Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Keep us posted ;-)

Jihad heeft me geantwoord dat ik me ermee buiten moet zetten en een en ander moet doen en het hem opsturen...

Maar antwoord binnen de twee werkuren vind ik alvast ongelooflijk. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een ongelukkige naam voor die persoon. Ik zou al direct beginnen twijfelen aan zijn uitleg. (anders heb ik geen last van vooroordelen hoor)

Geplaatst:

Wat een ongelukkige naam voor die persoon. Ik zou al direct beginnen twijfelen aan zijn uitleg. (anders heb ik geen last van vooroordelen hoor)

In engelssprekende regio's vinden ze dat van iets dat klint als 'Koen' ook.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen idee. Er bestaat ook zo een cupholder die gewoon een oppervlak geeft om een zuignap op te zetten. Dan kan je je telefoon met een andere houder daarop plakken en hoger hangen.

Tegenwoordig hebben ze ook vrij compacte houders voor op de ventilatieroosters.

Dit bv:

http://store.apple.com/be-nl/product/HH0J2ZM/A/belkin-car-vent-mount-voor-iphone?fnode=94885e99ce023eb31ac24b95d5d723f0d68fdbb07288407c2fccddaa5418b8fc6f256417d65e9eb80247cfbbff8ec7976249eaba5e468efe51ae5ea189a448f0f1c5d7e9e9a765319bb410a01fa8fffd5f82db990aaea4075b4900a1f8329ebf29619e52a91316d0f6e0f949d6826d29

Geplaatst:

Heb je nog goeie gps en dataontvangst daar beneden?

Dan zie ik zo'n systeem ook nog wel zitten...

Geplaatst:

Dan zie ik zo'n systeem ook nog wel zitten...

Naar mijn ervaring niet, maar ik heb wel geen iPhone

Geplaatst:

Naar mijn ervaring niet, maar ik heb wel geen iPhone

Ik ook niet. Maar de mijne ziet er ook uit als een snijplank en hangt overal in de weg.

Geplaatst:

Is wel nog nice want je kan een bestaande kabel gebruiken en hem inpluggen in je actieve connectie zodat al je muziek ook in je auto zit.

http://r.ebay.com/p6At1h

of

http://www.recharge.uk.com/recharge_dock.html

dat van fuel lijkt me dan nog beter. Als je telefoon alleen maar steunt op die kabel connector is die na 4 sportieve bochten kapot :P

Geplaatst:

Mijn Coyote ligt onder het dashboard bij mij, net voor de bekerhouders. Werkt vrij goed.

Geplaatst:

Mijn Coyote ligt onder het dashboard bij mij, net voor de bekerhouders. Werkt vrij goed.

Mijne hangt nu in een klem aan het raam, en werkt voor geen meter.

Ik zoek gewoon een degelijk alternatief voor mijn telefoon, aangezien Waze me op het moment beter lijkt te helpen en informeren dan Coyote.

Geplaatst:

Geen idee. Er bestaat ook zo een cupholder die gewoon een oppervlak geeft om een zuignap op te zetten. Dan kan je je telefoon met een andere houder daarop plakken en hoger hangen.

Tegenwoordig hebben ze ook vrij compacte houders voor op de ventilatieroosters.

Dit bv:

http://store.apple.com/be-nl/product/HH0J2ZM/A/belkin-car-vent-mount-voor-iphone?fnode=94885e99ce023eb31ac24b95d5d723f0d68fdbb07288407c2fccddaa5418b8fc6f256417d65e9eb80247cfbbff8ec7976249eaba5e468efe51ae5ea189a448f0f1c5d7e9e9a765319bb410a01fa8fffd5f82db990aaea4075b4900a1f8329ebf29619e52a91316d0f6e0f949d6826d29

Ik heb zo'n ding, een zware bobbel en je gsm ligt aan je voeten...
Geplaatst:

Ik heb zo'n ding, een zware bobbel en je gsm ligt aan je voeten...

Wat is een "bobbel" :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Belgisch wegdek. Een putje, verkeersdrempel, etc...

Geplaatst:

Die nieuwste update waarbij ze de UI verandert hebben is toch geen vooruitgang imo.

Die nieuwe rode icoontjes zijn veel onduidelijker dan de oude.

Wat ik ook irritant vind is als je bijvoorbeeld google maps en icoyote tegelijk gebruikt, dan komt coyote bij iedere melding naar de voorgrond en blijft daar ook. Kan je dat ergens afleggen?

Geplaatst:

Deze namiddag stonden ze te flitsen op de E403 tussen Ardooie en Lichtervelde.

De radar stond redelijk zichtbaar opgesteld en de wagen die op de zijweg stond kon je ook makkelijk zien door de (kale)struiken.

Op zowel Coyote als waze was hij niet gemeld, terwijl het wel al een uur gepost was op de 'Politiecontrole' Facebookpagina.

Vertrouwen in Coyote heb ik niet meer jammer genoeg.

• Vind ik leuk 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

2.000 km Frankrijk

Wat een klucht is Coyote geworden. Oké, 'ie meldde alle flitspalen. Goed. Maar voor de rest? De 4 of 5 mobiele controles die Waze (o.b.v. community) meldde, daar zweeg Coyote in alle talen over. Wat wel bij de vleet gemeld wordt: auto's met pech. Het lijkt z.g.a. het enige te zijn wat Coyote nog meldt... Treurig.

Ik heb 't al langer in 't snotje, maar bij deze mijn (for what it's worth) advies: geef geen ene euro meer uit aan een product van Coyote. Ik houd de mijne nog bij zolang z'n abo actief is, en mogelijks daarna nog eventjes om trajectcontrole in BE makkelijker te managen ... maar ik hernieuw m'n abo niet meer. Ik ben ook gestopt met bevestigen of melden: als het systeem mij niks nuttigs meldt, dan heb ik het systeem ook niks meer te melden.

Geplaatst:

Echt triestig. Maanden heb ik al geen aankondigingen gehad. Heb t gevoel dat er gewoon niks meer gebeurt achter de schermen b

Geplaatst:

Pa heeft hier ook nog ergens een V1 liggen, eens in de E30 gooien, altijd handig als je eene vaste niet weet staan. Maar toch wel spijtig dat het zo moet eindigen, mja alles via smartphone zeker tegenwoordig.

Geplaatst:

Bij mij heeft hij vrijdag ochtend nog twee keer een mobiele flitser gemeld. Een keer ter hoogte van tienen en een keer ter hoogte van Waremme.

Eerste keer dit jaar dat hij het goed deed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in