Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Dan kun je bepaalde kleuren, inlegstukken en velgen niet kiezen. Stom systeem inderdaad.

Weet ik, maar bij de lines zit je altijd vast aan dingen die ik niet wil.

Modern: ongelooflijk lelijk beige stuur

Sport: rode bies in het stuurwiel

Exclusive: geen andere inleg mogelijk dan hout

Geplaatst:

Er zitten hier enkele BMW-verkopers, niet?

Welke geeft me 10%?

(zo niet ga ik naar een ander merk) :D

Geplaatst:

Welke geeft me 10%?

Bij Citroën zien ze u graag komen :rofl:

Geplaatst:
Bij Citroën zien ze u graag komen :rofl:

Zonder twijfel. Ze gooien daar zonder blozen 20% en meer naar uw hoofd, maar 'k heb andere merken/modellen in gedachten. 8)

Als ze bij BMW bij 6% blijven en er geen enkele promotie komt, mogen ze hem houden.

Geplaatst:

Welke geeft me 10%?

Da's dan verkopen met verlies, veel succes. :D

Trouwens, de F30 verkoopt zichzelf momenteel... Veel succes toch. :D Meer dan 6% krijg je van mij in elk geval niet nee. 8)

Geplaatst:

Kleur doet er énorm veel toe bij een F30.

Zondag voor het eerst een in het echt gezien, spacegrau met kleine velgen. Viel me zwaar tegen...

Vandaag dan een gezien in het zilver, en dan springt hij er plots veel meer uit, lijkt ook veel groter. Er was wel iets serieus mis met die kar... stond op klassieke belgische plaat, typisch geval van geen geduld of ga je met zo'n kar echt onverzekerd en oningeschreven rondrijden?

Geplaatst:

Ik merk dat de laatste tijd ook veel, en ook heel veel die met Z-platen rondrijden, waarschijnlijk aan het wachten voor de nieuwe BIV.

Geplaatst:
Ik merk dat de laatste tijd heel veel, en ook heel veel die met Z-platen rondrijden, waarschijnlijk aan het wachten voor de nieuwe BIV.

Als jij en ik dat zien, dan ziet de eerste de beste flik die iets van auto's weet toch ook dat die combo plaat/wagen onmogelijk is? Dat ze dan tenminste nog een europese plaat pakken...

Geplaatst:

Is het zo dat jullie serieuze lanceringscondities geven Tommie?

Mijn tante kan voor hetzelfde leasebudget een nogal kale A4 136pk krijgen of een F30 320d ED met comfort en connectivity pakket?! :shock:

Geplaatst:

Heeft niks te maken met condities. Heeft te maken met uitstoot en restwaarde.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Sommige bedrijven hebben ook een pak meer korting bij merk x. Mijn maat kon vroeger een rijk uitgeruste A3 2.0 TDI kiezen of een kale 118d. En op zijn "nieuw" werk heeft hij een rijk uitgeruste 3-reeks, terwijl een A4 maar pover uitgerust kon worden.

Geplaatst:
Da's dan verkopen met verlies, veel succes. :D

Sorry, Tommie, maar dat is dikke bullshit.

Trouwens, de F30 verkoopt zichzelf momenteel... Veel succes toch. :D Meer dan 6% krijg je van mij in elk geval niet nee. 8)

Geen probleem, genoeg andere merken die mijn geld maar al te graag willen (en die nog iets willen doen voor particuliere kopers i.p.v. enkel de lease-rijdertjes verwennen, iets wat ze bij BMW nog altijd niet snappen). :D

Geplaatst:

Verlies voor hem. Alles boven de 6% gaat van zijn commissieloon. :lol:

Geplaatst:

Vandaag dan een gezien in het zilver, en dan springt hij er plots veel meer uit, lijkt ook veel groter

Was voor die reden dat ik indertijd op het laatst mijn keuze van de E90 heb veranderd van zwart exterieur naar zilver omdat ik vond dat hij er ruimer uitzag ... idem de F10 !

Geplaatst:

Geen probleem, genoeg andere merken die mijn geld maar al te graag willen (en die nog iets willen doen voor particuliere kopers i.p.v. enkel de lease-rijdertjes verwennen, iets wat ze bij BMW nog altijd niet snappen). :D

Er zijn ook bmw dealers die wel een efforke doen voor particulieren.

Geplaatst:
Er zijn ook bmw dealers die wel een efforke doen voor particulieren.

En? Mag ik ook weten welke? :)

Geplaatst:

Ik denk dat ik zelf wel weet wat mijn concessie aan marge heeft he. ;) 10% is verkopen met verlies, punt. Ofwel zie je dat in, ofwel niet.

Geplaatst: (aangepast)
Trouwens, de F30 verkoopt zichzelf momenteel...

En dan maar zeggen dat een autoverkoper evenzeer hard moet knokken om behoefte op te wekken :D;)

aangepast door ST TDCi
schrijffout aangepast
Geplaatst:
Ik denk dat ik zelf wel weet wat mijn concessie aan marge heeft he. ;) 10% is verkopen met verlies, punt. Ofwel zie je dat in, ofwel niet.

Over hoeveel ze hebben aan de verkoop spreek ik mij niet uit, maar denk doorgaans ook wel dat hun grootste opbrengsten komen van het onderhoud.

Geplaatst:
En dan maar zeggen dat een autoverkoper evenzeer hard moet knokken om behoefte op te wekken :D;)

F30. Momenteel.

Twee grotere variabelen kan ik me niet inbeelden. ;)

Geplaatst:
10% is verkopen met verlies, punt. Ofwel zie je dat in, ofwel niet.

Ik heb altijd geweten dat 8% de normale korting is bij BMW, waar je zelfs niet voor moet onderhandelen.

Straks ga je nog zeggen dat de F30 scherp geprijsd is...

Soit, het jaar is nog maar pas begonnen. Volgens mij zullen de zaken er heel anders voor staan hoe meer het jaar vordert en hoe meer we het jaareinde naderen. Ook bij BMW zullen ze hun cijfers moeten halen en dat ziet er voor 2012 allesbehalve vanzelfsprekend uit.

8)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Groot verschil in sound.. waarom konden ze nu niet eens een kleine 6-cil maken zoals vroeger? :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in