Daann 4.438 Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Ik ben nog niet lang genoeg een gebruiker om echt te kunnen vergelijken, maar ik vind dat er recent echt wel een hoop (i)Coyote gebruikers zijn. Daarstraks had ik 80 verkenners binnen een straal van 1 km en dat op een stuk autosnelweg dat niet zo enorm "druk" is (E313 Lummen - Hasselt) en op een uur dat er van echte spits lang geen sprake meer is. Dat zijn aantallen die ik 2-3 jaar geleden niet zag wanneer ik mee reed met iemand die een Coyote had. Zou het komen door het feit dat iCoyote echt wel zeer betaalbaar is en dat Mobistar het zelfs gratis geeft bij een heel deel abo's? En het werkte (imo) nochtans veel beter in de beginjaren toen er nog een pak minder gebruikers/verkenners waren Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Met verkenners alleen ben je niets, je moet actieve gebruikers hebben Klopt, maar als je aantal verkenners groter is dan is de kans op actieve gebruikers uiteraard ook groter. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 En het werkte (imo) nochtans veel beter in de beginjaren toen er nog een pak minder gebruikers/verkenners waren Zou kunnen. Zeker bij de gebruikers die het gratis hebben zullen er genoeg zijn die dat enkel opzetten voor de flitspalen en bij wijze van spreken 4x voorbij een flitswagen rijden zonder iets op te merken. Quote
Ritsuke 6.255 Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Klopt, maar als je aantal verkenners groter is dan is de kans op actieve gebruikers uiteraard ook groter. Tenzij ze allemaal maar 0 sterren hebben en hun meldingen dus niets waard zijn... Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 Ik ben al jaren Coyote-gebruiker en ben sinds de overstap naar iCoyote al m'n sterren kwijt. Ik meld dus ook niet meer, fuck it. Maar ik laat de app wel lopen, vooral voor de vaste flitsers en trajectcontrole. En heeeel veeeel geparkeerde auto's op de pechstrook. Quote
Liquid Li0n 981 Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Ik heb altijd de app al gebruikt en heb nog nooit sterren gehad, dat interesseert me ook niet, zoals ik maar kan melden en/of bevestigen, daar draait het om Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Ja maar dat werkt net niet als je geen sterren hebt... Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Ah ja, die schijt begint weer. :rolleyes: Vorige smartphone stuk en daarop stond de applicatie (met ID) waaraan abo is gelinkt. Je kan dat niet zelf transfereren. Wat een rommel is Coyote toch, altijd geweest eigenlijk (brakke bakjes, brakke dienstverlening, ...). Ik wacht wel tot m'n nieuwe smartphone er is om het via e-mail aan te vragen om dat over te zetten. *zucht* Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Als je abbo verlopen is, blijft hij dan wel nieuwe flitspalen bijladen of niet? Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Als je abbo verlopen is, blijft hij dan wel nieuwe flitspalen bijladen of niet? Neen en hij toont ze zelfs niet meer Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Ah ok, vroeger wel dacht ik. Idd maar nu niet meer Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Ah ja, die schijt begint weer. :rolleyes: Vorige smartphone stuk en daarop stond de applicatie (met ID) waaraan abo is gelinkt. Je kan dat niet zelf transfereren. Wat een rommel is Coyote toch, altijd geweest eigenlijk (brakke bakjes, brakke dienstverlening, ...). Ik wacht wel tot m'n nieuwe smartphone er is om het via e-mail aan te vragen om dat over te zetten. *zucht* Ik heb dat zelf gedaan. Of het moest zijn dat van android naar android niet gaat en van android naar apple wel? EDIT: Lees post 947 hierboven eens 1 Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Heerlijk! Bedankt, ST TDCi! Daarnet de app op m'n iPhone gedownload en ik heb evenzeer die maand gratis erbij gekregen die normaal gezien bij een eerste installatie hoort. Een leuke extra moet ik zeggen Idem, maandje erbij. 1 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik heb dat zelf gedaan. Of het moest zijn dat van android naar android niet gaat en van android naar apple wel? EDIT: Lees post 947 hierboven eens Ging bij mij van WindowsFöhn naar Android zonder problemen. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Net iemand van Coyote aan de lijn, omdat mijn abonnement binnenkort vervalt, en of ik ging verlengen. Dan toch maar even mijn ongezouten mening gegeven over de teloorgang van hun systeem, en dan vooral over de betrouwbaarheid. Ik heb het speciaal voor de dame aan de lijn gecheckt op mijn toestel want (raar maar waar) ze kon dat niet zien aan haar computer, maar als jarenlange Coyote gebruiker (denk al van het eerste jaar dat dat hier op de markt was) heb ik dus nog altijd NUL sterren. Zijn er hier nog zo? Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Weet het niet meer, na 1 jaar stond ik alleszins nog op 0. Maar je mening zeggen helpt niet veel, dat zijn gewoon meisjes die iedereen moeten opbellen. Heb ook zo'n telefoon gehad maar niet verlengd, trekt op niets meer dus verloren geld. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 "Ik kan u anders het nummer geven van iemand die wat meer met de technische kant bezig is. Misschien kan je daar eens aan vragen hoe dat zit met die sterren" "Sorry, maar ik ga geen moeite doen om uit te vissen waarom jullie systeem niet doet wat het moet doen, opdat ik mijn geld MAG uitgeven bij jullie. Ik gebruik momenteel Waze en dat werkt zeer goed" Allez, da is toch de wereld op zijne kop. Als ze dan toch de moeite doen om mensen op te bellen om te horen wat en hoe, dat ze het dan zelf eens uitvlooien eh. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Is waarschijnlijk een externe partner (callcenter) , dus die kunnen niet meer dan dat vrees ik. In een tijd van gratis Waze is het inderdaad duur, en al zeker als je er niet echt tevreden van bent. Ik vind die iCoyote nog wel betaalbaar, maar ik merk dat ik het ook al minder en minder gebruik. Al ben ik er eigenlijk wel tevreden van. Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 5 november 2015 Geplaatst: 5 november 2015 Net iemand van Coyote aan de lijn, omdat mijn abonnement binnenkort vervalt, en of ik ging verlengen. Dan toch maar even mijn ongezouten mening gegeven over de teloorgang van hun systeem, en dan vooral over de betrouwbaarheid. Ik heb het speciaal voor de dame aan de lijn gecheckt op mijn toestel want (raar maar waar) ze kon dat niet zien aan haar computer, maar als jarenlange Coyote gebruiker (denk al van het eerste jaar dat dat hier op de markt was) heb ik dus nog altijd NUL sterren. Zijn er hier nog zo? Aanwezig. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Yup. Vrienden van mij idem. Al mails gestuurd ervoor maar uiteraard nooit reactie gekregen. Ik heb wel de indruk dat de meldingen nu wel doorgegeven worden? Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Is waarschijnlijk een externe partner (callcenter) Blijkbaar niet. Quote
ICM 24.967 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Mijn bakske is ook "ontploft" net voor het aflopen van m'n abo. Een teken aan de wand. Niet meer verlengd. Quote
CAS 8.074 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Mijn bakske is ook "ontploft" net voor het aflopen van m'n abo. Een teken aan de wand. Niet meer verlengd. Gaat de M4 dan zo hard? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 6 november 2015 Geplaatst: 6 november 2015 Gisteren nog een juiste waarschuwing gekregen voor mobiele op de E313 en niks op waze... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.