Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Algemeen gezien: klopt het dat je op de widget geen aanduiding hebt van trajectcontrole? Er wordt wel gemeld dat het trajectcontrole is (ander icoon) maar de begeleiding op dat stuk, met effectieve gemiddelde snelheid en adviessnelheid om het maximumgemiddelde niet te overschrijden, wordt niet getoond? (even swappen naar iCoyote is een kleintje, I know)

Geplaatst:

Sinds kort beschik ik over de icoyote op iphone.

Wel vervelend is dat hij in de auto de meldingen altijd via de bluetooth wil afspelen. Ik hoor die meldingen niet wanneer ik bv naar de radio luister.

Je kan dit wel uitzetten, maar moet dit iedere keer opnieuw doen. Voor vele korte ritten is dit vervelend. Is er een manier om de bluetooth in icoyote uit te zetten?

Geplaatst:

Vandaag op de radio gehoord dat je nu gratis de Coyote app krijgt bij een Mobistar abonnement. Interessant! Helaas nog 11 maanden op mijn Coyote app staan.

Geplaatst:

Wel vervelend is dat hij in de auto de meldingen altijd via de bluetooth wil afspelen. Ik hoor die meldingen niet wanneer ik bv naar de radio luister.

Je kan dit wel uitzetten, maar moet dit iedere keer opnieuw doen. Voor vele korte ritten is dit vervelend. Is er een manier om de bluetooth in icoyote uit te zetten?

Volgens mij is dat niet mogelijk (net eens door de instellingen gebladerd). Helaas ook niet via de instellingen van je toestel.

Geplaatst:

Ik kan kiezen welke audiobron hij neemt. Dat van systeemgeluiden of mediageluiden. Maar ik heb wel Android
Geplaatst:

Vandaag op de radio gehoord dat je nu gratis de Coyote app krijgt bij een Mobistar abonnement. Interessant! Helaas nog 11 maanden op mijn Coyote app staan.

Nog een hoop mensen erbij die alleen vertrouwen op het systeem en zelf nooit iets melden. :(
Geplaatst:

Bon. Mijn abonnement is vervallen. 

De trajectcontrole-functionaliteit werkt niet meer. En ik weet echt niet of ik nog wil verlengen. 

Geplaatst:

Idem bij mij. Ding gisteren in m'n handschoenkastje gesmeten.

Tip: een nieuw iCoyote-abo nemen = gratis 1 maand abo. Kan je ff testen of je met de widget bovenop Waze content bent.

Geplaatst:

Tip: een nieuw iCoyote-abo nemen = gratis 1 maand abo. Kan je ff testen of je met de widget bovenop Waze content bent.

Hoe zet je trouwens de widget op waze? Is het vanuit waze of vanuit icoyote? Ik vind het niet terug.

Geplaatst:

Dank voor de quote! :D

Geplaatst:

Vandaag, E42, 105 verkenners in dezelfde richting. Flitser rechts achter de vangrail. Noppes op de Coyote. Op Waze gemeld en al 11 keer "thanks".

Ik snap er niks meer van.

Geplaatst:

2015-05-12%2000_18_26-Nu%20krijgt%20u%20

Zo, dat komt mooi op tijd.

Ga ik inderdaad voor. Prikje.

Edit: promo niet te vinden, noch in app, noch op website? :-/

Geplaatst:

Vandaag, E42, 105 verkenners in dezelfde richting. Flitser rechts achter de vangrail. Noppes op de Coyote. Op Waze gemeld en al 11 keer "thanks".

Ik snap er niks meer van.

Het begint pijnlijk duidelijk te worden dat er geen 'goed' systeem is.

De integratie van Coyote - zoals in Renaultjes en zo - zorgt enkel voor meer gebruikers, maar helaas niet voor meer actieve, denk ik.

Misschien zitten er wel tussen die dat afduwen om die hardrijdende klootzakken een lesje te leren!

Geplaatst:

Ik heb een windows fohn.

No widgets for Duvelmans. :(

Geplaatst:

Waar heb je dat gevonden?

Geplaatst:

Hier is abo ook verlopen van de coyote en ga ook niet verlengen. Ding werkt ook voor geen meter meer om snel een gps fix te krijgen en snelheid zit er soms serieus naast.

Ik ga wazen vanaf nu...

Geplaatst:

Bij inschrijving:

n6GsyOi.jpg

Geplaatst:

Ik blijf fan van de Coyote.

Heeft zaterdag mijn rijbewijs nog gered.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik blijf fan van de Coyote.

Heeft zaterdag mijn rijbewijs nog gered.

1 keer pech hebben is genoeg, Fernando.

Vriendelijke groeten van een ervaringsdeskundige.

Geplaatst:

Bij inschrijving:

n6GsyOi.jpg

Gekeken, was vannacht nog niet. Sebiet nemen, zie.
Geplaatst:

Denk ook dat, nu dat dat bij mobistar gewoon gegeven wordt, mensen dat gaan installeren en zeggen dat er ene in hun straat sta zodat er daardoor rustig gereden wordt aan hun huiseke... .

Geplaatst:

Eergisteren nog eens over een paar uur rijden kunnen testen.

Wegenwerken, grote lidar flitsbak: Coyote zei niks ( met 100+ verkenners in mijn rijrichting!!! ), Waze wel.

Wat verder, E429 stonden ze te flitsen voor een tunnel, rechts achter de vangrail. Waze noppes, Coyote gaf hem aan.

1-1 dus :)

Geplaatst:

Ik heb een jaar iCoyote-abo genomen. Zo heb ik nog beide systemen ter beschikking, maar kan dat vreselijke kaske buiten (enkel smartphone nog).

Geplaatst:

Ik heb liever dat kaske (niet met touchscreen).

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in