleszins tevreden van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

DDke, en als ik hem open doe is mijn garantie vervallen zeker...

Ik zal er eens naar zien... Ik heb een V2, maar nog eentje in hetzelfde kastje als de V1 terwijl de V2 van ICM er iets anders uitziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kost zo'n ding?

149 voor de V1, 199 voor de Plus, 12 EUr/maand

DDke, en als ik hem open doe is mijn garantie vervallen zeker...

Ik zal er eens naar zien... Ik heb een V2, maar nog eentje in hetzelfde kastje als de V1 terwijl de V2 van ICM er iets anders uitziet...

Die van mij is vanzelf opengegaan, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier plots ook wel interesse in, de politie vindt mij iets te fotogeniek de laatste tijd! Denk dat ik mezelf zo'n Plus cadeau ga doen.

Ah nee file! Je gaat weer te laat zijn op t werk.

Straks rij je gewoon wat sneller, he, 140 in plaats van 120, het verschil is toch ni zo groot? Aja.

20 km per uur sneller rijden maakt ni veel verschil. Op een afstand van 30km heb je 2 minuten gewonnen.

2 minuten!

140 per uur met alle risico's vandien, voor 2 minuutjes??

Kom liever iets te laat, dan nooit. Rij trager.

:geek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Jij rijdt 50 in een tunnel waar noch fietsers noch voetgangers komen, en ook geen tegenliggers? Ben je nu helemaal gek geworden? Kom hier dat ik je flits, want je bent een gevaar voor de maatschappij. Zone 30 it is!

En 's nachts een half uur winnen op een afstand van 230km vind ik toch al eens de moeite :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij rijdt 50 in een tunnel waar noch fietsers noch voetgangers komen, en ook geen tegenliggers? Ben je nu helemaal gek geworden? Kom hier dat ik je flits, want je bent een gevaar voor de maatschappij. Zone 30 it is!

En 's nachts een half uur winnen op een afstand van 230km vind ik toch al eens de moeite :ninja:

Ik vind dat rustig gereden :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin
Ik vind dat rustig gereden :o

Het regende, dus heb voorzichtig gereden! En op enkel autosnelweg blijf ik het toch een mooie winst vinden! Maar niet overdreven, klopt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben de mijne kwijtgespeeld:oops:

Ik leg hem altijd buiten even onderaan mijn ruit, omdat ik met die UV-werende voorruit nooit ontvangst heb. Dan, alvorens te vertrekken, pak ik hem terug binnen, en dan heb ik meestal al ontvangst.. Deze keer was ik hem dus vergeten binnen te pakken, en was ik al op de autostrade, foetsjie dus:oops::D

Het was een V1, en altijd content van geweest. Nu hoor ik dat er af en toe wel problemen zijn met de V2.. Zou ik gewoon bij de V1 blijven? Of eentje voor de moto kopen, kan je die ook in de auto gebruiken?

Als ik 2dehands eentje zou kopen van iemand, kan ik dan gewoon mijn abo overzetten op die coyote?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid