Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mij de E30 idd. Wel tof dat ze een manuele F80 gebruiken :)

Ja, zeker 4 keer moeten schakelen op een rondje. Je ziet 'm voor de Sachs-Kurve naar de pook grijpen, vlam ik 'm in tweede? Naah, koppel genoeg in derde.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Was me nog nooit opgevallen eigenlijk, maar nu ik ze zo bij elkaar zie vind ik de e46 precies de knapste...? :oops:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Was me nog nooit opgevallen eigenlijk, maar nu ik ze zo bij elkaar zie vind ik de e46 precies de knapste...? :oops:

Vind ik ook met stip op nummer 1 de knapste.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

E36 of M4 qua looks.

E30 om te verzamelen.

Geplaatst:

E36 of M4 qua looks.

E30 om te verzamelen.

Idem hier.

E36 integenstelling tot vele anderen altijd een prachtig model gevonden.

Met als favoriet de //M3 sedan.

• 3 weken later...
Geplaatst:

10645017_500356616734347_655057849118990

Dat lijkt er al meer op :shock:

Maar ik ga toch nooit fan worden van die kleur, vrees ik.

Geplaatst:

Dat lijkt er al meer op :shock:

Maar ik ga toch nooit fan worden van die kleur, vrees ik.

[tommie modus on] DAT kleur! [tommie modus off]

Geplaatst:

Uh? :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wuk?!

Geplaatst:

Het wordt tijd dat we harder optreden tegen die waanzin. Ik stel bans van een maand voor.

Geplaatst:

facepalm%20%281%29.gif

Verdient een taalcursus samen met de koninklijke familie in Spa !

Geplaatst:

facepalm%20%281%29.gif

Verdient een taalcursus samen met de koninklijke familie in Spa !

Edit: My bad :(

In't west-vlaams durven we ook nog het kleur zeggen, vandaar...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Iemand die kennis heeft over een E30 320is? De Italo M3 als het ware.

Volgens mij gaan die kisten binnenkort ook skyrocket gaan. Je vindt ze nu nog rond de 10-15k, terwijl de "echte" M3 richting 30k gaat.

@@Carlito @@gTa

Geplaatst:

Wat wil je weten? B)

Denk niet dat die even hard gaan stijgen als de M3, maar een slechte koop zal het niet zijn. Ik zou er wel mee rijden ipv kopen puur voor de winst, anders ga je 10 jaar moeten wachten op 10k ofzo

Geplaatst:

Als de E46 weg is, zie ik dat eventueel wel zitten als oldie/investering.. Liefst 4-deurs, die zijn nog zeldzamer dan de coupé.

Maar er zijn zo nog wel kisten.. E30 325ix coupé of touring zijn ook vrij zeldzaam aan het worden zie ik.

944 Turbo, Alfa 75 V6,...

Geplaatst:

Als de E46 weg is, zie ik dat eventueel wel zitten als oldie/investering.. Liefst 4-deurs, die zijn nog zeldzamer dan de coupé.

Maar er zijn zo nog wel kisten.. E30 325ix coupé of touring zijn ook vrij zeldzaam aan het worden zie ik.

944 Turbo, Alfa 75 V6,...

E30 coupé bestaat niet! Enkel 2-deurs en 4-deurs. :D

Elke E30 zal een "verzamelkar" worden als 'ie liepzuiver staat en geen stinknormale 316i/318i of een saaie 320i is. Er zijn er zga geen meer over die echt helemaal OEM staan (ik tel OEM+ of hoe dat ook heet, bewust niet mee). Dus zeker een 325iX, de Baurs en de 325e, uiteraard de M3 maar ook de 320is en de 318is zelfs.

Als je er "rijk" mee wil worden ga je op een M3 of een Alpina moeten gokken, denk ik. En dan nog ga je er nooit echt rijk mee worden want die gaan nooit zo snel in waarde stijgen dat je er na zoveel jaar echt een smak geld rijker mee geworden bent. Tenzij, héél misschien, een SportEvo. En dan nog...

Geplaatst:

Rijk wil ik daarmee niet worden. Wil gewoon een oldie die zijn waarde houdt, of zelfs lichtjes stijgt.En het moet toch nog iet of wat betrouwbaar zijn om te gebruiken als occasionele daily.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid