Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 ik heb nog 97 dagen, maar verlengen ga ik niet meer doen. In Duitsland toch niet legaal. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Aan 60k km per jaar kan ik misschien toch nog een verlengingske overwegen. Afgelopen jaar heb ik wel prijs gehad, maar toch nog mogelijks 1k aan boetes uitgespaard. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 iCoyote heeft daarnet een update gekregen. Er zit nu een widget functie in. Perfect om te combineren met Waze. Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Is die iCoyote gratis voor mensen die al een gewoon abo hebben? Dacht dat het zo was maar vind er niets meer over Quote
Waky 975 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Hier ook niet meer verlengd. Echter is die touch-screen-gen coyote volledig onbruikbaar nu, want er blijft een pop-up op het scherm dat mijn abonnement verlopen is. Dus geen meldingen van vaste palen Ik haat dit bedrijf zo hard. Zo iets moois opbouwen en dan zo verkakken. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 iCoyote heeft daarnet een update gekregen. Er zit nu een widget functie in. Screenshot_2015-04-23-23-01-13.png Perfect om te combineren met Waze. Das wel super precies.Ik heb nog tot juli volgend jaar. Koepeke gedaan vorig jaar Quote
Bouver 36 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Das wel super precies. Ik heb nog tot juli volgend jaar. Koepeke gedaan vorig jaar Inderdaad, ik ben ook fan. Vroeger kwam de app bij een waarschuwing telkens naar de voorgrond, dat is nu ook verleden tijd. Het verbaast me dat iCoyote met een widget komt want hun app was geen technisch hoogstandje in het verleden. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Is die iCoyote gratis voor mensen die al een gewoon abo hebben? Dacht dat het zo was maar vind er niets meer over Normaal gaat dit nog. In de app zelf inloggen met hetzelfde account van uw 'gewoon' abo. Daar moet je dan ergens de optie vinden om coyote te activeren op uw smartphone. Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Thx, vnvd eens proberen. Ging de app installeren maar is 45mb Quote
PJH 21.059 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Ik heb iCoyote idd nog op die manier. Gisteren tijdens de flitsmarathon toch 2 flitsers die waze niet wist. Ondanks reeds drukker verkeer op de E40 en E403. Coyote blijft dus voor mij wel de winnaar voorlopig. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Is die iCoyote gratis voor mensen die al een gewoon abo hebben? Dacht dat het zo was maar vind er niets meer over Idd Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Hier ook gisteren. Een voor mij onbekende flitsauto op de N60 (audi A4 break) die coyote aangaf met 12 bevestigingen. Waze wist nog van niets. Ik ging er mooi aangehangen hebben. Hier dus zeker nog coyote behouden. Want anders koste het me al veel meer dan wat coyote me nu per jaar kost! Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Ondertussen de iCoyote app opnieuw geïnstalleerd, inclusief een maandje gratis abo (wat meer is dan de 23d die me resteren op het Coyote-toestel). Er is inderdaad een optie om je abo van je Coyote-toestel op je iCoyote-app over te dragen. Benieuwd naar de gebruiksvriendelijkheid van de iCoyote-widget icm. Waze (want da's m'n bedoeling). En vermoedelijk dus één toestel minder aan m'n ventilatieroosters! Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Up & running. Al meteen één nadeeltje menen te bespeuren: Als je op de iCoyote-widget klikt om een melding te doen, verschuift 'ie vanzelf een beetje totdat 'ie voldoende ruimte heeft om z'n opties uit te schuiven. Als je daarna terug op de widget klikt om die dicht te klappen, wordt de widget automatisch naar rechtsonder op het scherm herplaatst, recht op de Waze-button om meldingen te doen. Klinkt bijna alsof ze dat opzettelijk gedaan hebben... :-) Iig: je moet die widget dan dus steeds opnieuw verschuiven. Klein werkje, maar 't ware toch beter geweest mocht die z'n plaats onthouden. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Klopt, bij mij doet de widget exact hetzelfde. Nuja, ik ben al blij dat ze überhaupt een widget ontwikkeld hebben. Want als je de rest van de app bekijkt heb ik niet echt vertrouwen in de programmeurs die daar aan het werk zijn. Quote
Jens 14 Geplaatst: 26 april 2015 Geplaatst: 26 april 2015 Ik heb de Waze widget rechts boven geplaatst en dan wordt hij opnieuw correct gepositioneerd na het doen van een melding. Mijn eerste setup voor Waze + Coyote was beiden op zelfde scherm. Maar dat was niet zo overzichtelijk. Dan maar Waze op voorgrond gezet en Coyote zo ingesteld dat hij op voorgrond kwam wanneer er een melding was, daarna kon ik makkelijk terug naar Waze met een druk op de back button. Nu met de widget is het voor mij eigenlijk de ideale setup. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Klopt, bij mij doet de widget exact hetzelfde. Nuja, ik ben al blij dat ze überhaupt een widget ontwikkeld hebben. Want als je de rest van de app bekijkt heb ik niet echt vertrouwen in de programmeurs die daar aan het werk zijn. Up & running. Al meteen één nadeeltje menen te bespeuren: Als je op de iCoyote-widget klikt om een melding te doen, verschuift 'ie vanzelf een beetje totdat 'ie voldoende ruimte heeft om z'n opties uit te schuiven. Als je daarna terug op de widget klikt om die dicht te klappen, wordt de widget automatisch naar rechtsonder op het scherm herplaatst, recht op de Waze-button om meldingen te doen. Klinkt bijna alsof ze dat opzettelijk gedaan hebben... :-) Iig: je moet die widget dan dus steeds opnieuw verschuiven. Klein werkje, maar 't ware toch beter geweest mocht die z'n plaats onthouden. kan je als reactie in de play store melden, hopelijk doen ze daar iets mee Klopt, bij mij doet de widget exact hetzelfde. Nuja, ik ben al blij dat ze überhaupt een widget ontwikkeld hebben. Want als je de rest van de app bekijkt heb ik niet echt vertrouwen in de programmeurs die daar aan het werk zijn. wat ook wel tof zou zijn is dat enkel de ledjes die nodig zijn voor de widget aan te laten, en de rest van je scherm is dan uit/zwart. Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Krijg je nu meldingen van flitsers met Waze als je geen bestemming opgeeft of niet? Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Dus is waze nutteloos tenzij je een bestemming elke keer intikt? Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Klopt, ik krijg ook niets als ik niet aan het navigeren ben Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Kan ook zijn dat er niks te melden was he Quote
Bouver 36 Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 Up & running. Al meteen één nadeeltje menen te bespeuren: Als je op de iCoyote-widget klikt om een melding te doen, verschuift 'ie vanzelf een beetje totdat 'ie voldoende ruimte heeft om z'n opties uit te schuiven. Als je daarna terug op de widget klikt om die dicht te klappen, wordt de widget automatisch naar rechtsonder op het scherm herplaatst, recht op de Waze-button om meldingen te doen. Klinkt bijna alsof ze dat opzettelijk gedaan hebben... :-) Iig: je moet die widget dan dus steeds opnieuw verschuiven. Klein werkje, maar 't ware toch beter geweest mocht die z'n plaats onthouden. Net update 8.1.1. geinstalleerd. Daarin is dat probleem dat de widget naar rechtsonder gaat opgelost. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.