Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha, da's de mijne!

Geplaatst:

Leitner? Vet :)

Declercq is top, ik rij daar 100km enkel voor, en ben niet alleen ;)

Goed dat je die garantie hebt. Je aangehaalde punten zijn een paar belangrijke pijnpunten. Maar vergeet zeker niet je koppakking te laten testen, dat heeft mij een paar maand geleden 3600€ gekost.. Als je hem bij Guy (Declercq) binnensteekt, controleert hij dat sowieso. Oliepomp ook eens laten checken, alsook de veren, of ze niet gebroken zijn :D

Voor de rest valt het wel mee hoor :D

Van die terugroepactie van passagiersairbag nog niets gehoord, mss kan @@RRD of @@Tommie dit eens navragen?

Heeft ondertussen een grondige controle en meteen maar een inspectie II gekregen bij Guy, en het blijkt toch een propere en zuivere kar te zijn gelukkig.

Zo'n Leitner heeft dan wel een aardige reputatie als ik het zo lees (kende het bedrijf niet) maar het is niet altijd zo mooi als het eruit ziet natuurlijk.

Compressietest goed, en subframe ook niets op aan te merken. Er is blijkbaar toch niet te veel mee gezwijnd. :D

Meteen de airco ook eens laten reinigen, kist kan er weer even tegen. :inlove:

Wel zouden de nog originele rubbers van de ophanging achter eens mogen vervangen worden de volgende keer, maar misschien dat ik beter meteen een KW/Bilstein of iets laat plaatsen? Het mag nog net iets strakker de bocht door vind ik zonder al te extreem te gaan wel.

• Vind ik leuk 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:

How not to drift...

Maar niet opgeven is the spirit...

Geplaatst:

Die 2 mist overduidelijk enkele zaken... Sper en ophanging (zie hem springen en doen) en wat lichter materiaal (kuipjes).

Geplaatst:

En toch dezelfde tijd rijden als een CSL. Shocking!

Geplaatst:

Ja? Vind ik eigenlijk wat te verwachten, niet? Uiteindelijk zit er al 11jaar tussen en die turbo blokken zijn zo 'breed', je kan uiteindelijk vanaf lage toeren al gebruik maken van een koppel dat hoger ligt dan de e9x m3... Dat compenseert al enkele minder gestuurde bochten denk ik zo. Ook de remmen zijn zo sterk geevolueerd tov van die sponzen die standaard M waren.

Geplaatst:

Nee, ik verwachtte dat niet. Als je weet hoe een CSL rijdt, en als je weet hoe een M135i rijdt: ik had ab-so-luut niet verwacht dat die dezelfde tijd zouden klokken.

Geplaatst:

Vraag me af wat 't zou geven met automaat in de 235.

Geplaatst:

Winst, qua tijden. Dus winst op de CSL.

Geplaatst:

Valt op zich nog reuze mee. Handjes een klein beetje te hoog, vooral om nog comfortabel aan de flippers te kunnen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Schitterend met die dakrails...

Geplaatst:

Van dezelfde makers, TJ Fahrzeug Design:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En nog, zonet online gezet door Grip:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Everybody loves a sleeper! :inlove:

Geplaatst:

rechts of midden aub. Links als 3e keuze indien manueel

Geplaatst:

125k voor een nieuwe sportwagen of heel het veld van bovenstaande M5en, easy choice.:D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid