Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dat spel uit de auto gehaald... Was het beu en geen abo niet meer genomen.

Enig idee of dat werkt met coyote in de achtergrond en op de voorgrond waze?

De Coyote app werkt in de achtergrond verder ja. 

Geplaatst:

Trouwens, in Frankrijk ga je er toch minstens 1 keer aanhangen als je overal te snel rijdt. 

Niet akkoord. Tenzij er tijdens de zomermaanden excessief meer gecontroleerd wordt? En dan nog. Als je dat slim doet en je Waze en Coyote goed in de gaten houdt, moet je al wreed raar doen of echt malchance hebben. Ik rijd in F altijd te snel, op de péage-autoroutes meestal 170-175 op teller (en vaak meer dan dat), in zones 110 altijd 135-140, enz. De voorbije 5-6 reizen/trips in F geen één keer pech gehad, tenzij die ene stomme actie waarbij ik met de "Belgische marge" voorbij een vast flitskastje reed en mooi op foto stond (maar boete nooit opgestuurd gekregen).

Geplaatst:

Ik heb dat spel uit de auto gehaald... Was het beu en geen abo niet meer genomen.

Enig idee of dat werkt met coyote in de achtergrond en op de voorgrond waze?

Dat werkt idd verder zoals Fuel zei, alleen vind ik de notificatie die je bovenaan je scherm krijgt te klein om te kunnen lezen wat het juist is...

Geplaatst:

Heb je geen "fast swap" knop o.i.d. op een iPhone? Op 'n recente Android-phone kan je met een snelle dubbeltik op de home-knop (bij mij is dat geen knop maar een "veld" onderaan 't scherm) naar de vorige app swappen. Op die manier swap ik ogenblikkelijk tussen Waze en iCoyote, waardoor je b.v. op de 2 systemen quasi tegelijk een melding kan doen (1. meldingknop Waze, 2. dubbeltap en swap naar Coyote, 3. melding in Coyote (beperkt in tijd), 4. terug naar Waze en daar rustig de melding afwerken).

Geplaatst:

Vandaag gezien dat ik na m'n switch naar iCoyote m'n 2 sterren kwijt ben. :fp: Even mailtje sturen.

Geplaatst:

Waar zie je of je een ster of meerdere hebt?

Geplaatst:

In het instellingen-menu, ergens. Correctie, in menu "Coyote".

2015-07-14%2000_37_18-Clipboard.jpg

Geplaatst:

Niet akkoord. Tenzij er tijdens de zomermaanden excessief meer gecontroleerd wordt? En dan nog. Als je dat slim doet en je Waze en Coyote goed in de gaten houdt, moet je al wreed raar doen of echt malchance hebben. Ik rijd in F altijd te snel, op de péage-autoroutes meestal 170-175 op teller (en vaak meer dan dat), in zones 110 altijd 135-140, enz. De voorbije 5-6 reizen/trips in F geen één keer pech gehad, tenzij die ene stomme actie waarbij ik met de "Belgische marge" voorbij een vast flitskastje reed en mooi op foto stond (maar boete nooit opgestuurd gekregen).

Probleem is dat ze zijn begonnen met flitsen vanuit rijdende auto's.

Geplaatst:

Vraag me af hoe dat (legaal) in zijn werk gaat. Want als men hier stilstaand wil gaan flitsen moeten ze de radar eerst uitlijnen met behulp van paaltjes en weet ik wat allemaal, zodoende lijkt het me raar dat het dan ineens vanuit een bewegend voertuig kan of vooral mag.

Geplaatst:

Ben in frankrijk al tegen gehouden met hun speedgun. Niks van bewijs... En ik had ze gezien ook, maar het was al te laat.

Geplaatst:

Trouwens, in Frankrijk ga je er toch minstens 1 keer aanhangen als je overal te snel rijdt. 

:(

Ofwel Challenge accepted :D

Vind ik niet leuk...

Geplaatst:

@@gTa

dit dus.

Geplaatst:

In mei naar Dijon gereden (en terug :D). Ook geflitst geweest ondanks Waze + Coyote. Zou niet weten waar, heb er niks van gemerkt. Andere mensen die ik ken die recentelijk door Fr. zijn gereden idem.

Geplaatst:

Laatste keer in FR stonden ze met een lasergun op een brug over de autostrade, ik had het niet gezien maar mijn vriendin wel. Volgende parking stonden een pak politie en gesnapten...

Geplaatst:

Laatste keer in FR stonden ze met een lasergun op een brug over de autostrade, ik had het niet gezien maar mijn vriendin wel. Volgende parking stonden een pak politie en gesnapten...

Ik kwam over een helling en zag ze staan. Direct gas los. Kerels achter mij toen ik passeerde. Dacht dat ze wel wat snelheid gingen hebben, maar gezien de afstand en dat ik hun onmiddellijk zag, dacht ik niet dat ze mij aan 126 gingen hebben (begrensd op 126). 126 voor correctie was het... Zo een ding moet dus redelijk ver meten.

Geplaatst:

Ik kwam over een helling en zag ze staan. Direct gas los. Kerels achter mij toen ik passeerde. Dacht dat ze wel wat snelheid gingen hebben, maar gezien de afstand en dat ik hun onmiddellijk zag, dacht ik niet dat ze mij aan 126 gingen hebben (begrensd op 126). 126 voor correctie was het... Zo een ding moet dus redelijk ver meten.

Die camion van u gaat ook nogal vooruit :D

Geplaatst:

Ben ze al tegengekomen, 1 week terug nog net na Arras. Al denk ik niet dat ze toen ah flitsen waren, want ze reden vlot mee mrt wisselende snelheid en continu van vak veranderend.

Zoals gezezgd: als je oplettend rijdt, haal je ze er zo uit. Zeker op de "lege" lange stukken peage-autoroute.

Geplaatst:

Zoals gezezgd: als je oplettend rijdt, haal je ze er zo uit. Zeker op de "lege" lange stukken peage-autoroute.

@@ir_fuel

Dit dus.

Misschien rijden die vrienden van jou onoplettend hard door?

Heb er zelf voorbije 5 maand al 7 trips F van minstens 700km op zitten (enkele passagierend), regelmatig rozzers gezien of flitspikkels of anonieme of ambushes, maar oplettendheid en Waze/Coyote helpen enorm.

Ik wil maar zeggen : de stelling "als je in F overal te hard rijdt ga je er minstens een keer aan hangen" is zo'n ongenuanceerde stelling waar de ir_fuels van deze wereld normaal op in zouden pikken om te nuanceren dat dat niet gegatandeerd zo is :-)

Geplaatst:

Die camion van u gaat ook nogal vooruit :D

Mijne camion hier thuis loopt 128 :D Maar dees was met een camionette. Wel al 125 gehaald met vrachtwagen, zowel gewone als oplegger. Altijd wat schrik van in Frankrijk, ze lachen daar blijkbaar niet mee. Ook staan sommige flitspalen wel op scherp. Die in Lille op de A1 (denk toch dat dat al A1 Is) richting Parijs aan 110 maar dat ook vrachtwagens meet, flitst al als ik met de vrachtwagen 91 rij... Wel nog niks van ontvangen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Valt ook te zien waar je rijdt he. Zo "leeg" zijn die lange stukken autoroute de soleil toch niet in de zomer.

Geplaatst:

Ik wil maar zeggen : de stelling "als je in F overal te hard rijdt ga je er minstens een keer aan hangen" is zo'n ongenuanceerde stelling waar de ir_fuels van deze wereld normaal op in zouden pikken om te nuanceren dat dat niet gegatandeerd zo is :-)

"Naar het zuiden en terug"

Zo beter? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren toch enkele probleempjes geladen ICoyote. Ik reed van Turnhout richting Antwerpen op de E34 en kreeg nog een melding voor een controle aan 50. Volgens mij nog van de werken.

Ook gemerkt dat er op sommige wegen ik Lommel en Nederland de verkeerde snelheid wordt weergegeven. 70 ipv 120 of 80 ipv 70. Of heel de tijd getuut omdat het op de snelweg naar 30 springt. Ik moet die app nog eens goed bekijken.

Geplaatst:

Mijne camion hier thuis loopt 128 :D Maar dees was met een camionette. Wel al 125 gehaald met vrachtwagen, zowel gewone als oplegger. Altijd wat schrik van in Frankrijk, ze lachen daar blijkbaar niet mee. Ook staan sommige flitspalen wel op scherp. Die in Lille op de A1 (denk toch dat dat al A1 Is) richting Parijs aan 110 maar dat ook vrachtwagens meet, flitst al als ik met de vrachtwagen 91 rij... Wel nog niks van ontvangen.

Ik heb zo vorige zomer eentje gehad met de caravan...

Is aanzien als camion en dus boete voor 126 - correctie waar 90 mag! Gewoon betaald omdat ik in discussie verlies want ik mocht effectief maar 90 met mijn combinatie...

Geplaatst:

"Naar het zuiden en terug"

Zo beter? :D

Ik neem helaas de proef niet op de som...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in