Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

125k voor een nieuwe sportwagen of heel het veld van bovenstaande M5en, easy choice.:D

Inderdaad !

Ik zou nooit een nieuwe P ofzo 'durven' kopen omdat ik weet dat ik voor dat geld zeker 5 bmw's heb die ik veel liever zou hebben. Liever meerdere oudere auto's dan 1 nieuwe voor mij.

Oude karren :inlove:

Geplaatst:

Ik dacht al dat ik mij ooit eens op een ander forum had geregistreerd naast AF, hier dus blijkbaar.

Een maand geleden nog snel deze op platen gezet, manueel (was absoluut een must) en +- 60.000km. Volledig gedocumenteerd en eigenlijk in opmerkelijke staat, zowel binnen als buiten voor een kar van bijna 12 jaar.

Komende van een e91 330d is dit eigenlijk precies wat ik zocht, ik mis het koppel van die kist al niet meer.

Dat stuurgevoel, schakelen en die gasrespons is echt super. De wagen is ook perfect rustiger te rijden tot laat ons zeggen 4000-5000 toeren, zonder daarbij traag aan te voelen. Eens daarboven, tja.. :inlove:

Het is ook mijn dagelijkse wagen, en qua comfort valt dat allemaal nog wel goed mee. Ook die harman kardon klinkt zuiver, heb niet het gevoel veel aan kwaliteit in te boeten tov de pro logic uit de e91.

Ben toch ook van plan om er regelmatig eens een trackday mee te doen, al weet ik niet goed waar en hoe te beginnen zoeken. Het zullen de eerste keren zijn. Organiseer jij dat nog gTa?

Deze is origineel geleverd zonder logo, twijfel of ik er een zou laten plaatsen. Hou wel van de nodige "discretie", al doet dat ding er alles aan om dat juist niet te zijn natuurlijk.

YZU5Li1.jpg

0tcQTsP.jpg

nog eens quoten! congrat smet de aankoop. Vind zo'n grijze E46 M3 echt knap. Dat, iets lager, en eigenlijk enkel de 18" is al voldoende!

Geplaatst:

Thanks! Hier enkele betere pics.

aalFh4S.jpg

FbSs6VY.jpg

w903pKG.jpg

evU7sDK.jpg

Het is nog steeds elke dag genieten om die ouderwetse sleutel in dat contact te steken en dit ding tot leven te wekken. Dit is de perfecte auto voor mij, het verbaast mij hoeveel fun ik daar mee beleef, en dat zonder gekke dingen te doen. Even een stukje vrije baan, een paar bochten ... :inlove:

Het helpt ook wel dat dit één van mijn favoriete bmw modellen is. Als je dat daar ziet staan met die brede heupen..

Erg comfortabel ook op die 18 velgen. De 19" originele vind ik minder qua looks, misschien ooit eens kijken naar een CSL set, maar dat is absoluut geen prioriteit.

Bij het volgende onderhoud wel eens alle rubbers van de ophanging laten vervangen (zijn nog origineel dus 12 jaar oud) want de wagen "zet" zich soms een beetje bij volgas op rechte baan.

• Vind ik leuk 4
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een zo OEM mogelijke zwarte E36 M3 om komend weekend in onze toonzaal te zetten. Kan iemand mij helpen? 

Die van mijn baas heeft te grote remschijven vooraan waardoor de originele velgen er niet meer onder passen. 

Thanks! 

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een zo OEM mogelijke zwarte E36 M3 om komend weekend in onze toonzaal te zetten. Kan iemand mij helpen?

Die van mijn baas heeft te grote remschijven vooraan waardoor de originele velgen er niet meer onder passen.

Thanks!

Geen mogelijkheid om er snel even de originele schijven op te zetten?

Ik kan niet helpen, anders graag :D

Geplaatst:

Thanks! 

Vraag eens op BB. :D

Geplaatst:

:o  :o  :o

bmw-m6-f06-gran-coupe-c15790806201417105

bmw-m6-f06-gran-coupe-c15790806201417105

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Smaak!

En dan nog een GC :inlove:

Geplaatst:

Thanks! 

Deed ie nochtans perfect ;)

unnamed1_zps3a3c71b7.jpg

Geplaatst:

knappe opstelling..

Geplaatst:

Ik wiet niet meer wie, maar iemand vroeg zich of een 3 serie zou staan met de omranding van de nieren in koetswerkkleur, op Bimmerpost zag ik zojuist enkele plaatjes verschijnen. Ik ben er niet helemaal uit wat ik er van moet vinden.attachment.php?attachmentid=1047383&d=14attachment.php?attachmentid=1047385&d=14

Geplaatst:

liever origineel of zwart dan toch

Geplaatst:

Ik wiet niet meer wie, maar iemand vroeg zich of een 3 serie zou staan met de omranding van de nieren in koetswerkkleur, op Bimmerpost zag ik zojuist enkele plaatjes verschijnen. Ik ben er niet helemaal uit wat ik er van moet vinden.attachment.php?attachmentid=1047383&d=14attachment.php?attachmentid=1047385&d=14

Ja, ik was dat. Thx voor de foto's!

Ook geen fan van, brrr.

Geplaatst:

Ik ook niet, door het kleurverschil...

Geplaatst:

Kleurverschil lijkt me door de andere hoek te liggen van 't oppervlak, tegenover de bumper b.v. Als je kijkt naar de bovenrand, lijkt dat toch wel erg goed op de motorkap, omzeggens zonder verschil? Die kleur lijkt van ver op een uni kleur, maar 't is metallic. Vandaar dat de zonweerkaatsing onder de lichten zo fel verschilt qua kleur.

Denk ik. :oops:

Geplaatst:

Beter in de koetswerkkleur omrande niertjes dan spiegelhoesjes ! 

:D

Geplaatst:

Concorde  :inlove:

BMW_M1_und_Concorde.jpg

• Vind ik leuk 3
  • 1 maand later...
Geplaatst:

F8x velgen gaan hem nog goed af!

14442319287_f66f76f191_b.jpg

Geplaatst:

Dat zijn lichte bazekes. I like!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Voor mij de E30 idd. Wel tof dat ze een manuele F80 gebruiken :)

Geplaatst:

Op die video zie je wel goed wat er 'mis' is met nieuwe auto's. Als je kijkt hoe die e30 beweegt en overal op reageert en dan nr de F80 kijkt lijkt het wel alsof hij op rails rijdt: er zit nooit beweging in behalve het exact opvolgen van de richting waarin de voorwielen staan.

Geplaatst:

Denk dat voor velen onder ons die levendigheid van een E30 M3 DTM wel wat te veel van 't goeie zou zijn. :D  Als je 't al zo duidelijk op video ziet, dan moet dat geheid een handjevol zijn om te rijden. Maar dat maakt het net leuk. Moderne zware auto's zoals een M3 zien er op circuitbeelden altijd zo saai uit, maar als je rijdt is dat het echt niet, je voelt die auto ook bewegen en reageren en schuiven en doen. Het voélt dan zoals het er bij die E30 M3 DTM op video uit ziet, zeg maar. Fun genoeg.

Die intake sound van de E30 trouwens... :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid