gTa 28.069 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 Niet. De "moto-modus" laat ook toe dat je niet antwoordt op meldingen van anderen. Tenzij je je smartphone zichtbaar op je stuur bevestigt in een houder ofzo. Maar als ik zie hoe vaak ik met m'n phone "bezig" ben tijdens 't rijden met de auto ... ik wil dat ECHT niet doen tijdens 't motorrijden want dan kan je je echt geen whoopsy-momenten veroorloven. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 Het handige aan icoyote vind ik vooral dat je meteen alles kan zien voor de volgende 40-50km op de autostrade. Afgezien van de widget uiteraard. Inderdaad, dat is best handig. Had ik eerder nog niet gezien, maar de nieuwe grote toestellen van coyote hebben die functie misschien ook? Ik heb enkel beperkte ervaring met het simpele, kleine kastje. Let op de snelheid...Full Speed Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 De "nieuwe coyote" met touchscreen had dat ook, ja. 1 Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 de "grootste crap Coyote ooit" met touchscreen, bedoel je? Het is echt bergaf beginnen gaan met dat bedrijf het ogenblik dat ze dat op de markt hebben gegooid. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 Die, ja. Ik heb 't lang volgehouden en zo af en toe werkte die dagen/weken echt perfect. Elke touch werd perfect geregistreerd. En dan plots was 't weer om zeep voor enkele dagen/weken. Maar wél (bij stilstand) perféct elke touch in 't menu registreren, hé! Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 11 juli 2015 Geplaatst: 11 juli 2015 Ik heb het een jaar volgehouden, en X software updates. Toen heb ik het opgegeven en heb me terug een gewone gekocht met kleurenscherm en 3 knoppen. Wat een utter crap. Vraag me af hoeveel % van de meldingen vals is door dat brol-apparaat (hoeveel keer ik een flitser in tegengestelde richting heb gemeld zonder dat ik ook maar ergens was aangeweest... ik weet het niet exact, maar het gebeurde echt regelmatig), en hoeveel keer iemand niet kon melden (als een malloot op dat scherm rammen en er gebeurde niks). Het enige goeie dat ik er over kan zeggen is dat de stemherkenning wel een gemak is om meldingen te bevestigen. Dat, gekoppeld aan het feit dat een hele hoop mensen blijkbaar geen meldingen kan doorgeven die meetellen (je moet minstens 1 ster hebben zeker).... echt ... Deze voormiddag in Verviers aan de werken stond er weer zo een lidar ding. Niet echt iets waar je naast kan kijken. Je denkt toch niet dat Coyote mij dat gemeld heeft? Nochtans gigantisch veel verkeer daar en het was niet om 6h 's morgens dat ik daar passeerde, eerder rond 10:30. Dus of niemand drukt nog op de knop, of die meldingen worden gewoon niet doorgegeven. Iig ik snap het niet. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Vandaag had ik ook een vaste flitspaal die blijkbaar niet geregistreerd was, en het was zeker geen nieuwe flitspaal. Echt raar dat die niet in de databank zat. Anderzijds lijken de meldingen toch goed door te komen, heb er al twee gehad van een mobiele flitser en diverse van voertuigen in panne. Maar soit, we zijn pas twee dagen ver hé Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Ik heb nu een jaar icoyote en heb nog steeds geen ster Geen enkele melding wordt dus geregistreerd. Idem voor vrienden die het ook hebben... Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Maar allez, dat kán toch gewoon niet Wa nen brol "De community maakt of kraakt het systeem." Right! Quote
PJH 21.059 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Ik heb nog nooit kunnen melden...heb hem al +5 jaar Quote
Bouver 36 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Hier ook iCoyote sinds een jaar en nog geen ster. Vroeger had ik 2 sterren maar omdat ik van smartphone veranderd ben zijn ze verdwenen. Voor die programmeurs is het daar blijkbaar zeer ingewikkeld om die sterren over te zetten Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Dat is niet wat het zijn moet neen. Dus als ik het goed begrijp is mijn input momenteel nutteloos? Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Dat is niet wat het zijn moet neen. Dus als ik het goed begrijp is mijn input momenteel nutteloos? Idd. En de kans is groot dat dat nog een hele tijd zo zal zijn. Systeem trekt echt op geen kloten meer. Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Ooit 's via Facebook vraag gesteld hierover: Wanneer wordt er terug aandacht geschonken aan de software/gebruik/community ipv de verkoop? Sorry, maar ik rijd nu al bijna 6 maand met de Coyote S en nog steeds geen ster gekregen. Ik bevestig nochtans en meld nochtans correct. Het is niet meer te vergelijken met de V1, werkte super. Had ik op termijn 2 sterren. Als niemand nog sterren krijgt en iedereen vervangt zijn Coyote is het fini. Komaan Coyote, vooraleer Waze jullie voorbijsteekt. Zo veraf is het niet meer. 25 maart 13:02 Beste, Het sterren-systeem is wat verandert : Nu dat we een grotere community hebben moeten we het ook moeilijker maken om deze sterren te hebben. Het verandert nu niets in het info die U geeft en die u krijgt. Met vriendelijke groeten, Alexandre Coyote Team Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Ik snap zijn laatste zin nog altijd niet. Het verandert alles in de info die ik geef, want die info gaat verloren. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Het probleem is dat je op die manier nieuwe gebruikers niet aanspoort het systeem correct te gebruiken. Op termijn bloedt je product dus dood. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 12 juli 2015 Geplaatst: 12 juli 2015 Ik interpreteer die zin als "of je sterren hebt of niet, verandert niets aan de info die je (aan de community) geeft of (van de community) krijgt". Of nog: ook sterlozen kunnen meldingen doen? Quote
ICM 24.967 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Het probleem is dat ze geen native Nederlands spreken en hun boodschap niet kunnen overbrengen. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Heb van m'n schoonmoeder een coyote gekregen, zo eentje met klein kleurenscherm zonder touch, dus met 3 knoppen, zijn die iets waard? Komt nieuw uit de krefel. Vroeger goede ervaringen gehad met de icoyote. Quote
Naish 9.589 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 @@ir_fuel hoe combineer jij icoyote en waze op je iPhone? Ik ga hier icoyote installeren deze week en mijn gratis maand gebruiken voor de reis naar Spanje en terug. Indien content pak ik dan een abonnement. Maar vraag me af hoe je combineert. Zo'n widget is natuurlijk super, maar voor iPhone niet beschikbaar Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Trouwens, in Frankrijk ga je er toch minstens 1 keer aanhangen als je overal te snel rijdt. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Heb van m'n schoonmoeder een coyote gekregen, zo eentje met klein kleurenscherm zonder touch, dus met 3 knoppen, zijn die iets waard? Komt nieuw uit de krefel. Vroeger goede ervaringen gehad met de icoyote. Dat zijn al bij al nog de betere toestellen naar wat ik overal lees, dus ja dat is iets waard Met de nieuwere touch toestellen zouden redelijk veel problemen zijn, hier op het forum zijn ook meerdere mensen niet echt te spreken over die dingen. Punt is wel, al is dat uiteraard relatief, dat je dan met een duur abo zit. 144 euro voor een jaar is niet niks, toch wanneer je gaat vergelijken met een iCoyote abo dat je regelmatig in promo kan aanschaffen voor 29,98 euro. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Vandaag had ik ook een vaste flitspaal die blijkbaar niet geregistreerd was, en het was zeker geen nieuwe flitspaal. Echt raar dat die niet in de databank zat. Hier moet ik even op terug komen. Vandaag weer zo'n gevalletje gehad, maar blijkbaar worden die niet aangegeven indien ze enkel in de andere richting werken. Misschien ergens logisch, al vind ik van niet. Ik kan me inbeelden dat het verschieten is wanneer je vlot aangereden komt en ineens een flitspaal opmerkt. Andere kant van de baan of niet, er zijn er genoeg die beide rijvakken controleren. Quote
Naish 9.589 Geplaatst: 13 juli 2015 Geplaatst: 13 juli 2015 Niet. Ik heb een gewone Coyote. Ik heb dat spel uit de auto gehaald... Was het beu en geen abo niet meer genomen. Enig idee of dat werkt met coyote in de achtergrond en op de voorgrond waze? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.