Ga naar inhoud

USA Car Lovers


JanC

Aanbevolen berichten

Da's toch een en al brok emotie en sensatie. Brute rauwheid; lak aan verfijnde ophangingen, gewoon gaan met dat spel en wel een beetje veel voorzichtig zijn :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebrek aan afwerking zou me wel storen, mezelf kennende.

Maar daar zijn ook wel wat aftermarket oplossingen voor.

Zot snel wel, vergelijk die trap speed met de tijd voor de 400m, dan zie je dat dat ding pas na een paar seconden fatsoenlijk begint te sleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah en da's gewoon een model dat OEM geleverd wordt :lolz:

 

Ik had het filmpje nog niet bekeken, en dacht dat dat weer één of ander getunede Mustang was.

 

850pk, geschift :lolz: Voor omgerekend 70-75k €, bonkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.shelbyamerican.com/buildone/2013SS-Exterior.asp

 

Donkergrijs, rode striping en gunmetal velgen (HRE of ADV1, deze vind ik niet zo knap) voor mij alstublieft, en terug vier uitlaten in plaats van die afvoerpijpen.

Dit mag er eventueel ook bij: http://www.shelbyamerican.com/images/pdf/shelbywidebody.pdf :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.shelbyamerican.com/buildone/2013SS-Exterior.asp

 

Donkergrijs, rode striping en gunmetal velgen (HRE of ADV1, deze vind ik niet zo knap) voor mij alstublieft, en terug vier uitlaten in plaats van die afvoerpijpen.

Dit mag er eventueel ook bij: http://www.shelbyamerican.com/images/pdf/shelbywidebody.pdf :D

 

Tgoh, ik kan niet kiezen :lol:

 

Een blauwe met witte strepen, een witte met blauwe strepen, een rode met zwarte strepen, enz. enz.

 

De velgen vind ik ook vrij lelijk, zouden voor mij ook anders moeten. Die afvoerpijpen mogen blijven :D

 

Widebody spreekt de tuner in mij ook wel aan ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ergens, Californië?

 

Jep. Ongeloofelijk wat je er krijgt voor dezelfde prijs van een modaal huis hier. Nu, de kwaliteit van bouw is wss zo goed niet als hier, maar boeie.

 

je komt daar toch niet zomaar binnen

 

Nee, dat is het. Loterij meedoen, en hopen dat zowel jij als je vriendin geloot worden lijkt me sterk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canada heeft een interessantere migratiepolitiek.

't Is er wel wat frisser. :D Buiten in de regio Okanagan Valley, wijnbouw en al ginder. Maar geen echt grote steden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was ik op Discovery naar afleveringen aan het kijken van "Gas Monkeys", kerels die oude karren terug oplappen in hun eigen stijl, en ze dan met winst doorverkopen. Kwam daar een kereltje met zijn moeder een oude Hotrod ketel kopen voor 10k $ als eerste auto, met een V8 met 120pk onder de kap met wss geschifte CO2 uitstoot.

 

Kan allemaal, en wij hier zitten maar te downsizen dat het geen naam heeft, heel onze hobby omzeep, ongeloofelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canada heeft een interessantere migratiepolitiek.

't Is er wel wat frisser. :D Buiten in de regio Okanagan Valley, wijnbouw en al ginder. Maar geen echt grote steden.

 

En daarna van Canada naar de VS, gaat dat makkelijker of blijft dat hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid