Ga naar inhoud

BMW 3-reeks F30 (2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
T zou erg zijn als het nu al nodig was :)

Verkopers :lol:

Geplaatst:

Ideale firmawagen. Nu alleen nog een bedrijf vinden wat zo'n auto's geeft aan de werknemers.

:lol:

Geplaatst:

Ik wil ook eens met een F30 320D rijden :(

Geplaatst:
Ik wil ook eens met een F30 320D rijden :(

Bedoelde U: F30 316d?

Geplaatst:
Bedoelde U: F30 316d?

Nee, daar ga ik waarschijnlijk 4 jaar aan een stuk mee rijden :D

Geplaatst:

Identiek dezelfde reactie als mijn vader. :)

Het was om te lachen, maar ergens schuilt er toch een waarheid in.

Ze moeten niet afkomen met een Opel Corsa of een ander stadswagentje, in dat geval rij ik de 118d wel verder op. Ik wil toch iets of wat deftige bedrijfswagen en liefst geen v50.

Geplaatst:
Identiek dezelfde reactie als mijn vader. :)

Het was om te lachen, maar ergens schuilt er toch een waarheid in.

Ze moeten niet afkomen met een Opel Corsa of een ander stadswagentje, in dat geval rij ik de 118d wel verder op. Ik wil toch iets of wat deftige bedrijfswagen en liefst geen v50.

Zelfs zonder te weten wat je gestudeerd hebt denk ik dat je toch wel zal mogen inbinden want veel verder dan zo'n V50, een Astra of een Focus moet je in deze tijden als starter niet denken.

Geplaatst:
Bij D.elawar.e krijg je zoeentje na twee jaar dienst ;)

Goed om te weten. Al is consulting niet echt m'n ding vrees ik.

Zelfs zonder te weten wat je gestudeerd hebt denk ik dat je toch wel zal mogen inbinden want veel verder dan zo'n V50, een Astra of een Focus moet je in deze tijden als starter niet denken.

Een beetje dromen mag nog hopelijk. Ik verwacht sowieso niet van de eerste dag dat ik er werk zo'n auto, maar op middellange termijn (zoals Alexander zegt 2 à 3 jaar) zou ik toch met iets willen rondrijden wat ik me privé ook zou aankopen, het hoeft daarom geen dreier te zijn.

Geplaatst:
Goed om te weten. Al is consulting niet echt m'n ding vrees ik.

Een beetje dromen mag nog hopelijk. Ik verwacht sowieso niet van de eerste dag dat ik er werk zo'n auto, maar op middellange termijn (zoals Alexander zegt 2 à 3 jaar) zou ik toch met iets willen rondrijden wat ik me privé ook zou aankopen, het hoeft daarom geen dreier te zijn.

succes :lol:

Geplaatst:
:(

Ok dan!

Woont dichter tegen Monserez he Tommie.

Het spijt me :(

Geplaatst:

Zit die op kot in Gent of zo? Limburg is toch niet echt dicht bij Monserez.

Geplaatst:
Zit die op kot in Gent of zo? Limburg is toch niet echt dicht bij Monserez.

Op kot? :lol:

Daar is meneer doktoor iets te oud voor... :D

Geplaatst:
Huh? BMA uit de Limburg? :s

Ik dacht dat het tegen Tato gezegd was. In dat geval moet je niet bleiten en de klandizie gewoon aan Alexanderr overlaten. :D

Geplaatst:

Ik woon idd veel dichter bij Mouscron, Alexander, wanneer mag ik eens een toerke doen ? :)

Geplaatst:
Op kot? :lol:

Daar is meneer doktoor iets te oud voor... :D

Geplaatst:
Wanneer past het voor u?

Nu vrijdag ? :)

Geplaatst:

Toch wel hoor. Bedrijven genoeg waar Audi en BMW op de keuzelijst staan. Zelfs als jonge starter.

Geplaatst:

De achterkant blijft extreem verwarrend voor mij. Vandaag ook weer een 3 zien rijden en eerst dacht ik dat het een 5 was... :(

Geplaatst:

Ik vind ze alledrie even knap. Elke versie past precies in zijn tijd. Toen de E90 uitkwam in 2005 was ik op slag verliefd. En al zeker met deze prachtige 18" velgen styling 162.

Geplaatst:

Daar ben ik het mee eens. Iedere auto past in zijn eigen tijdgeest.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in