Ga naar inhoud

Wat doen jullie?


MMVV

Aanbevolen berichten

Woooooow, ferme bedrijfswagen !!!!!

Ik zou voor die E91 sports edition gaan, zalige auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw is altijd nieuw, maar na enkele weken is dat nieuw ook al oud.

Filosofisch voor een vrijdag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw is altijd nieuw, maar na enkele weken is dat nieuw ook al oud.

Filosofisch voor een vrijdag...

Korter...

Alles went!

Spijtig genoeg veel te snel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik zal nooit geen exclusief MMVV interieur hebben...

Als je naar Minus komt wil ik je project wel onder handen nemen (zal dus nog altijd van "mijn hand" zijn), maar er zal een Minus-etiket op kleven.

Concrete plannen of ben je nog aan het sparen?:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar Minus komt wil ik je project wel onder handen nemen (zal dus nog altijd van "mijn hand" zijn), maar er zal een Minus-etiket op kleven.

Concrete plannen of ben je nog aan het sparen?:D

Pakweg over 12 jaar, wanneer ik een nieuwe hypotheek ga aangaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je niet beter een witte auto nemen, dat past precies beter bij de kleuren die er gebruikt worden :)

:D

been there, done that...;)

Makkelijk zat voor de klant toch... wit of zwart...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook voor de E91 gaan, blijft een knap model en heeft zich inderdaad al bewezen. Ik persoonlijk zou liever nog de 6-traps hebben dan de nieuwe 8-traps. Simpelweg omdat ik 8 te veel vind, dat ding schakelt heel de tijd en ook al voel je dat niet, ik vind het onaangenaam. Ik reed al eens met een E90 320dA LCI en ik vond dat een geweldige automaat (heb nu toch al wat automaatervaring en vond deze bij de beteren), zeker in combinatie met de motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal sowieso niet wachten op de nieuwe. Dat is al beslist, maar... Aangezien ik eindelijk wat kleiners wou (lees: 1-reeks coupé), maar dat niet haalbaar is (is toch wel te klein, bij nader inzien) Ben ik een andere piste aan het bekijken. De piste van de coupé. Ben vandaag bij Merc binnen geweest omdat ik die C coupé met AMG-pakket wel bangelijk mooi vind... maar het interieur kan me niet helemaal bekoren. Alles prima afgewerkt, maar die zetels en het dashboard spreken me niet echt aan. Maar we zien wel. Nu nog eens de 320d coupé goed bekijken en wat testritjes gaan doen zeker. Maar zeg nu zelf (wel allebei in het zwart inbeelden...):

wallpaper011920x1200012.jpg

wallpaper031920x1200012.jpg

wallpaper051920x1200012.jpg

Of dit:

091600x1200bmw3seriesco.jpg

101600x1200bmw3seriesco.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coupe als dagelijkse auto, of is er nog een andere auto?

Want zelf zou ik nooit geen Coupe willen als daily met opgroeiende kinderen die je overal moet rond brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coupe als dagelijkse auto, of is er nog een andere auto?

Want zelf zou ik nooit geen Coupe willen als daily met opgroeiende kinderen die je overal moet rond brengen.

Dat mannetje dat soms op mijn rechterschouder komt zitten heeft dus een naam: Toere.:D

Dat is hetgeen waar ik dus over twijfel hé. Er is idd nog een andere wagen, maar de mijne is de "gezinswagen". Als daily is dat dus wel te doen voor mij, maar het zal hem over die enkele keren gaan dat ik naar het containerpark moet, dat ik de fiets van de zoon mee moet nemen, dat... Maar dan denk ik, hoeveel keer op een jaar heb ik een touring echt nodig? Voor laat ons maar zeggen meer dan 90% zit ik alleen in die wagen...

Zware twijfels dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat betreft de kids (:D): onze zoon is geen sporter, dus voetbaltassen, koersfietsen ed moeten niet in de auto. Als zijn tas voor de muziekschool, een laptop en een skateboard in de koffer kan is het voldoende. (en dan is het meestal nog mijn vrouw die taxi speelt...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het uitgetest ten tijde van mijn M3 , om te zien of een Coupe als daily geen probleem zou zijn .

Wel dus :(

Moet er wel bijvertellen dat ik toen wel elke dag onze kinderen naar en terug van school deed , merde dat was ambetant : moeilijk in en uitstappen met die boekentas op hun rug , overal tegen haperen bij het in en uitstappen enz...

Nu gaan ze wel praktisch elke dag met de fiets naar school en zou ik dat probleem niet meer hebben . wel zou ik de luxe van een break moeilijk kunnen missen denk ik :$

Gaan jullie ook niet met de auto op reis ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijk in en uitstappen met die boekentas op hun rug , overal tegen haperen bij het in en uitstappen enz...

Lijkt me logisch dat zoiets in de koffer thuishoort??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid