Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zo vorige zomer eentje gehad met de caravan...

Is aanzien als camion en dus boete voor 126 - correctie waar 90 mag! Gewoon betaald omdat ik in discussie verlies want ik mocht effectief maar 90 met mijn combinatie...

Er zijn zelfs stukken waar je maar 70 mag met caravan en 90 met vrachtwagen. Lijkt mij wel gevaarlijk eigenlijk. De gemiddelde Hollander zou u nog inhalen om dan vol op de rem te gaan staan.

Geplaatst:

Topgears-gewijs die sleurhut rammen!  :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb zo vorige zomer eentje gehad met de caravan...

Is aanzien als camion en dus boete voor 126 - correctie waar 90 mag! Gewoon betaald omdat ik in discussie verlies want ik mocht effectief maar 90 met mijn combinatie...

Dat was met de Jetta zeker?

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Trouwens, in Frankrijk ga je er toch minstens 1 keer aanhangen als je overal te snel rijdt. 

Niet akkoord. Tenzij er tijdens de zomermaanden excessief meer gecontroleerd wordt? En dan nog. Als je dat slim doet en je Waze en Coyote goed in de gaten houdt, moet je al wreed raar doen of echt malchance hebben. Ik rijd in F altijd te snel, op de péage-autoroutes meestal 170-175 op teller (en vaak meer dan dat), in zones 110 altijd 135-140, enz. De voorbije 5-6 reizen/trips in F geen één keer pech gehad, tenzij die ene stomme actie waarbij ik met de "Belgische marge" voorbij een vast flitskastje reed en mooi op foto stond (maar boete nooit opgestuurd gekregen).

Iedere keer in FR prijs, en ik let nochtans heel goed op.

Volgende week moet ik een heel eind door FR, ik zal voor de zekerheid al maar contanten meenemen :D

Geplaatst:

3x 90euro, wel makkelijk als je het vooraf al weet :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe rijde gullie daar? :-D

Geplaatst:

Gisteren toch enkele probleempjes geladen ICoyote. Ik reed van Turnhout richting Antwerpen op de E34 en kreeg nog een melding voor een controle aan 50. Volgens mij nog van de werken.

Ook gemerkt dat er op sommige wegen ik Lommel en Nederland de verkeerde snelheid wordt weergegeven. 70 ipv 120 of 80 ipv 70. Of heel de tijd getuut omdat het op de snelweg naar 30 springt. Ik moet die app nog eens goed bekijken.

als de snelheid niet klopt en je rijdt niet over een andere baan of de gps denkt toch niet dat je op een andere baan zit kan je (bij de smartphone app) op de snelheid klikken en kan je zo doorgegeven welke de juiste snelheid op die weg moet zijn.

Geplaatst:

De voorbije dagen deed de iCoyote app een beetje raar. Ik kreeg een melding van updates en ik heb vervolgens op ok geduwd.

Daarmee versprong het scherm en bleek mijn download van snelheidslimieten in BE weg te zijn. Ik dacht "ok, daarvoor is misschien de update" en wou het bestand wederom installeren. Dat ging echter niet en keer op keer kreeg ik een foutmelding. Gisteren zag ik plots terug een snelheidslimiet op het scherm en toen ik ging kijken naar mijn downloads bleek die ineens terug geinstalleerd. Moet toch een bug ofzo geweest zijn. Nog iemand probs gehad?

Geplaatst:

Probleem is dat ze zijn begonnen met flitsen vanuit rijdende auto's.

Yup, ik ben zo eentje tegen gekomen, gelukkig werd die voor mij geflitst en had ik het op tijd door!

Geplaatst:

Ik reed 14 dagen terug naar de cote d'azur en op de A6 (autoroute du soleil) plots op de digitale pancarte over de snelweg mijn nr plaat erop met daarbij TROP VITE.

Reed toen op cc aan 137, denk ik toch, meestal zo gereden.

Zal het ook wel aan mijne rekker hebben zeker?

Geplaatst:

Ik reed 14 dagen terug naar de cote d'azur en op de A6 (autoroute du soleil) plots op de digitale pancarte over de snelweg mijn nr plaat erop met daarbij TROP VITE.

Reed toen op cc aan 137, denk ik toch, meestal zo gereden.

Zal het ook wel aan mijne rekker hebben zeker?

Heb dat al een paar keer gehad. Volgens mij zijn dat gewoon de gasten van het verkeercentrum die dat op de monitoren laten verschijnen omdat ze niets beters te doen hebben ...

Geplaatst:

Ook al gehad. Ik denk dat dat nummerplaatherkenning is met een (niet-geijkte) snelheidsmeting, vast. Best schrikken.

Geplaatst:

Ook al gehad vorig jaar. Is verschieten, maar is geen boete. Gewoon waarschuwing.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is inderdaad gewoon een waarschuwing, was enkele jaren trg in het nieuws dacht ik toen ze het systeem zijn beginnen gebruiken. Is dus een beetje zoals die loze smiley borden met je rijdt te snel melding. Let ook niemand nog op.

Geplaatst:

Is inderdaad gewoon een waarschuwing, was enkele jaren trg in het nieuws dacht ik toen ze het systeem zijn beginnen gebruiken. Is dus een beetje zoals die loze smiley borden met je rijdt te snel melding. Let ook niemand nog op.

Highscores rijden :up:

• Vind ik leuk 2
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Als ik m'n smartphone (Android 5.1) via Bluetooth verbind met m'n intercomsysteem van m'n motorhelm, dan hoor ik de auditieve waarschuwingen van de iCoyote app niet. Al de rest hoor ik wel (alle geluiden van de Waze app, muziek, telefoongesprekken, binnenkomende berichten, enz.). Alleen komt (het grootste deel van) het geluid van iCoyote nooit door. Ik kan via instellingen wel het geluidsniveau testen en bevestigen (dat hoor ik dus in m'n helm), maar ééns en route hoor ik niks.

Iemand die daar ook mee worstelt? Ideeën? Oplossingen?

Geplaatst:

Mijn excuses als het hier reeds ergens zou staan, maar ik heb weinig zin om 27 pagina's af te speuren.

Hoe gaat de omschakeling van iCoyote van Android naar iOS in zijn werk?

Dien in contact op te nemen met Coyote?

EDIT: ik moet beter kijken alvorens vragen te stellen  ^_^

w4vfm.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik m'n smartphone (Android 5.1) via Bluetooth verbind met m'n intercomsysteem van m'n motorhelm, dan hoor ik de auditieve waarschuwingen van de iCoyote app niet. Al de rest hoor ik wel (alle geluiden van de Waze app, muziek, telefoongesprekken, binnenkomende berichten, enz.). Alleen komt (het grootste deel van) het geluid van iCoyote nooit door. Ik kan via instellingen wel het geluidsniveau testen en bevestigen (dat hoor ik dus in m'n helm), maar ééns en route hoor ik niks.

Iemand die daar ook mee worstelt? Ideeën? Oplossingen?

@@wooter ?

Geplaatst:

Enige wat ik kan bedenken is dat de app bijvoorbeeld staat ingesteld om via de speaker aankondigingen te doen. Ik weet dat dat bij Waze op iPhone een optie is.

Geplaatst:

Mijn excuses als het hier reeds ergens zou staan, maar ik heb weinig zin om 27 pagina's af te speuren.

Hoe gaat de omschakeling van iCoyote van Android naar iOS in zijn werk?

Dien in contact op te nemen met Coyote?

EDIT: ik moet beter kijken alvorens vragen te stellen  ^_^

w4vfm.jpg

Daarnet de app op m'n iPhone gedownload en ik heb evenzeer die maand gratis erbij gekregen die normaal gezien bij een eerste installatie hoort. Een leuke extra moet ik zeggen  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Enige wat ik kan bedenken is dat de app bijvoorbeeld staat ingesteld om via de speaker aankondigingen te doen. Ik weet dat dat bij Waze op iPhone een optie is.

Jackpot! Merci. 't Stomme is dat de toggle in settings blijkbaar niet helemaal correct reageert als de app geen bluetooth-set detecteert. Heb 't pas in orde gekregen als phone en sena al gekoppeld waren. Krijg nu mooi de biepjes in m'n oren (wel luid, amai, maar mag ook, 't is geldspaarderij en rozevodbescherming).
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben nog niet lang genoeg een gebruiker om echt te kunnen vergelijken, maar ik vind dat er recent echt wel een hoop (i)Coyote gebruikers zijn. Daarstraks had ik 80 verkenners binnen een straal van 1 km en dat op een stuk autosnelweg dat niet zo enorm "druk" is (E313 Lummen - Hasselt) en op een uur dat er van echte spits lang geen sprake meer is.

ee9187b33d05bb7e1d8e9fb283da7b86.jpg

Dat zijn aantallen die ik 2-3 jaar geleden niet zag wanneer ik mee reed met iemand die een Coyote had. Zou het komen door het feit dat iCoyote echt wel zeer betaalbaar is en dat Mobistar het zelfs gratis geeft bij een heel deel abo's?

Geplaatst:

Met verkenners alleen ben je niets, je moet actieve gebruikers hebben ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in