Ga naar inhoud

///M Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Velgen trekken ook op den hond zijn kloten...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wie weet als ze ooit oldtimer zijn, ik er mij nog eens eentje koop :)

Mijn beste kar ooit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voorste zijn de helft te breed

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Spacers zijn er teveel aan.
Geplaatst:

IMG_7229_zpsvwdanwtp.jpg

Pfjoe :inlove:

Echt gek van de '6 cabrio, da's een fantastische GT. Op de autostrade peren voor dood met dat achterste ruitje open = ooooozes of exhaust sound binnenin en niks windgeruis of turbulentie.

Alleen gek dat die ///M V8 met dubbele turbo zo lelijk klinkt. :-/  Geen idee of ik er aan zou kunnen wennen.

Geplaatst:

Is het ook, zeker als M6. En al helemaal in felle kleuren en met opzichtige, open velgen.

Zonder M Pack, met niet al te opzichtige velgen en een zes-in-lijn benzine vind ik dat een topkar. Zowel de vorige als de huidige.

Bijna altijd "verkeerd" voor elke man die geen 60+ is, maar bon ... uiteindelijk rij je voor je eigen plezier en niet voor de mening van een ander.

Geplaatst:

Ik vind dat een echte Johnny kar

Allez... Zo prachtig. Bijvoorbeeld deze waarmee Jeremy in Australië ging knallen in de vorige aflevering van Top Gear.

2013-BMW-M6-Gran-Coupe-front.jpg

Geplaatst:

Een GC is al iets helemaal anders. De coupé vind ik ook nog OK, maar die zou ik een zeer klassieke uitvoering willen (statig eerder dan opvallend sporty). De cabrio, mjah ... toch moeilijk om dat stijlvol te noemen, vind ik. Vind 't zoals Jokke ook echt 'n johnnybak. :oops:

Geplaatst:

Ok, dacht dat het gewoon over M6 in 't algemeen ging. Die neus vind ik fantastisch.

Geplaatst:

Ik vind de GC de knapste en die rijdt naar verluidt ook 't best van de 3 (langste wielbasis, minst belabberde tractie), maar ik zou zelf toch voor de coupé gaan. Heerlijke koetswerkvariant. :inlove:

Geplaatst:

Bovenstaande M6 Cabrio had ook Akrapovic uitlaten, maar geen mooie iig. En veel te grote.

Geplaatst:

Met wat mods valt dat mee, die sound.

It does! :-o

Enkel die zo snel opschakelende tranny's, bah,vdie doen bijna alles protterig klinken. Ik mis de sound van schakelpauzes...

Geplaatst:

gisteren in valtho een Hollander met een F11 M5 gezien  :ninja: 
(niet gebleven om te luisteren of het een 20d was)

Waarom maken ze dat niet eens gewoon?

Geplaatst:

[emoji38]z: ik moest hem 3 keer lezen

Iedereen zegt: take rate. :cry:

• 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Iedereen zegt: take rate. :cry:

Audi says no :)

Geplaatst:

Indrukwekkende tijden maar zo vermoeiend om te rijden precies.  :unsure:

Precies bakken onderstuur ook. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid