DenDuvel 4.683 Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Ik heb een jaar iCoyote-abo genomen. Zo heb ik nog beide systemen ter beschikking, maar kan dat vreselijke kaske buiten (enkel smartphone nog). Promo kunnen pakken? Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Yep. 30 EUR voor een jaar abo. Kan je voor de bespaarde 114 euroots wat forummers inviteren voor een drink. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Heb zelfs geen 30 EUR betaald. Site van Coyote laat niet toe om niet-BTW-plichtig aan te duiden, dus ik betaal gewoon netto. Belgium 2 Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Wegenwerken, grote lidar flitsbak: Coyote zei niks ( met 100+ verkenners in mijn rijrichting!!! ), Waze wel. En gisteren identiek dezelfde flitsbak aan de werken op de R0. Coyote loeien, Waze zei niks. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Kan alleen maar besluiten dat er veel 'gebruikers' zijn en weinig "deelnemers" op beide systemen. Waze heb ik amper lokaal weten melden. Meestal rij ik altijd in dezelfde politiezone en die auto begin ik al redelijk te herkennen en de flitsplaatsen zijn ook redelijk bekend op mijn route. Heb zelf al een aantal keer gemeld, maar zelden een melding gezien. Op snelwegen uiteraard wel. Feit is, zo'n flitsbak/auto moet eerst opgemerkt worden voor hij gemeld kan worden... Daar wringt het schoentje volgens mij. Mijn schoonvader en mijn madam zien zo'n flitswagen ook nooit staan bvb. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Is die promo nog beschikbaar?Nee, da's maar 48h geldig. Maar normaal doen ze om de 2 maand wel eens zo'n promo. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Kan alleen maar besluiten dat er veel 'gebruikers' zijn en weinig "deelnemers" op beide systemen. Waze heb ik amper lokaal weten melden. Meestal rij ik altijd in dezelfde politiezone en die auto begin ik al redelijk te herkennen en de flitsplaatsen zijn ook redelijk bekend op mijn route. Heb zelf al een aantal keer gemeld, maar zelden een melding gezien. Op snelwegen uiteraard wel. Feit is, zo'n flitsbak/auto moet eerst opgemerkt worden voor hij gemeld kan worden... Daar wringt het schoentje volgens mij. Mijn schoonvader en mijn madam zien zo'n flitswagen ook nooit staan bvb. Klopt, en sinds ik die 'widget' gebruik vraagt hij ook niet meer om meldingen te bevestigen, wat ik wel jammer vind. Quote
DDke 8.703 Geplaatst: 26 mei 2015 Auteur Geplaatst: 26 mei 2015 Toch weer top support gehad bij Coyote. Heb weer een Coyote waarvan de batterij is opgezwollen. Gisteren mailtje gestuurd, mag vandaag in de Media Markt al een nieuwe gaan halen. Quote
Lefty 19.533 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Nee, da's maar 48h geldig. Maar normaal doen ze om de 2 maand wel eens zo'n promo. Heb dan maar 50 EUR gedokt. Blijft een noodzakelijke combo met Waze. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Moest ik zoveel kilometers doen als de meeste hier. Ik zou ook voor de combinatie kiezen. 2 weten meer dan 1. Als ik geflitst word, is het meestal door niet aandachtig te zijn. (geen cc en dan ga je op gevoel soms sneller rijden) Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Ik heb een jaar iCoyote-abo genomen. Zo heb ik nog beide systemen ter beschikking, maar kan dat vreselijke kaske buiten (enkel smartphone nog). En je kan het ongestoord in Duitsland gebruiken, terwijl dat kaske eigenlijk de koffer in moet. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Toch weer top support gehad bij Coyote. Heb weer een Coyote waarvan de batterij is opgezwollen. Gisteren mailtje gestuurd, mag vandaag in de Media Markt al een nieuwe gaan halen. Als mijn iPhone kapot is kan ik ook gewoon naar de Media Markt om een andere te gaan halen hoor Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Maandag zag ik in berlijn in de auto motor und sport reclame voor coyote. "Al 1 miljoen gebruikers in duitsland". Duitsland legale versie? Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Zou me verwonderen want deed niets als ik er vorige maand was Quote
Lefty 19.533 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Iemand ook last van de widget qua sound? Soms krijg ik wel meldingen, maar enkel geluidloos, hoewel alles op staat en Waze wél audio meldingen geeft. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Iemand ook last van de widget qua sound? Soms krijg ik wel meldingen, maar enkel geluidloos, hoewel alles op staat en Waze wél audio meldingen geeft.Werkt perfect hier. Geen audio problemen in combinate met waze. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Maandag zag ik in berlijn in de auto motor und sport reclame voor coyote. "Al 1 miljoen gebruikers in duitsland". Duitsland legale versie? Coyote zegt legaal, ADAC zegt discutabel, polizei zegt illegaal. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 1 juni 2015 Geplaatst: 1 juni 2015 Is dat bewust of met opzet dat Coyote halverwege de trajectcontrole Wetteren - Erpe-Mere (in beide richtingen) afbreekt en weer opstart een km'tje verder? Is de derde keer dat ik er passeer sinds ik iCoyote heb. M'n gewone Coyote deed dat niet, die bleef mooi gans 't stuk "bewaken". Maar iCoyote breekt dus af: ca. op 2/3e van 't stuk trajectcontrole (richting Brussel) en ca. 1 km voor het einde van het stuk herbegint 'ie weer, waarbij 'ie vreemd genoeg wél het 'reeds gereden stuk' correct weergeeft en dus blijkbaar wél weet hoe lang het stuk trajectcontrole in z'n geheel is. Maar: de gemiddelde snelheid is enkel van het laatste stukje, niet van het hele traject dat je aflegde. na ca. 1 km van 't stuk (richting Gent) en ongeveer op de helft of zelfs daar al voorbij herbegint 'ie weer; ook hier: gemiddelde snelheid is enkel van het laatste stuk na 't herbeginnen, niet van de ganse afgelegde trajectcontrole (al weet 'ie ook hier wel duidelijk dat je al zoveel km van de zoveel aflegde Jullie ook al gemerkt? Quote
Cash 140 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Hoe zit dat eigenlijk als je al een Coyote toestel en abo hebt en je wil toch ook iCoyote op Android gebruiken?Kun je dat abo linken aan elkaar?In de opties van iCoyote zie ik staan 'het abo van mijn toestel gebruiken' . Maar kan ik dan mijn toestel zelf ook nog altijd gebruiken, of wordt dat afgesloten dan. Is er iemand die het weet? Ik kan geen info erover vinden bij Coyote zelf. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Ik heb dat ook gedaan voor de resterende ca. 1 maand abo die nog op m'n Coyote-bakje zat. Kwam gewoon in iCoyote bij de 1 maand gratis abo die je krijgt bij activatie van de app. Ik vermoed dat dat echter een overdracht van je abo is, ja: geen abo meer op bakje. Maar ben niet zeker. Ik heb dat ding met graagte uit m'n auto gekeild. Kutding. Quote
Cash 140 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Ok thx voor info.Dan ga ik het er maar niet op wagen, ik heb nog altijd 1 van de eerste coyote's zonder lampjes en digitaal scherm enzo.Gewoon de basics, tutten voor een flitser, dat bakje wil ik nog behouden. Quote
Lefty 19.533 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Hoeveel marge rekent men ook al weer in B? Ik dacht 6kmh onder de 100kmh en 6% vanaf 100kmh? Zijn er mensen die effectief de trajectcontrole afrijden aan GPS 120 + 5.99%? Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Stond hier al eens, viaduct van Gentbrugge zelf al aan 91 en 92 paar keer gedaan, geen probleem (maat heeft al sneller gereden, maar ben het nu wel vergeten.). E40 aan 124 ook geen probleem. Hier wel al op het forum vernomen dat als je aan 120 een volvo ziet, je er beter achter blijft. En het is idd 6% of 6 per uur en ze nemen het hoogste, dus vanaf 100 per uur is het in procent. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.